Woon je in buurt van de kust? Indien ja, laat maar komen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:27 schreef Danny het volgende:
Het is steen-stervenskoud en het SNEEUWT gvd!!
Vlug, allemaal even zoveel mogelijk energie verbruiken. Zit je (straks) in de auto, niet vergeten; rij 120 in z'n 3!
*brrrrrrr*
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:29 schreef Spooky4u het volgende:
Nog geen stoelverwarming in je Bugatti?
Je kan misschien je raam dichtdoen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:38 schreef Smart_ass het volgende:
En de wind staat verdomme op mijn raam. Echt koud hier.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan misschien je raam dichtdoen?
Je bent een vrouw die in een mannenlichaam is geboren, want alleen vrouwen hebben het koud.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:27 schreef Danny het volgende:
Vlug, allemaal even zoveel mogelijk energie verbruiken. Zit je (straks) in de auto, niet vergeten; rij 120 in z'n 3!
*brrrrrrr*
Jij bouwt krottenwijken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe storm rocks, mn werk waait gewoon uit elkaar
Dude, centrale verwarming op 25?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:47 schreef postmortum het volgende:
ik heb net de verwaring op 25 graden gezet
Sneeuw? Tja in het hoge noorden kun je dat hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:27 schreef Danny het volgende:
*brrrrrrr*
droog , maat het is wel lekker warmquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude, centrale verwarming op 25?Hoe droog is de lucht in je huis dan in hemelsnaam?
Nee nee, de loopbrug tussen 2 gebouwen tieft uit elkaar, allerlei platen komen eraf waaien enzo, dus hoofdingang is nu afgesloten hehequote:
Die is aan het werken om FOK! nog beter en sneller te makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef Spooky4u het volgende:
TS is aardig stil. Zou die wel weten hoe het hier allemaal werkt?
Ik denk eerder aan het fappen zodat hij door de lichaamsbeweging wat warmer krijgt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die is aan het werken om FOK! nog beter en sneller te maken
zwolle. hier schijnt de zon inmiddels ook weer. Heeft wel weer geregend en het waait keihard. En mijn klacht gaat niet over de sneeuw, regen of kou, maar over het uitblijven van de beloofde effecten van global warming - te weten hoge temperaturen in de winter en strand aan de rand van Zwollequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar waar woon je dan? Hier schijnt de zon.
gamma. maar sneeuw in november vind ik zoooooo 1978.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Jaheur het volgende:
ok dan is het een terechte klacht!
Meer global warming == meer tieten en bier
Geduld is een schone zaak, vraag maar aan de fokusers.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
zwolle. hier schijnt de zon inmiddels ook weer. Heeft wel weer geregend en het waait keihard. En mijn klacht gaat niet over de sneeuw, regen of kou, maar over het uitblijven van de beloofde effecten van global warming - te weten hoge temperaturen in de winter en strand aan de rand van Zwolle
Het kan ook zijn dat door global warming de Golfstroom stopt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef Danny het volgende:
zwolle. hier schijnt de zon inmiddels ook weer. Heeft wel weer geregend en het waait keihard. En mijn klacht gaat niet over de sneeuw, regen of kou, maar over het uitblijven van de beloofde effecten van global warming - te weten hoge temperaturen in de winter en strand aan de rand van Zwolle
Ow ja, was even vergeten dat er dagelijks nieuwe theorieën opduikenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het kan ook zijn dat door global warming de Golfstroom stopt.
Dan krijgen we hier een nieuwe IJstijd.
al een tijdje toch? permanent. dit ivm global warming en climate change crapquote:
tuurlijk is die er. die is er al 4 miljard jaar continu. de hoax is tweeledig en bestaat uit het propaganderen van het idee dat wij de oorzaak zijn ervan én dat wij er iets aan kunnen veranderen. Beiden is niet het geval, zoals elk weldenkend mens zal beamen. Maar toch; van mij mogen we hier een aangenamer klimaat krijgen. Het is even afwachten wat de natuur van plan is. Overigens hebben ze het naast climate change nog steeds over 'het opwarmen van de aarde'. En daar merk ik nog verdomd weinig vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef zovty het volgende:
Global warming wordt al jaren niet meer beloofd, het gaat al jaren over climate change. En ja, die is er.
Je vergeet de voorspelde toename van neerslag in Nederland, daar past een natte sneeuwbui prima inquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef fransbreda het volgende:
lekker weer om je swanz ergens in te vlammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |