abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:05:25 #1
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_63398817
Ik heb soms als ik me nergens op focus, dus voor me uit staar, dat dan mijn hele beeld snel gaat trillen.(horizontaal)
Ik kan het laten stoppen doormiddel met mijn hoofd te schudden en gelijk ergens op te focussen.

Nou heb ik zitten zoeken op Internet en het enige wat ik zou kunnen verzinnen dat het is, is Nystagmus.

Hebben meer mensen dit probleem of herkennen ze dit?

Dokter ben ik al geweest en die zegt doodleuk, dan schudt je toch met je hoofd!!!

PS, ik heb dit al sinds mijn jeugd(20 jaar ongeveer)

PS2 ik ben ooit eens uit een stapelbed gevallen toen ik klein was en had anderhalve week lang barstende koppijn. Misschien dat het een soort van hersenbeschadeging kan zijn?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_63399401
Gebruik je mdma?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_63399520
Lastig, ik moet zeggen dat ik er weinig vanaf weet, maar t klinkt als nystagmus. Ik zou toch weer even naar de dokter gaan (eventueel een andere), ookal zijn er volgens mij weinig oplossingen voor, nietecht medicatie ofzo.
pi_63399714
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
Gebruik je mdma?
awhwhawha je bent me net voor
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:59:51 #5
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_63400449
Nee ik gebruik geen mdma.
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef xienix84 het volgende:
Lastig, ik moet zeggen dat ik er weinig vanaf weet, maar t klinkt als nystagmus. Ik zou toch weer even naar de dokter gaan (eventueel een andere), ookal zijn er volgens mij weinig oplossingen voor, nietecht medicatie ofzo.

Idd er zijn geen oplossingen voor en ik heb het eens in de zoveel tijd, maar ik ben iemand die altijd graag weet wat hij mankeert.
Misschien dat andere klachten die ik heb, daar mee samen kunnen vallen.

Kan ik zomaar bij een andere arts binnenlopen?
pi_63401019
tijdens het spreekuur kun je binnenvallen, anders eerst bellen voor een afspraak.
  vrijdag 21 november 2008 @ 19:42:48 #7
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_63412859
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef erikkll het volgende:
tijdens het spreekuur kun je binnenvallen, anders eerst bellen voor een afspraak.
Oke Thnx!
pi_63497398
Ik heb heel soms dat mijn ogen even horizontaal trillen voor een halve seconde ofzo. Ik kan mijn ogen met opzet horizontaal laten trillen (tot groot vermaak van mensen soms) en dat is dezelfde beweging.
pi_63497505
Hé, dat is grappig..dat heb ik ook, eens in de 'zoveel' tijd.
Hoofdschudden en ergens anders op focussen en het is weg.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:11:26 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_63497560
Ik zou in elk geval eens naar een andere dokter op zoek gaan TS. Of een doorverwijzing eisen. Als je er veel last van hebt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')