helaas, geen 900, heb de 901 al gehad. Ik ruil hem tegen 320 euro's, 32 tientjes, 64 vijfjes enz.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Als ik geld had zou ik hem kopen.Of wil je een 900 inruilen?
geen mac voor mij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
ruilen voor een 2e hands macbook
vodafone 27,50, 2 jaar bij the phone house met nog 55 euro bij lappenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:32 schreef manga het volgende:
Wat voor abonnement hebt je laten verlengen dan als ik vragen mag?
3 tientjes erbij en hij is de jouwequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:35 schreef jan_onbekend het volgende:
Bied voorzichtig ¤290 euries
Daarom wil ik 't van te voren even checken. Als ik bij de winkel een notebook koop en er zitten dode pixels op, kan ik hem terugbrengen. Bij tweedehands koop is dit niet mogelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:44 schreef syntesia het volgende:
hoe kan hij weten of er dode pixels zijn als hij nog nooit gebruikt is ?
Ook als je dode pixels zou hebben kun je er mee terug naar de winkel, laptop staat niet op naam.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Daarom wil ik 't van te voren even checken. Als ik bij de winkel een notebook koop en er zitten dode pixels op, kan ik hem terugbrengen. Bij tweedehands koop is dit niet mogelijk.
Ik betaal liever iets meer voor een perfecte notebook, dan wat minder voor een bijna perfecte notebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |