quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef Mieks het volgende:
Oke het verhaal is geeindigd.
Slot som: Ik had 218 euro betaald. Daarvan is inmiddels 203 euro terug gestort. Totale annuleringskosten: 15 euro. Niks meer, niks minder.
End of story.
Maar bedankt voor de hulp in ieder geval.
(Overigens kwam ik op die 50% omdat in hun boekingsvoorwaarden staat dat je die betaald als je minder dan 4 dagen van te voren annuleert. Als je meer dan vier dagen van tevoren annuleert betaal je 15 euro. Om de een of andere reden betaal ik toch maar 15 euro)
echt, dat je er mensen bestaan, die nota bene studeren aan de universiteit, die níet door hebben dat een heel topic ze voor t lapje houdt....quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:07 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja balen voor je dat ik geen 280% of wat dan ook hoef te betalen.
Ik heb vooral moeten huilen van het lachen toen er mensen begonnen over de aftrekbaarheid van annuleringsbelasting, en van de aangetekende brieven naar de creditcardmaatschappijquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef kwakveense het volgende:
sorry daarvan moet ik idd. huilen van t lachen.
ja dat dus, en al die matige wiskundige berekeningen tussendoor...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeten huilen van het lachen toen er mensen begonnen over de aftrekbaarheid van annuleringsbelasting, en van de aangetekende brieven naar de creditcardmaatschappijSerieus, dikke tranen en buikpijn
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |