quote:Mijn eigen Kalender
vandaag, 15:21, 433 x bekeken
Lieve allemaal,
Supertrots ben ik, om mijn eigen jaarkalender aan jullie te mogen presenteren. Het is al heel lang een droom van mij. Met deze kalender komt 1 van mijn vele dromen uit en de rest zullen snel volgen.
Ik heb een moeilijke tijd achter de rug, maar ben er weer helemaal bovenop en voel me nu sterker dan ooit!
Vele fans stelden mij de vraag of er misschien een mooie poster van mij gemaakt kon worden, niet wetende dat ik al iets heel anders in gedachten had. Gewoon een oude traditie van de jaarkalender weer terug brengen en natuurlijk voor al mijn lieve fans.
Wat mij extra trots maakt is dat ik deze kalender samen met mijn manager Wim Franke het helemaal in eigen beheer uitbreng en produceer, wekenlang zijn we bezig geweest met de organisatie. Ik ben straks echt heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Op mijn verjaardag maandag 15 december wordt de kalender aan de pers gepresenteerd.
Met mijn kalender hoop ik een voorbeeld te zijn voor vrouwen en meisjes die het ook niet makkelijk hebben of hebben gehad. Met de gedachte dat je altijd voor je zelf moet blijven opkomen en vooral moet zorgen dat je dromen uitkomen.
Ben jij benieuwd naar mijn kalender? En wil jij hem als eerste op 16 december as thuis gestuurd krijgen? Dat kan….
Bestel mijn kalender van 2009.
¤ 9,95 Kalender
¤ 9,50 Verzend en administratiekosten
--------
¤ 19,45 Totaal
Maak het bedrag van ¤ 19,45 over naar:
World of Bookings bv te Amsterdam, op bankrekening nummer ABN AMRO 53.18.38.439
Onder vermelding van: Kalender Amanda.
Omschrijving:
Je voor- en achternaam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
(Op postbus afleveren is niet mogelijk)
De kalender wordt op 16 december per post bij je bezorgd.
De eerste 1000 bestellers ontvangen een door Amanda persoonlijk gesigneerd exemplaar.
Onder deze 1000 bestellers worden ook 3 x 2 VIP kaarten verloot voor de officiële perspresentatie van de kalender op maandag 15 december in Amsterdam.
Mijn kalender is mede-mogelijk gemaakt door: De super enthousiaste ondersteuning van
Christine Le Duc, die voor mij de mooiste lingerie uit hun collectie beschikbaar hebben gesteld. En ook fotografen Toonen & Wientjes, Helios Kalenders, Dregema Carstyling en Auto service, Tilly’s Nail Studio en kapper Chokkas Amsterdam, fotografen Toonen & Wientjes. Het is een genot om met hun te mogen werken.
XXX,
Amanda
Luc of Luuk toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Een erotisch optreden van LulletjeLulletje en Amanda?![]()
Gaat Amanda zijn Dick Picken of zal hij (hoe heet die gast ook weer?) haar pussy eaten?
Wat een armoede.
quote:
quote:De pech van programma's als Big Brother, de Gouden Kooi en aanverwanten is dat je van veel van die deelnemers nog jarenlang last hebt. Het is net onkruid of confetti. Niet uit te roeien en jaren later kom je het nog tegen.
Jottum.. Die moet ik zien!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:57 schreef Elske6 het volgende:
[ afbeelding ]
foto's van Huub en Amanda
ik ookquote:
Goed management.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef peeet1 het volgende:
Hi Dgk1en2,
Je hebt een nieuw bericht van Amanda!
Het onderwerp is "Mijn eigen Kalender".
Klik hier om het te lezen
Claire heeft een goede invloed op hem!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:59 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zn haar zit zo echt veel beter, staat leuker dan dat frodo kapsel
dat is niet goed voor amandaquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:36 schreef STAP01 het volgende:
AMANDA ROOKT WEER!!!!!!!!!! zie ik op een fotootje!
Nou wel zwak hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat is niet goed voor amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |