abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 12:18:04 #76
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_63445699
quote:
Op zondag 23 november 2008 10:20 schreef Ole het volgende:
ok tnx voor de info
Misschien is het iets duidelijker voor je.

Ik heb die 2 seizoenen Beauty en de nerd niet gezien, kan er zelfs geen Youtube van vinden.

Dit is de winnares Selene die later in DGK1 kwam.

zondag 23 november 2008 @ 12:29:07 #77
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63446011
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:18 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Misschien is het iets duidelijker voor je.

Ik heb die 2 seizoenen Beauty en de nerd niet gezien, kan er zelfs geen Youtube van vinden.

Dit is de winnares Selene die later in DGK1 kwam.

Alle afleveringen hier.
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/video/
pi_63480399
maandag 24 november 2008, ANP
Openluchtevenement voor Zaanse rokers
Rokers in Zaandam steken donderdag de horecaondernemers een hart onder de riem en uiten hun onvrede over het rookverbod. Omdat rokers door het verbod uit de kroegen worden verbannen, treden in de openlucht enkele artiesten belangeloos op.

Onder anderen de volkszangers Mick Harren, Dennis Jones, Arnold Hofmans en Huub uit de Gouden Kooi geven tijdens dit gratis openluchtevenement tegen het rookverbod acte de présence. De organisatie verwacht zo'n duizend rokers te kunnen verwelkomen rondom het speciaal opgestelde podium aan de Noorderkerkstraat in Zaandam.

Ernst Daniël Smid lanceert website
Vlak voor de optredens van start gaan, lanceert Ernst Daniël Smid op het podium de website www.rokersinactie.nl. ‘De rokers willen zelf een statement maken tegen het rookverbod en samen met ons evenementenbureau iets ludieks organiseren’, legt Karel Donker van TS Event uit. ‘Rokers vinden het belachelijk dat ze verplicht het café uit moeten om te kunnen roken, daarom brengen wij voor deze keer het café naar buiten.’

bron http://www.missethoreca.n(...)VoorZaanseRokers.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door peeet1 op 24-11-2008 16:59:57 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_63482229
maandag 24 november 2008
Brassen voor Afrika -
UTRECHT - Studenten van studentenvereniging Veritas gaan 1 december 'brassen' voor schoolboeken voor kinderen in Afrika.
In de jaarlijks terugkerende Brascompetitie van de vereniging gaan studenten elkaar op een ludieke manier te lijf.

Bij brassen pakken twee studenten elkaar bij de revers en proberen elkaar vanuit deze positie naar de grond proberen te werken. Alleen duwen en trekken is toegestaan. Onder leiding van 'Terror Jaap', bekend uit de gouden kooi, strijden de heren en dames van Veritas om de titel van Braskoning(in) 2008.

bron http://www.ad.nl/utrecht/stad/2796844/Brassen_voor_Afrika.html
pi_63494179
Maandag 24 november 2008,

Hallo allemaal!

Een half jaar geleden won ik de spectaculairste reality show aller tijden ter wereld. De Gouden Kooi maakte van mij een rijk man in letterlijke zin. Mijn bankrekening werd rijk gevuld, maar dit deed niets af aan mijn grote passie en ambitie om door te gaan met enorm gave TV maken.

Ik riep in de finale dat ik mijn eigen show ging beginnen. Elke dag op mijn Hyves, elke keer als ik over straat loop word ik met wervelend enthousiasme benaderd met de hamvraag:

"Terror Jaap! Waar blijft je show man! Waar kan ik het zien!"

Geloof me, als het aan mij had gelegen had ik terrorjaap.tv al veel eerder gelanceerd. Echter, er speelde meerdere factoren die ik moest overwegen. Zo zag het er gunstig uit om met de producent van De Gouden Kooi, Talpa Producties B.V., een proefaflevering te maken om zo de Terror Jaap show te kunnen slijten aan een zender. Uiteraard hoop ik dat deze onderhandelingen met goed gevolg zullen uitpakken. Het proces is helaas dermate traag, dat na een half jaar wachten…..en wachten…..en nog eens een keer wachten…..voor mij een grens is bereikt; met al het respect naar potentiële partners die zelf met een langdurig besluitvormingsproces te maken hebben. Elke deur blijft open.

Vandaag lanceer ik terrorjaap.tv, omdat vanaf 25 november een gedeelte van mijn proefaflevering te zien is op de website van de Telegraaf. Dit is voor mij het moment om knopen door te hakken en te melden dat ik nu echt verder ga en in december al met nieuwe 'Terror Jaap stijl' materiaal zal komen op deze website.

Recente informatie kun je blijven vinden op www.kingjaap.nl, mijn blog.

HET IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL!!!!!

Adiosssss en tot nooit meer ziens!

Terror Jaap

mail Terror Jaap op:
stichtingjaap@live.nl.

Bron
pi_63494435
Anorexia Interview op Telegraaf.nl
In dit log is aanvullende informatie te vinden over het gedeelte van mijn proefaflevering die bekeken kan worden op de website van de Telegraaf.

Het is belangrijk om te vermelden dat het interview met Caroline Anorexia enorm is teruggeknipt. De Telegraaf vroeg om een filmpje van 8 minuten. Het terugknippen naar 7 minuten interview + leader en aftiteling doet afbreuk aan de schoonheid en kwaliteit van het interview.

Het volledige interview geeft een veel mooier beeld van de problematiek. Verder zijn er in de leader en aftiteling beelden te zien van bloten tieten tot een onder getatoeëerde hoofd van Jaap met verentooi en nog veel meer. Al dit gave materiaal is weggeknipt ten behoeve van de tijd en om zodoende de focus te kunnen leggen op het zware onderwerp anorexia.

Ik heb ervoor gekozen om wel de leader en aftiteling volledig mee te nemen, omdat dit een beeld geeft van wat er nog meer gepost gaat worden in december op terrorjaap.tv.

Bron
pi_63495130
Jammer voor jaap dat het niet gelukt is om op de nederlandse zenders te kunnen gaan uitzenden. Had het hem wel gegunt om landelijk te kunnen gaan.
pi_63502448
Berichtje van palma via hyves gekregen.
Denk dat ze binnenkort dus weer op tv gaat verschijnen. Misschien wel weer in de villa ofzo.

14 dol dwaze dagen, waren het voor mij.
Het was echt hollen of stilstaan.
Geen Palma op de donderdag avond bij Nowlive radio.
Even geen tijd voor een leuke krabbel hier op Hyves sorry maar....dit alles had een reden.
Het hoe, wat en waarom hou ik nog even geheim maar 1 ding kan ik vast verklappen,
Palma komt back in town!!!!

Ik hou d'r van!

wordt vervolgd....

thnx voor al jullie lieve berichtjes & mooie plaatjes Palma
pi_63503411
Video van jaap staat op telegraaf.nl bij video.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:42:20 #85
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63503711
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef lies1958 het volgende:
Berichtje van palma via hyves gekregen.
Denk dat ze binnenkort dus weer op tv gaat verschijnen. Misschien wel weer in de villa ofzo.

14 dol dwaze dagen, waren het voor mij.
Het was echt hollen of stilstaan.
Geen Palma op de donderdag avond bij Nowlive radio.
Even geen tijd voor een leuke krabbel hier op Hyves sorry maar....dit alles had een reden.
Het hoe, wat en waarom hou ik nog even geheim maar 1 ding kan ik vast verklappen,
Palma komt back in town!!!!

Ik hou d'r van!

wordt vervolgd....

thnx voor al jullie lieve berichtjes & mooie plaatjes Palma
Ik las het ook ja. 'Zal de poort van de villa weer op slot gaan?' Was mijn eerste gedachte.
Op dinsdag 25 november 2008 12:31 schreef lies1958 het volgende:
Video van jaap staat op telegraaf.nl bij video.
Hier dus
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:53:07 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63503991
Net gekeken. Het hangt een beetje als los zand aan elkaar. Ik mis een kop en staart en vooral wat achtergrond. Hoe is het zo gekomen? Het blijft wel erg aan de oppervlakte in die acht minuutjes.

Blijf maar eerst even oefenen op internet, denk ik dan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63504476
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef Copycat het volgende:
Net gekeken. Het hangt een beetje als los zand aan elkaar. Ik mis een kop en staart en vooral wat achtergrond. Hoe is het zo gekomen? Het blijft wel erg aan de oppervlakte in die acht minuutjes.

Blijf maar eerst even oefenen op internet, denk ik dan.
Vond het vragen stellen van jaap net een uit het hoofd geleerd riedeltje.
Las op zijn site dat het orginele stuk langer was en dat het teruggebracht was tot 8 minuten.
Maar volgens mij is een job als presentator of talkshow host niet voor jaap weggelegd.
Hij moet maar gewoon zijn act als idioot blijven uitvoeren dat is dan nog af en toe een beetje humor maar ook niet altijd omdat het vaak te geacteerd over kwam in de kooi.
Hoop niet dat jaap veel van zijn geld in het maken van die show gaat stoppen dat hij wel realistisch blijft wat zijn show aangaat.
Maarja wie ben ik heb er ook geen verstand van tv maken.
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:19:40 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63504691
Het wordt waarschijnlijk een beetje lastig voor Jaap om zich als TerrorJaap op TV te blijven profileren.

Misschien dat hij nog een kans had gehad als er na DGK gelijk een programma op poten was gezet, maar we zijn inmiddels een half jaar verder, de hype is over en TerrorJaap kan z'n hoed dus afzetten en op een andere manier proberen z'n centen te verdienen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:47:19 #90
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_63505493
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hier dus
waarom is het in godsnaam in de gouden kooi? en ik heb een beetje doorgespoeld en weer af gezet ik kan hier echt niet naar kijken
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_63506378
terrorjaap.tv proefaflevering
pi_63507268
Poll op de telegraafsite

Het programma van Terror Jaap moet op tv komen.
Aantal stemmen : 1381
Ja, hij doet het hartstikke leuk : 16%

Nee, hij kan beter gaan rentenieren : 84%
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:00:06 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63507636
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef peeet1 het volgende:
terrorjaap.tv proefaflevering
Jaap zijn haar zit mooi.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:06:53 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63507820
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef lies1958 het volgende:

Poll op de telegraafsite

Het programma van Terror Jaap moet op tv komen.
Aantal stemmen : 1381
Ja, hij doet het hartstikke leuk : 16%

Nee, hij kan beter gaan rentenieren : 84%
Wat een heerlijke naïevelingen, rentenieren van een miljoen
Alhoewel, als hij nu aandelen koopt dan heeft hij er misschien nog wat aan.... de AEX zit rond rock-bottom.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63508976
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een heerlijke naïevelingen, rentenieren van een miljoen
Alhoewel, als hij nu aandelen koopt dan heeft hij er misschien nog wat aan.... de AEX zit rond rock-bottom.
Nou je miljoen wegzetten tegen 5% geeft je al snel een jaar inkomen van 50000. Ik verdien dat niet per jaar hoor. Als hij daarvoor op zijn reet kan blijven zitten kan je toch wel lekker leven hoor en dat noem ik dan rentenieren.
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:00:23 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63509339
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou je miljoen wegzetten tegen 5% geeft je al snel een jaar inkomen van 50000. Ik verdien dat niet per jaar hoor. Als hij daarvoor op zijn reet kan blijven zitten kan je toch wel lekker leven hoor en dat noem ik dan rentenieren.
Dan vergeet je even dat daar belasting over betaald moet worden, dat die 5% geen blijvend precentage is, en dat het miljoen dan nooit meer wordt. Over 20 jaar is ¤ 50.000 per jaar niets meer.

En Jaap is in de twintig, en rentenieren is voor mij zo'n vermogen dat je nooit meer hoeft te werken.
Dat gaat m niet worden op die leeftijd met een miljoen, dan moet je er toch meer van weten te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 17:13:22 #97
128220 Peter6000
pi_63511733
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:14 schreef lies1958 het volgende:
Jammer voor jaap dat het niet gelukt is om op de nederlandse zenders te kunnen gaan uitzenden. Had het hem wel gegunt om landelijk te kunnen gaan.
Ja, ik had het hem ook gegund.
Eigenlijk wel een nederlaag, je pilot niet kunnen verkopen en dan maar op internet gaan zetten.

Ik heb een zwak voor Jaap, zijn analyerend vermogen, zijn intelligentie, en heb van hem genoten in DGK.
Ik had liever een programma gezien waarbij serieus en diep op anorexia (een ernstige en soms dodelijke eetstoornis) werd ingegaan. Af en toe een grappige kwinkslag of invalshoek mag natuurlijk altijd. Ik weet zeker dat Jaap in staat is zo`n programma te maken.
Dat stukje waarbij bleek dat die dochter de neiging heeft de ziekte van haar moeder over te nemen vond ik trouwens wel treffend.
Het was toch wel een aardige pilot, het lijden van die vrouw onder haar eetstoornis was voor mij wel zichtbaar.

"Ik moet hiermee kappen, want ik val over een paar jaar dood neer", geldt trouwens ook voor Jaap. En dat wordt geen spontaan dood neervallen, maar het wordt vooraf gegaan door nare kwalen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:14:35 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63511774
Jaap nu op 3fm over zijn pilot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:27:52 #99
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63512179
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, ik had het hem ook gegund.
Eigenlijk wel een nederlaag, je pilot niet kunnen verkopen en dan maar op internet gaan zetten.

Ik heb een zwak voor Jaap, zijn analyerend vermogen, zijn intelligentie, en heb van hem genoten in DGK.
Ik had liever een programma gezien waarbij serieus en diep op anorexia (een ernstige en soms dodelijke eetstoornis) werd ingegaan. Af en toe een grappige kwinkslag of invalshoek mag natuurlijk altijd. Ik weet zeker dat Jaap in staat is zo`n programma te maken.
Dat stukje waarbij bleek dat die dochter de neiging heeft de ziekte van haar moeder over te nemen vond ik trouwens wel treffend.
Het was toch wel een aardige pilot, het lijden van die vrouw onder haar eetstoornis was voor mij wel zichtbaar.

"Ik moet hiermee kappen, want ik val over een paar jaar dood neer", geldt trouwens ook voor Jaap. En dat wordt geen spontaan dood neervallen, maar het wordt vooraf gegaan door nare kwalen.
Het programma is veel te kort om serieus in te gaan op zo'n onderwerp.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 26-11-2008 12:42:57 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63512655
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het programma is veel te kort en serieus in te gaan op zo'n onderwerp.
Van zijn site begreep ik dat het orginele gedeelte langer was maar dat hij het korter moest maken voor de telegraaf.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')