Ik vind het vooral bijzonder saai eigenlijk. Het kabbelt een beetje voort allemaal.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef -Hans- het volgende:
Wat een FANTASTISCHE single van TLSP. Misschien wel een van de beste platen van dit moment, imo.
Er zit in die plaat een stukje wat zooooooo mooi is ! kippenvel werk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder saai eigenlijk. Het kabbelt een beetje voort allemaal.
Beter dan Kanequote:DIT is dan wel weer leuk. De 3FM-huisband, Krezip.
Mwa... hoor toch liever Ekdomquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef paultjuhhh het volgende:
en zijn jullie al gewend aan een uur langer Giel
Maar daar voor in de plaats weer een boel goede muziek.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan mis je wel de lach van de dag
HA HA HA HA HA HAquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee, het blijft onvergevelijk die keus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef paultjuhhh het volgende:
en zijn jullie al gewend aan een uur langer Giel
missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je enthousiasme is wel out of this world. Props!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga me toch niet vertellen dat je dit niet mooi vind?
Goede en vette productie, zeker. Maar nee, 't is wel een beetje not done allemaal imo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar die plaat is zo vet als je een leuke subwoofer hebt.. dan staat de hele kamer te trillen als het geluid echt hard staat.
Cos we zitten vandaag weer totaal niet op één lijn..quote:
Ach, zo op zijn tijd toch best lekker. Dacht ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
Goede en vette productie, zeker. Maar nee, 't is wel een beetje not done allemaal imo.
Ooh okayquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:25 schreef Mokus het volgende:
[..]= mooi
Dus ik vind dit zeker wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |