abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 22:45:59 #1
16874 creno
born this way
pi_63389208
Weer een 2012-topic !

Jeps, maar dit keer over een film:

http://www.apple.com/trailers/sony/2012/
http://www.sonypictures.com/movies/2012/

Ik ben erg benieuwd naar deze film, of het wordt gebracht als een rampenfilm (zo lijkt het in de trailer) of dat er veel verwezen wordt naar de maya's enzo.

Ik denk dat het een erg gehypte film gaat worden die tegen gaat vallen.

Wat denken jullie, en wat zou je willen zien in de film ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 20 november 2008 @ 22:51:52 #2
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_63389431
volgens mij is t al meer dan een jaar "bekend" dat die film komt, tot nu toe is er geen datum bekend, ook deze trailer geeft niks van n datum. er staat dat je google moet gebruiken om te zoeken naar 2012.
dit geeft 242 miljoen hits(incl dit topic) . ben je nog wel ff mee bezig

ben benieuwd of die film er komt. en vooral wanneer...
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 20 november 2008 @ 22:54:24 #3
16874 creno
born this way
pi_63389524
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:51 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij is t al meer dan een jaar "bekend" dat die film komt, tot nu toe is er geen datum bekend, ook deze triler geeft niks van n datum. er staat dat je google moet gebruiken om te zoeken naar 2012.
dit geeft 242 miljoen hits(incl dit topic) . ben je nog wel ff mee bezig

ben benieuwd of die film er komt. en vooral wanneer...
release date staat voor Nederland op 9 juli 2009 en voor België op 22 juli 2009

ik wist dus niet dat er een film van gemaakt zou worden, dus ik was toch wel verrast, omdat ik het een boeiend onderwerp vindt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_63390659
ik vind best eng die trailer, maar ook best mooi
pi_63391929
ironisch.
Het wordt meer overgebracht als een opdringerige boodschap dan als een film.
pi_63394616
Hij komt in 2013 uit!
pi_63394742
Ik weet niet, zo te zien gaan ze uit van het ergste doemscenario dat er in de theorieën voorkomt (hoewel elkaar uitmoorden jarenlang misschien nog wel veel erger is).
Jammer dat het aan zo'n datum gekoppeld wordt dan eigenlijk, al ligt het voor de hand.

Ik hoop niet dat mensen massaal bang worden hiervan, want dat is naar mijn idee echt nergens voor nodig.

Qua effect vond ik het er al goed uitzien, dat zou wel eens de moeite kunnen zijn...
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_63405708
was gisteren ook een netwerkuitzending over 2012 mensen... te bizar voor woorden.. ze nemen die youtube-animaties gewoon voor waar aan.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:06:48 #9
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_63409343
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
was gisteren ook een netwerkuitzending over 2012 mensen... te bizar voor woorden.. ze nemen die youtube-animaties gewoon voor waar aan.
Netwerk klopt het ook weer lekker op trouwens. Dat er wel 140.000 video's zijn die laten zien wat ons in 2012 te wachten staat (zoekopdracht 2012), terwijl 1 van de filmpjes die je in het lijstje zoekresultaten ziet staan "2012 debunked" is Daarnaast zeggen ze ook dat een steeds groter aantal mensen in Nederland gelooft in de ondergang van de aarde in 2012, zonder verder cijfers te laten zien.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 24 november 2008 @ 02:09:56 #10
28799 cimbom
just kidding
pi_63468132
Ik vind die trailer best cool uitzien
pi_63512187
"Find out the Truth"

Met Ronald Emmerich vinden we die wel ja
Zal vast wel een leuke actiefilm opleveren, maar daarbij geeft het mij eens te meer aan dat je voorzichtig moet zijn mbt 2012 - zeker omdat je van alle kanten wordt gemanipuleerd. Zelf denken is mijn advies

Als ik dan een film zou willen zien, dan zou het deze zijn
(van de site:

Hopi Predict a 25yr period of purification followed by End of Fourth World and beginning of the Fifth.
Mayans Call it the end days or the end of time as we know it.
Maoris Say that as the veils dissolve there will be a merging of the physical & spiritual worlds.
Zulu Believe that the whole world will be turned upside down.
Hindus Kali Yuga (end time of man). The Coming of Kalki & critical mass of Enlightened Ones.
Incas Call it the Age of Meeting Ourselves Again.
Aztec Call this the Time of the Sixth Sun. A time of transformation. Creation of new race.
Dogon Say that the spaceship of the visitors, the Nommo, will return in the form of a blue star
Pueblo Acknowledge it'll be the emergence into the Fifth World
Cherokee Their ancient calendar ends exactly at 2012 as does the Mayan calendar.
Tibetan Kalachakra teachings are prophesies left by Buddha predicting Coming of the Golden Age.
Egypt According to the Great Pyramid (stone calendar), present time cycle ends in year 2012 AD)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_63678534
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:28 schreef Boswachtertje het volgende:

Als ik dan een film zou willen zien, dan zou het deze zijn
Ziet er veelbelovend uit.
Al een donatie gedaan? Anders blijven we trailers kijken...
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_63679844
Eind van de wereld volgens Nostradamus
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 1 december 2008 @ 23:07:09 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63683510
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef samjustme het volgende:
Eind van de wereld volgens Nostradamus
Nietes!

Wouter Bos zei het!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_63685702
Het einde van een kalender... Big Deal.

Mijn scheurkalender eindigt ieder jaar...
pi_63701678
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Prutzenberg het volgende:
Ziet er veelbelovend uit.
Al een donatie gedaan? Anders blijven we trailers kijken...
Ben bang dat het iig van mijn kant uit bij trailers blijft..
Maar zal er nog eens naar gaan kijken, wellicht dat ik wat kan bijdragen..
pi_63702025
Als iedereen zich bezighoudt met nonsens als het eind van de wereld etc... hebben ze rond 2012 wel een globale politiestaat gefixt ja.

WAKE THE FUCK UP PEOPLE .
pi_63702596
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:12 schreef Salvad0R het volgende:
Als iedereen zich bezighoudt met nonsens als het eind van de wereld etc... hebben ze rond 2012 wel een globale politiestaat gefixt ja.

WAKE THE FUCK UP PEOPLE .
Heb je absoluut gelijk in. Ik probeer dan ook 2012 op een ander niveau te begrijpen dan het idee van het einde van de wereld.
Heb jij nog ideeën rondom 2012, of zie je het hele verhaal als afleiding/manipulatie?
Vind zelf namelijk ook dat - zeker aangezien ik aardig wat boeken heb verslonden dat over 2012 gaat of aanverwante zaken behandelt - er tegenwoordig een hoop ongefundeerde onzin online wordt gebracht. En als er dan een hollywood film over komt.. dan is het eigenlijk al wel een beetje heel erg duidelijk..
pi_63706658
Kom op, als dit zoveel duizendjaar ook gebeurd is dan MOET er bewijs zijn. Complete onzin, netzoals die aliens
pi_63707430
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op, als dit zoveel duizendjaar ook gebeurd is dan MOET er bewijs zijn. Complete onzin, netzoals die aliens
How about a magic trick?
pi_63715141
Wat ik ervan heb gelezen en geleerd is er in 2012 iets gaande met de positie van planeten en de zon ism de rest van het universum. Ons tijdstelsel staat in directe samenhang daarmee.
Wellicht is het een verandering van tijd waarin we leven.
Tijd voor een nieuwe kalender, lijkt me
pi_63757897
Het feit dat in juni 2012 alle troepen uit irak moeten zijn is toch ook iets waarvan je denkt hmmmm
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 4 december 2008 @ 16:16:56 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63758337
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 05:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Hij komt in 2013 uit!
Nee hoor.
http://sonypictures.com/movies/2012/international/
zzz
  donderdag 4 december 2008 @ 16:17:22 #24
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63758358
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef MouzurX het volgende:
Het feit dat in juni 2012 alle troepen uit irak moeten zijn is toch ook iets waarvan je denkt hmmmm
Hoezo ? Er gebeuren zoveel dingen in 2012, waarom zou je hierbij "Hmmmm " denken in relatie tot 2012 ?
zzz
  donderdag 4 december 2008 @ 17:30:12 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63760060
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef MouzurX het volgende:
Jup, 'hmmmm, beetje laat'

Maar verder is dit gewoon een 'day after tomorrow' film, lekker mensen bang maken met coole effecten en een worst case scenario die eventueel misschien zou kunnen voorkomen maar nog niet eens bij één van de meest waarschijnlijke zit of maar de halve waarheid verteld.

Mocht het zo zijn dat de hele 'waar je aan denkt trek je aan' gedoe daadwerkelijk zo functioneert dan kan die film schadelijkere gevolgen hebben wat betreft 2012 natuurlijk (self-fullfilling prophecy). Zo niet, dan niet en is het gewoon leuk kijkvoer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')