Hey, zat dingen die waste of time zijn om julie te leren begrijpen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
Waste of time om mannen dat te leren begrijpen
for realquote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De eerste foto in je inbox
[..]
Wtf
quote:
Heb ook wel eens een fokmeet gehadquote:Wtf
Waar zijn die verkiezingen dan? Ga het even checkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ladidaidai, onze avas staan in de banner van user verkiezingen. Samen. Wij. (en anderen)
Staan overal in GCquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar zijn die verkiezingen dan? Ga het even checken
Totaalplaatje ftw.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
tetten zijn overbodig als iemand een mooi gezicht heeft en een mooie glimlach
sheep tevens bedankt voor de interessante rol!
Je bent dus niet 1 van de 2 dorpquote:Op donderdag 20 november 2008 22:05 schreef Syb-rund. het volgende:
tetten zijn overbodig als iemand een mooi gezicht heeft en een mooie glimlach
sheep tevens bedankt voor de interessante rol!
Juist wel! He's messing with us!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent dus niet 1 van de 2 dorp
Nu ga ik echt
Wel winnen deze keer met de maffia hequote:Op donderdag 20 november 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Juist wel! He's messing with us!
Als ik niet naar de hints kijk ben ik mafia, dus dat zul je gauw genoeg merkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wel winnen deze keer met de maffia he
verkapt ik ga naar de hints kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik niet naar de hints kijk ben ik mafia, dus dat zul je gauw genoeg merken
Daar meot je mijn speelhistorie voor kennen, en die ken jij nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verkapt ik ga naar de hints kijken
Waarom zou ik dat doen, verkapt ik ga een andere tactiek toepassenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar meot je mijn speelhistorie voor kennen, en die ken jij niet
Nu zou ik bijna denken dat je dorp bentquote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, verkapt ik ga een andere tactiek toepassen![]()
Vote ##Hara, Want:
[ afbeelding ]
Nee mèn, ik ben een predator..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu zou ik bijna denken dat je dorp bent
12 seconden heb ik het volgehouden...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee mèn, ik ben een predator..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |