Wow wat een mooie picsquote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.com/roeljewel/Ireland2008Voorproefje.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Word je even genoemd op de radio.
Thanks! je bent geweldigquote:Op donderdag 20 november 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Life in technicolor II. Van de nieuwe EP; Prospekt's March.
Ik weet toch nog wel wat. *phew*
Ben er erg blij meequote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow wat een mooie pics!!
wist niet dat Ierland zo mooi was, maar prachtig hoor. De laatste foto ook..
![]()
* -Hans- vindt de foto van de 2 katten erg lief![]()
Foto's gemaakt met een Canon EOS 40D.. dat is een goede camera.. Tijd terug nog gedacht om een Canon te kopen, maar voorlopig wacht ik nog even.
Ja, Canon is echt een top merk. Heb nu een Fuij fillm maar die is qua opties vrij beperkt. Bijvoorbeeld alleen maar ISO 100 en dat is voor buiten leuk maar voor binnen heb je er weinig aan. Trouwens wel grappig dat je over de 350 begint want die had ik juist willen kopen. Kan ik dus beter voor de 40D gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben er erg blij mee. Stukken beter dan de 350D die ik tot februari had. En dat was al geen verkeerde cam
. Heb in Stockholm ook met die 40D geschoten: http://picasaweb.google.com/roeljewel/Stockholm2008 .
Als je een goede cam wil kopen: Canon.
Cool! volgens mij is Tessel wel een leuke dame.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, Tessel heeft me vorig jaar die surprisecamper van serious request nog ingekregen.
Hier had ik ff overheen gelezen, maarquote:Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Andrew: " Ik kom uit Groningen " Andrew, sommige dingen wil ik echt niet horen.![]()
40D is door de komst van de 50D (niet direct een vervanger, maar worden voorlopig nog naast elkaar gevoerd) flink in prijs gedaald. Die zit nu onder het niveau waarvoor ik de 350D anderhalf/twee jaar geleden heb gekocht. De lenzen die je erbij koopt, zijn nog belangrijker (en voor er goede duurder dan de body zelfquote:Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Canon is echt een top merk. Heb nu een Fuij fillm maar die is qua opties vrij beperkt. Bijvoorbeeld alleen maar ISO 100 en dat is voor buiten leuk maar voor binnen heb je er weinig aan. Trouwens wel grappig dat je over de 350 begint want die had ik juist willen kopen. Kan ik dus beter voor de 40D gaan.
Nutte info ditquote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
40D is door de komst van de 50D (niet direct een vervanger, maar worden voorlopig nog naast elkaar gevoerd) flink in prijs gedaald. Die zit nu onder het niveau waarvoor ik de 350D anderhalf/twee jaar geleden heb gekocht. De lenzen die je erbij koopt, zijn nog belangrijker (en voor er goede duurder dan de body zelf). Maar met een beetje gevoel voor fotografie kun je dan geweldige plaatjes schieten
.
Heb nu weer even een Ajax avaterquote:Op donderdag 20 november 2008 23:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
Toma, waarom heb je nou toedeledoki tegen je ava gezegd? Je ondertitel staat er nog wel..![]()
tja de producer doet ook niet veel aan advertisingquote:Er wordt nog niet veel geluisterd naar je CD..
Je kunt ook voor de IXUS of Powershot (iets meer in te stellen dan bij IXUS) gaan. Zeker met de nieuwste toestellen kun je geweldige foto's maken die amper zijn te onderscheiden van foto's met een dSLR (fotografiekunsten van de fotograaf zijn natuurlijk het belangrijkste)quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nutte info dit. Zat al even op Camerahuis (zit hier in Groningen) te neuzen naar de prijzen maar het is toch wel veel geld zeg. Voor die 50d betaal je meer dan duizend euro en de 40D is ook nog aardig duur en dan heb je alleen maar de body. Lenzen zijn zeker belangrijk maar helaas ook erg duur.
Naja, misschien leuk voor de toekomst.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
tja de producer doet ook niet veel aan advertising![]()
Moet hopen op die simpele ziel die heel toevallig het risico neemt om mijn plaat te bestellen.
True. Ik kwam 'm tegen omdat ik The Rapsody - Prince Igor draaide.quote:Even serieus. Er staan best goeie nummers op:
Marvin Gaye - Ain't No Mountain High Enough
Weezer - Island in the Sun
Tom Jones - It's Not UnusualFresh prince of Bel air
Gaat lekker rap vandaagquote:Op donderdag 20 november 2008 23:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Jeez.. Dit topic is ook al bijna weer vol.
Inderdaad. Ik ben ook weer erg enthousiast geweest, en "vrees" voor de cijfers..quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben ook weer erg enthousiast geweest, en "vrees" voor de cijfers..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
_______
|
|
|
Zullen we ons gaan zitten schamen in dat hoekje?
Daarom postte ik ook pas om 00:01. Nog ff 'n minuutje extra gewacht, voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe dag is alweer begonnen. Teller weer op nul.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Daarom postte ik ook pas om 00:01. Nog ff 'n minuutje extra gewacht, voor de zekerheid.
Ow, nou, ik heb nog tot maandag vrijquote:Vanaf vandaag sta ik er in ieder geval de komende 3 dagen niet in; verjaardagen en meer van zulks.
Altijd fijn, 'n paar dagen vrij. Nu je 't zegt, ik heb je wel 's hoger in de lijsten zien staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, nou, ik heb nog tot maandag vrij. Al heb ik me de afgelopen dagen ook aardig ingehouden
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Altijd fijn, 'n paar dagen vrij. Nu je 't zegt, ik heb je wel 's hoger in de lijsten zien staan.
Whehehe. Die verlichting ziet er niet eens mooi uit, vind ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk hotelletje geopend in Dubai
http://glamour.blog.nl/events/2008/11/20/kylie-in-dubai-de-fotos
Kosten van hotel 1,5 miljard dollar. 10-15.000 euro per nacht. Grootste vuurwerk ooit vertoond![]()
. Hoezo financiële crisis?
Dat is 'n zekerheidje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. In de lijst over gisteren zal ik weer wat hoger staan
.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Die verlichting ziet er niet eens mooi uit, vind ik.![]()
Uhuh. Die blijft ernstig prettigquote:Oh. Hoi Charlize.![]()
Achjaaaa, wat maakt 't ook uit. Niets!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ach, als 't duur is, geldt daar
.
Pffff.. Nou, en of!!quote:[..]
Uhuh. Die blijft ernstig prettig![]()
!
Idd. Daar he-le-maal nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Achjaaaa, wat maakt 't ook uit. Niets!!![]()
quote:[..]
Pffff.. Nou, en of!!
Ik heb 'm nog niet uitgepakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel luistert nog es naar het zeer indrukwekkende concert vanSigur Rós
van maandagavond
.
Zeker niet vergeten! Is echt prachtigquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet uitgepakt.![]()
Morgen ff doen, dan kan mee voor onderweg, op de iPod.
I won't.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker niet vergeten! Is echt prachtig.
Nee, niks over gehoord.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie dit gezien ?![]()
http://www.radio4.nl/page/programma/56/2008-11-20
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.de-alliantie.nl/smartsite.shtml?id=5042
Mooie actie.
Nee. Nu wel. Bedankt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie dit gezien ?![]()
http://www.radio4.nl/page/programma/56/2008-11-20
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, niks over gehoord..
Bijna de hele dag naar geluisterd; lees maar es terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |