Het is de hele dag al dramatisch maar nu is het inderdaad heel erg traag. 't is niet echt meer te doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zo traag als stront....
Ja sorry, nu ben je te laat. Je hebt je kans gehad...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou.. Je kunt altijd 'n poging wagen natuurlijk. Wie niet waagt, ....
Ik laat me graag verrassen.
quote:
Dat doe ik al een jaar of 9 niet meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik doe vanavond trouwens voor de verandering eens he-le-maal niks voor school en stage!
Heerlijk
Touché.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja sorry, nu ben je te laat. Je hebt je kans gehad...
Wat strengquote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja sorry, nu ben je te laat. Je hebt je kans gehad...
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alles duurt altijd nèt wat langer, daar in het Zuiden. D'r giet niks boom'n Grunn.
Braobaants kwartierke noemen ze dat! Brabanders zijn vrijwel altijd een kwartiertje te laat, omdat we overal met iedereen blijven kletsenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alles duurt altijd nèt wat langer, daar in het Zuiden. D'r giet niks boom'n Grunn.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is de hele dag al dramatisch maar nu is het inderdaad heel erg traag. 't is niet echt meer te doen.
't Is letterlijk en figuurlijk bagger..quote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat kan echt ontzettend traag zijn.
Ah. Weer wat geleerd. Kende alleen de Haagse variant.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Braobaants kwartierke noemen ze dat! Brabanders zijn vrijwel altijd een kwartiertje te laat, omdat we overal met iedereen blijven kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |