Jij kan 't wetenquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef teamlead het volgende:
is dit echt het niveau van het onderwijs in Nederland tegenwoordig?
Pfff, ja...quote:Op maandag 24 november 2008 20:05 schreef koemleit het volgende:
en die prijs blijft maar dalen
En je scooter rijdt op tweetakt?quote:
Dat kan iedereen wel zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
no deal waarom lijkt me duidelijk.... ik heb benzine van 1.65....
De reden dat mensen dit niet serieus nemen is omdat niemand zo episch dom zijn en toch kan functioneren in de maatschappij.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahahaha alsof jij nooit iets verkeerd inschat![]()
euh.. oh jaquote:
lijkt me overbodig.. iemand met dit niveau is waarschijnlijk niet in staat om succesvolle geslachtsgemeenschap te hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De reden dat mensen dit niet serieus nemen is omdat niemand zo episch dom zijn en toch kan functioneren in de maatschappij.
Dus als je dit echt meende vraag ik je vriendelijk om 2 bakstenen te pakken en daartussen je balletjes te pletten, want het is veel beter voor iedereen als jij je nooit zult voortplanten.
Oh, ik zie het al.quote:
Ooit zal je benzine ongelooflijk veel waard zijn. Moet je alleen even wachten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef koemleit het volgende:
nja gaat het weer stijgen ofniet? want anders zit er niks anders op dan te wachten....
met water mengen bleek geen optie.
haha ff zonder dollen kun je er nog wat mee? qua bom maken ofzo?quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja... met Oud & Nieuw heb jij tenminste de klapper voor het vuur
Je hebt benzine genoeg, dus probeer het...quote:Op maandag 24 november 2008 22:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha ff zonder dollen kun je er nog wat mee? qua bom maken ofzo?
heb nl gehoord dat als je een lucifer in een jerrycan bezine gooit deze niet zal branden ofzo.
las ik op fok zelfs
Klopt als deze niet brand zal de benzine ook niet ontsteken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha ff zonder dollen kun je er nog wat mee? qua bom maken ofzo?
heb nl gehoord dat als je een lucifer in een jerrycan bezine gooit deze niet zal branden ofzo.
las ik op fok zelfs
wat lul jij nou weerquote:Op maandag 24 november 2008 23:01 schreef Rosbief het volgende:
TS probeert geforceerd een klassieker te maken á la hoeveel is m'n auto waard, dikke FAIL.
GMTAquote:Op maandag 24 november 2008 23:01 schreef Rosbief het volgende:
TS probeert geforceerd een klassieker te maken á la hoeveel is m'n auto waard, dikke FAIL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |