quote:
Wat schuift hetquote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, wie durft dat plaatje naar danny te sturen?
Ik wil lachen.
Dunno, hoor het wel eens van negers.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
WTF is een Fofo !
Klinkt als een ziekte
Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, wie durft dat plaatje naar danny te sturen?
Ik wil lachen.
Jongs een vuilak.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn.
En voer voor een sperm ban
20 euroquote:
waarom?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn.
En voer voor een perm ban
OMG JIJ PRAAT MET NEGERSquote:Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dunno, hoor het wel eens van negers.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef padlarf het volgende:
Lieve Danny,
namens de vaste KLB bezoekers wil ik je een mooi plaatje sturen. Let wel op, het plaatje is NSFW.
MAAR JIJ HEBT HEUL GEEN WERK! AAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zal ik mijn pm ook hier neerzetten?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
waarom?via pm kan je geen ban krijgen toch? ook al is hij de opperbaas
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik mijn pm ook hier neerzetten?
Hij leeft van fok!. Zie ik jou nog niet doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef padlarf het volgende:
Lieve Danny,
namens de vaste KLB bezoekers wil ik je een mooi plaatje sturen. Let wel op, het plaatje is NSFW.
MAAR JIJ HEBT HEUL GEEN WERK! AAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Laten we hopen van niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |