Jos, gebanned?!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
Wie is Zotheid nou weer?
Maar welke klootviool heeft Jos gebanned
Doe eens 1 wilde gokquote:Op donderdag 20 november 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
Wie is Zotheid nou weer?
quote:
Wie denk je? En hoezo ken je zotheid niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:46 schreef Sackboy het volgende:
Wie is Zotheid nou weer?
Mee eens.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:47 schreef BobbyB het volgende:
We moeten een rouwtopic openen voor alle KLB SCers die gebanned zijn in de hevige strijd.![]()
![]()
![]()
Maar MET snelle servers.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:47 schreef Florian_ het volgende:
We moeten maar gewoon klaagbazen.nl beginnen ofzo, zonder führers
Ik wil je hem wel in een Pm sturenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:48 schreef Juup© het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd om welk plaatje het gaat waar voor gebanned wordt?
Ik wil wel, maar ik ben net unbanned dus dan krijg ik natuurlijk weer een maandquote:Op donderdag 20 november 2008 20:48 schreef Juup© het volgende:
Dat is het hem, daar had zelfs jij niks van gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:48 schreef Juup© het volgende:
DAT IS HEUL GEEN LETTERquote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
MAG IK DE LETTER 'EMO' KOPEN?!11
One way to find out.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:50 schreef gers het volgende:
Als ik een rar post van een bepaald iemand krijg in dan ook een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |