Gelukkig maarquote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, mijn topics worden ook altijd gesloten
No Shit Sherlock.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef -SG- het volgende:
Wedden dat Remlof hier een slotje opplaatst.
Wat jou ongetwijfeld een ban voor erg lange tijd gaat opleveren. Tot ziensquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef Zotheid het volgende:
Waar moet het heen met de KLB SC, als alle hippe mensen gebanned worden.
Skaffa en Jos. Achter elkaar.![]()
Betuig hier je steun en help mee aan een forumopstand.
Maak er een toffe paint vanquote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
No Shit Sherlock.
Door te posten in dit topic betuig je steun aan iedereen die gebanned is!
BaN
1 KlEiN WoOrDSjuH
SoOo KlIjN MaAr SoVeUl VeDrIeT
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BaN
1 KlEiN WoOrDSjuH
SoOo KlIjN MaAr SoVeUl VeDrIeT
Dat doe ik natuurlijk wel onder een kloon met een ander ip.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat jou ongetwijfeld een ban voor erg lange tijd gaat opleveren. Tot ziens
Mij toch niet he? Mij toch niet he?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef cerror het volgende:
Ze zullen het wel verdient hebben.
En ik weet er nog veel meer die ik graag een tijdje weg wil hebben.
Eer dat die klaar is is dit topic al op slot.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maak er een toffe paint van
jie ben een lieverdquote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef Zotheid het volgende:
Die arme ziel verwacht natuurlijk dat ik hem per direct dichtplemp.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een bijdehandte post als ik het topic net verplaatst ipv gesloten heb
En dat natuurlijk.quote:
Ja, wees er vooral trots op.quote:
Ja wanneer gaat dat nou eens gebeuren?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HAHA IK BEN NOG NIET GEBANNED!
wanneer jij de laatste druppel zaad uit mijn pik hebt gezogenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wanneer gaat dat nou eens gebeuren?
In je dromen lieve jongenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wanneer jij de laatste druppel zaad uit mijn pik hebt gezogen![]()
quote:
dan geef mij Rec_Cat maarquote:Op donderdag 20 november 2008 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmmm neuh ik zou het niet eens willen.. ikSHE
droom jij dat ik gebanned word
ik weet vrij goed hoe ver ik kan gaan
Dat is jouw goed recht ..quote:Op donderdag 20 november 2008 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmmm neuh ik zou het niet eens willen.. ikSHE
droom jij dat ik gebanned word
ik weet vrij goed hoe ver ik kan gaan
tsja sommige mensen rijden liever in een Honda Civic dan in een Bentley Coupequote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsja sommige mensen rijden liever in een Honda Civic dan in een Bentley Coupe
maar ik niet![]()
SHE
dan neem ik wel genoegen met een VW Poloquote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsja sommige mensen rijden liever in een Honda Civic Volkswagen Polo dan in een Bentley Coupe
maar ik niet![]()
SHE
leef jij ook nogquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat zelfingenomen stuk vreten een Bentley?
Sure
Ik ben dol op lijstjes, hint, hintquote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef cerror het volgende:
Kan geregeld worden denk ikquote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben dol op lijstjes, hint, hint
Boodschappenlijstjes zeker?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben dol op lijstjes, hint, hint
Dank je.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef Fascination het volgende:
Is Jos ook gebanned?
Goed topic Zotheid!
Maar dan is het geen KLB SC meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Nu ze toch geband zijn, kan dat hele KLB SC wel richting ONZ.
Waaromquote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Nu ze toch geband zijn, kan dat hele KLB SC wel richting ONZ.
Weet je hoe ze zoiets noemen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
alleen omdat er geen mooiere auto bestaat...anders was ze die geweest
![]()
nee schat... dat heet een mening!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Weet je hoe ze zoiets noemen?
EEN BORD VOOR JE KOP!!!!
[ afbeelding ]
Ow neej hoor, die mening mag je houdenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee schat... dat heet een mening!
leer je later nog wel...
ooit
neuken dan maar?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ow neej hoor, die mening mag je houden
Neuken? wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Neuken? wat is dat?![]()
Ik doe alleen aan liefdevolle sex
ok ok. niet waar
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Nu ze toch geband zijn, kan dat hele KLB SC wel de prullenbak in.
Het is een vrouw, verwacht niet teveelquote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee schat... dat heet een mening!
leer je later nog wel...
ooit
Ey en bedankt weerquote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een vrouw, verwacht niet teveel
Maar wel een leuke, in het echtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een vrouw, verwacht niet teveel
die bevalt me een stuk beterquote:
quote:
Ten eerste vonnik het leuk en ten tweede zit ik al een jaar tegen een hernia aanquote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom röntgenfoto in jouw fotoboek?
Oeiquote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ten eerste vonnik het leuk en ten tweede zit ik al een jaar tegen een hernia aan
Joh!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
OeiFoto is idd wel leuk, maar iig sterkte met het hernia gebeuren. En jij bent niet zo erg als ik aangaf hoor, was meer een beetje stangen
* rulerofdeath gaat kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom röntgenfoto in jouw fotoboek?
best wel grappigquote:Op donderdag 20 november 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat kijken
Die kreeg ik niet mee toen ik aan mijn been geopereerd was en er aardig wat ijzerwerk in geschroefd wasquote:Op donderdag 20 november 2008 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel grappig
ik heb van die foto's van mijn been toen ik m gebroken had
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef cerror het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef Zotheid het volgende:
hihi tante doet slimquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie?
Oh, en ik heb goede dingen gehoord over SHE en Red_Cat. Dus why choose people
Nou ben ik nieuwschierig?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie?
Oh, en ik heb goede dingen gehoord over SHE en Red_Cat. Dus why choose people
DAT JULLIE ALLETWEE LEKKERE WIJVEN ZIJN!!!1111!!!!!quote:
Wow dat kwam uit een onverwachte hoekquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
DAT JULLIE ALLETWEE LEKKERE WIJVEN ZIJN!!!1111!!!!!
Dat is gezien de foto's een feit.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
en jij ookquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hernia? Waar, ik zie hem nietquote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ten eerste vonnik het leuk en ten tweede zit ik al een jaar tegen een hernia aan
deze is van de zijkant genomen, helaas heb ik die van mn totale rug niet meer, daar is het wel goed op te zien.. Ik heb em ook nog niet ik zit er tegenaan. Begin het nieuwe jaar gaan ze er eindelijk wat aan doen, na een jaar lang stilgezeten te hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hernia? Waar, ik zie hem niet
ik ben maandje terug geopereerd aan een hernia (ook na meer dan een jaar)
Heb er nog redelijk veel last van nu, maar dat trekt gelukkig elke dag een heel klein beetje weg.. Kan gelukkig alles weer doen alleen ik moet nog erg oppassen met bepaalde bewegingen en het gewicht wat ik til..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
deze is van de zijkant genomen, helaas heb ik die van mn totale rug niet meer, daar is het wel goed op te zien.. Ik heb em ook nog niet ik zit er tegenaan. Begin het nieuwe jaar gaan ze er eindelijk wat aan doen, na een jaar lang stilgezeten te hebbenHoe is het nou met de jouwe?
red_cat iig welquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit er zo op te wachten he!!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb er nog redelijk veel last van nu, maar dat trekt gelukkig elke dag een heel klein beetje weg.. Kan gelukkig alles weer doen alleen ik moet nog erg oppassen met bepaalde bewegingen en het gewicht wat ik til..
Maar echt heerlijk toen ik uit die narcose kwameindelijk geen pijn meer
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
red_cat iig weldie andere is een twijfelgeval
Die schijnt in het echt ook mooi te zijn hoor. Heb ik gehoord uit zeer betrouwbare bronquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
red_cat iig weldie andere is een twijfelgeval
laat maarquote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die schijnt in het echt ook mooi te zijn hoor. Heb ik gehoord uit zeer betrouwbare bron
Over jou heb ik dat ook gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
laat maar
ging niet over mij
-edit-
*checkt fobo*quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over jou heb ik dat ook gehoord
Lekkere wijven
hey van SHE blijven jullie af!quote:
quote:
ik wil jou ook alleenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |