vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
rare gozerquote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh.
Gisteravond met m naar de bios geweest, eerst deed ie heel afstandelijk en al. Na de film, terug in de auto en bij hem thuis, ineens heel lief, en zeggen dat hij niet weet hoe het nou zit maar dat het wel goed voelt en blablablabla. Ik snap er niets meer van![]()
ja, dat kon ik al zien bij het plaatsen van mijn postquote:
Ja, en het stomme is.. ik wil m gewoon nog steeds, en nog veel erger dan voorheenquote:
Checkquote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kon ik al zien bij het plaatsen van mijn post
avond Bartquote:
hmm.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en het stomme is.. ik wil m gewoon nog steeds, en nog veel erger dan voorheen
hier waait en regent het behoorlijk hoor!!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt toch ook nog wel mee?
Is er ook zoiets maar dan met "Het terugwinnen van je ex?"quote:Op donderdag 20 november 2008 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #67
Al gevraagd, ook een aantal gissingen gedaan en gevraagd of dat waar was of niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef Rikketik het volgende:
Hey Nath en Rudolf.![]()
Maar Nathalie, zou je hem niet eens vragen waarom hij zo doet? Misschien een lastige vraag om te stellen, maar een beetje duidelijkheid kan toch ook geen kwaad.
moet je even rondkijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is er ook zoiets maar dan met "Het terugwinnen van je ex?"
Enige waar ik kom is hier.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je even rondkijken
ik kom daar nooit
Relaties en Psychologiequote:
ik ben meestal of hier of in ONZquote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige waar ik kom is hier.
Tenzij het hier dood is, en ik me verveel. Dan wil ik nog wel eens ergens bij actieve topics rondzwerven
niet als smoes of excuus, maar denk dat veel jongens moeite hebben om hun gevoel te uiten of te verwoorden...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gevraagd, ook een aantal gissingen gedaan en gevraagd of dat waar was of niet.
Hij "Nee, ik weet het niet."
Geen zin in. Ik los t lekker op zoals mijn gevoel dat ingeeftquote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Relaties en Psychologie
deurtje 10 op dit forum
Ja, daar heb ik al enig ervaring mee. En hij heeft daar nog zijn PDD-NOS bij. En daar hou ik ook wel rekening mee. Maar iets meer duidelijkheid en structuur mag wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet als smoes of excuus, maar denk dat veel jongens moeite hebben om hun gevoel te uiten of te verwoorden...
Wat schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef Rikketik het volgende:
R&P is ook veel beter in dit soort zaken.Ik probeer nu al een tijdje een soort van advies te bedenken, maar ik kom er niet uit.
eensquote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet als smoes of excuus, maar denk dat veel jongens moeite hebben om hun gevoel te uiten of te verwoorden...
Was al ergens anders aan het kijken, omdat jullie veelste traag zijnquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was al ergens anders aan het kijken, omdat jullie veelste traag zijn
Nu blijf ik bij jullie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
tjah, ik ben d'r ook heel slecht inquote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet het uit eigen ervaring, jij ook?
en jij bent te traag op momenten dat ik door wil postenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was al ergens anders aan het kijken, omdat jullie veelste traag zijn
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kirsten![]()
Okee, trainze Remco
ik heb wedstrijdquote:Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Remco, veel plezier op training
dan snappen wij elkaarquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben d'r ook heel slecht in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Omdat ik dan al 3 minuten lang op die f5 knop heb zitten drukken en ik dat uiteindelijk zat benquote:Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij bent te traag op momenten dat ik door wil posten
dat wel, maar echt goed (zoals bijvoorbeeld (sommige) vrouwen) zijn we nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 18:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel moeite met het uiten van mijn gevoelens. Paar jaar geleden wel, maar dat is steeds beter geworden.
succes dan maarquote:
joahquote:[..]
dan snappen wij elkaar
Aan het lijntje houden is nooit tof. Of je nu over je gevoelens kan praten of niet, dat is gewoon laag.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben d'r ook heel slecht in
dat zal dan ook wel meevallenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik dan al 3 minuten lang op die f5 knop heb zitten drukken en ik dat uiteindelijk zat ben
Mjah, ik ben wel wat gereserveerder dan de meeste vrouwen misschien, maar als me echt iets dwars zit... Meestal probeer ik dingen wel eerst voor mezelf uit te werken en zo.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wel, maar echt goed (zoals bijvoorbeeld (sommige) vrouwen) zijn we nog niet
Heb ook genoeg naast Fok, maar ik ben snel genoeg om ondertussen lekker door te spammen hierquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel meevallen
En het komt omdat ik niet alleen FOK! meer heb maar ook tribalwars. Daar gaat ook een bult tijd in zitten
Klinkt als die fijne vent waar ik het steeds over hebquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mjah, ik ben wel wat gereserveerder dan de meeste vrouwen misschien, maar als me echt iets dwars zit... Meestal probeer ik dingen wel eerst voor mezelf uit te werken en zo.
tjah, iemand aan het lijntje houden is niet leukquote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden is nooit tof. Of je nu over je gevoelens kan praten of niet, dat is gewoon laag.
doe je dat ook tijdens FOK!? ik welquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ook genoeg naast Fok, maar ik ben snel genoeg om ondertussen lekker door te spammen hier
misschien moet Rikketik je iets vertellenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als die fijne vent waar ik het steeds over heb
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je dat ook tijdens FOK!? ik wel
* rulerofdeath heeft wyrd opstaanquote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor zingt: Hoooold on! It keeps gettin' better!
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet Rikketik je iets vertellen
* TheGirlNextDoor zingt uit volle borst: "The woorld slows doown, but my heeaart beats fast right now"quote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath heeft wyrd opstaan
wat dat betreft ben ik misschien wel een botte lulquote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bart is al veeeeeeeel gevoeliger hier dan die kerel ooit zal worden
Jij toont al medeleven. Dat is meer dan hij doetquote:Op donderdag 20 november 2008 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik misschien wel een botte lul
dat vind ik dus een spel van niets (maar dat hadden we al gehadquote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Ondertussen speel ik dat oh zo verslavende bejeweled
maar ik kan ook heel bot zijn hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij toont al medeleven. Dat is meer dan hij doet
Ja dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat het niet tof is.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, iemand aan het lijntje houden is niet leuk
maar soms houdt het gewoon op. niet iedereen kan daar zo duidelijk/nuchter in zijn zoals jij nu achter je peeceetje je reactie typt.
Nog steeds?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ik dus een spel van niets (maar dat hadden we al gehad)
ik moet nog steeds aanvallen plannen voor de hele stam. erg veel werk.
Dat doet iedereen wel eensquote:Op donderdag 20 november 2008 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik kan ook heel bot zijn hoor
jah, ben er woensdag pas echt mee begonnenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Bart is al veeeeeeeel gevoeliger hier dan die kerel ooit zal worden
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah, ben er woensdag pas echt mee begonnen
zat er een gat in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
arctic monkeysquote:Op donderdag 20 november 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
* Rikketik zingt: 'He wants to sleep in the city that never wakes up, but... Dorothy was right though!'
neem je de laptop meequote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor moet piesen, maar heeft geen zin om achter dr laptopje weg te gaan
We have a winner!quote:
quote:
quote:
Ik begon de ochtend met vertraging (lang leve de NS) toen kwam ik op school, kreeg ik te horen dat m'n klasgenootje vermist is. Politie in Nederland en Duitsland zijn op zoek. Narigheid.quote:
Klasgenoot vermist?!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begon de ochtend met vertraging (lang leve de NS) toen kwam ik op school, kreeg ik te horen dat m'n klasgenootje vermist is. Politie in Nederland en Duitsland zijn op zoek. Narigheid.
En het regent ook nog en ik kan de zwarte zijn kop nog steeds niet fatsoenlijk scheren
Nathquote:
hmm, das wel naarquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begon de ochtend met vertraging (lang leve de NS) toen kwam ik op school, kreeg ik te horen dat m'n klasgenootje vermist is. Politie in Nederland en Duitsland zijn op zoek. Narigheid.
dat kan morgen ja ook nog welquote:En het regent ook nog en ik kan de zwarte zijn kop nog steeds niet fatsoenlijk scheren
Damn, hoe lang al?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's wel echt naar ja. Moet er niet aan denken nog een begravenis van een klasgenoot te moeten meemakenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klasgenoot vermist?!![]()
Jeetje, wat vervelend
* rulerofdeath luistert Normaal met Top of the bultquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor luistert Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
nee, niet op deze leeftijdquote:Op donderdag 20 november 2008 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's wel echt naar ja. Moet er niet aan denken nog een begravenis van een klasgenoot te moeten meemaken
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet op deze leeftijd
Op geen enkele leeftijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, niet op deze leeftijd
Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:16 schreef Rikketik het volgende:
Gaat weer lekker hier trouwens. Honderd posts verder in een dik half uur.
daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:
'Even' zegt ze dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind dat dat wel moet lukken. Anderhalf topic even volspammen
we krijgen hier vandaag ook nog bezoekquote:Op donderdag 20 november 2008 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Denken jullie dat we vanavond de #100 halen?
Joah. Als ikt erug kom van training ga ik spammen alsof mijn leven ervanaf hangtquote:
Dus jij vind het wel tof om op volwassen leeftijd dierbaren te verliezen? Dat is nooit tof.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ben ik het niet helemaal mee eens
Femkequote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef Fems het volgende:
I said maybee, You're gonna be the one that saves me! and after all.. you're my wonderwalll!
(hoe je het rood maakt, dat weet ik niet
Heeft ie 'tof' gebruikt in die context dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel tof om op volwassen leeftijd dierbaren te verliezen? Dat is nooit tof.
reminderquote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef Rikketik het volgende:
We moeten trouwens nog een TT hebben voor deel 100.
[me = Fems]zingt: I said maybee, You're gonna be the one that saves me! and after all.. you're my wonderwalll![/ me]quote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef Fems het volgende:
I said maybee, You're gonna be the one that saves me! and after all.. you're my wonderwalll!
(hoe je het rood maakt, dat weet ik niet
ik zeg niet dat het tof is. maar op een keer is het genoeg geweest. dan moet je er vrede mee hebben. zo bedoel ik datquote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel tof om op volwassen leeftijd dierbaren te verliezen? Dat is nooit tof.
Tof is het niet, maar de dood is nu eenmaal onontkoombaar. Kun je er maar beter rekening mee houden dat het ooit gebeurt.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
heb jij een zus met de naam nynke?quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tof is het niet, maar de dood is nu eenmaal onontkoombaar. Kun je er maar beter rekening mee houden dat het ooit gebeurt.
Jup, wieso?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij een zus met de naam nynke?
maar als dat de laatste zin is, kun je dit gebruiken:quote:Op donderdag 20 november 2008 19:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[me = Fems]zingt: I said maybee, You're gonna be the one that saves me! and after all.. you're my wonderwalll![/ me]
Zonder de spaties tussen de tags. ^O^
1 |
Ja maar wat maakt het dan uit op wat voor leeftijd het is? Ik kan er nu ook vrede mee hebben. Het is gewoon niet leuk. Of je nu 15, 25 of 85 bent. Veranderd niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het tof is. maar op een keer is het genoeg geweest. dan moet je er vrede mee hebben. zo bedoel ik dat
dan weet ik ook waar ik je op moet halenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef Rikketik het volgende:
We moeten trouwens nog een TT hebben voor deel 100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
bliksems. dat hoeft niet aan het eind van de post.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath is slim
nee zo niet
Ik ben geen klein kind hoor?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tof is het niet, maar de dood is nu eenmaal onontkoombaar. Kun je er maar beter rekening mee houden dat het ooit gebeurt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Fems het volgende:
* Fems vindt dat rudolf best slim is afentoe, want hij hielp haar.
Doeiquote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar training, tot vanavond lieverdjes
veel plezier Nathaliequote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar training, tot vanavond lieverdjes
Maar zelf merk ik, dat ik meer rust heb wanneer diegene al ouder is en een geheel leven heeft gehad.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen klein kind hoor?
Ik zeg alleen dat het op geen enkele leeftijd leuk is om mee te maken. Ik zie niet waarom leeftijd opeens een issue is... een vriend/vriendin/familielid verliezen is nooit leuk.
Meer rust misschien. Maar het maakt het niet minder erg.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar zelf merk ik, dat ik meer rust heb wanneer diegene al ouder is en een geheel leven heeft gehad.
Bij mij speelt leeftijd wel een rol eigenlijk.
quote/edit knopje door mekaar gehaald?quote:
nee dat niet. maar er woont maar 1 familie met jullie achternaam in hoksebargenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Fems het volgende:
Dus je bent wel eens hier thuis geweest?:P
Klopt, in heel twente trouwens.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat niet. maar er woont maar 1 familie met jullie achternaam in hoksebargen
omdat iemand die 15 of 25 is, erg jong is en minder levenservaring heeft dan iemand van 85.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het dan uit op wat voor leeftijd het is? Ik kan er nu ook vrede mee hebben. Het is gewoon niet leuk. Of je nu 15, 25 of 85 bent. Veranderd niet.
dat had ik al gezienquote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Fems het volgende:
* Fems dacht: ik laat jullie meegenieten van mijn fouten
het moet niet moeilijker wordenquote:
wat heet minder erg?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer rust misschien. Maar het maakt het niet minder erg.
Denk dat ik je wel snap.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat iemand die 15 of 25 is, erg jong is en minder levenservaring heeft dan iemand van 85.
jah, ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen
maarrem... diegene is vermist, en jij maakt er al meteen een begrafenis vanquote:Op donderdag 20 november 2008 19:37 schreef Samzz het volgende:
Maakt niet uit. Het maakt m'n humeur er niet beter op.
jah zoietsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Denk dat ik je wel snap.
Je gunt iemand een leven. En een leven bestaat niet alleen uit het ademhalen, maar ook uit het meemaken van dingen. En iemand van 85 heeft het leven min of meer al gehad. Iemand van 15-25 moet het leven nog hebben.
Nee hoor. Ik merkte alleen op dat ik het niet tof zou vinden als ik nog een begravenis van een klasgenoot mee zou moeten maken. Toen begon jij over dat leeftijdsgedoe.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem... diegene is vermist, en jij maakt er al meteen een begrafenis van
maar dan begin je al met suggereren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik merkte alleen op dat ik het niet tof zou vinden als ik nog een begravenis van een klasgenoot mee zou moeten maken. Toen begon jij over dat leeftijdsgedoe.
inderdaadquote:Laten ze maar eens flink zoeken.
Ja gek hequote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan begin je al met suggereren.
[..]
inderdaad
die klasgenoot had geen problemen (met zichzelf) oid? dat ze zelf is weggelopen ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gek heVermist...
Nee, ze had geen problemen met zichzelf. Ze is na een concert niet thuisgekomen en is nu meer dan 24 uur spoorloos.
Jemig.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja gek heVermist...
Nee, ze had geen problemen met zichzelf. Ze is na een concert niet thuisgekomen en is nu meer dan 24 uur spoorloos.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath helpt mee hopen
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath gaat nieuwe boxer aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
doot henig anquote:
van half 9 tot 6?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef Samzz het volgende:
Ik moet morgen de hele dag werken. EN dan ook echt de hele dag!
En ik heb een schattig jurkje gezien die ik errug graag wilHoop dat ze m nog hebben!
het zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef Bob-B het volgende:
Wow met dit tempo hebben we vanavond: Tukkers op Fok! #100; Waar we te lui waren om een mijlpaal TT te verzinnen.
en ik vind jou leukquote:
hoezo dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:22 schreef Bob-B het volgende:
morgen voorlopig laatste keer 0550 opstaan!
dat valt toch ook nog wel meequote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:22 schreef Bob-B het volgende:
morgen voorlopig laatste keer 0550 opstaan!
Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt toch ook nog wel mee
nu nogquote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dankje, ik moet nog eten.
caballo los Muertosquote:Op donderdag 20 november 2008 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ik moet een wedstrijdnaam voor de Zwarte... iemand suggesties? Ik zit zelf de denken aan Carhadras of Cavalli of zo..
Basquote:
Ik vind niet dat ik een Nederlands paard een spaanse naam kan gevenquote:
achjah, sommige beesten hebben de raarste namen en ik kan me er eigelijk niet zo druk om makenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik een Nederlands paard een spaanse naam kan geven
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:04 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, hij heet eigenlijk officieel Igaboy... dat is zo oerlelijk. De baas noemt m Ken ik oe
Henk spermatankquote:
en het is net 2100 uur geweestquote:
Ben er helemaal niet druk mee bezig... ik vroeg even inputquote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achjah, sommige beesten hebben de raarste namen en ik kan me er eigelijk niet zo druk om maken
vind het wel leuk dat je er zo druk mee bezig bent.
niet altijd aan jezelf denkenquote:
jij hebt het er wel vaak over. en dat vind ik druk mee bezig zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben er helemaal niet druk mee bezig... ik vroeg even input
Het is een ruinquote:
Helemaal niet. Ik vroeg het pas net?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt het er wel vaak over. en dat vind ik druk mee bezig zijn
Net op.quote:
tjah, dat werkt natuurlijk nietquote:
als je zaterdag nog zin hebquote:En koopavond is afgelopen ja... anders ga ik zaterdag
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vroeg het pas net?
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net op.![]()
De wereld mag blij zijn dat we nergens naartoe gaan vanavond. Vanmiddag kippensoep met noedels met een paar tenen knoflook en nu een knoflook-aardappelpuree.
Ik heb zoveel knoflook gehad dat ik het zelfs zelf ruik.
tjah, Nathalie wou vanavond #100 op de klok hebben staanquote:
Het is m'n hobby...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoel dat je het vaak over je paarden hebt. en dan in het algemeen niet dat over ene beest specifiek
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet altijd aan jezelf denken![]()
weet ikquote:
zei ik dat hardop?quote:
Zolang het maar niet zaterdag gebeurd.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, Nathalie wou vanavond #100 op de klok hebben staan
Hij zegt toch vanavondquote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zaterdag gebeurd.
Knoflook is overal lekker bij.quote:
Gemeenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Succes, ik ga het topic der levenlozen weer verlaten.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Succes, ik ga het topic der levenlozen weer verlaten.
hoezo dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zolang het maar niet zaterdag gebeurd.
Nathaliequote:
quote:
Auw?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had net mijn ringen even afgedaan en toen tilde ik tijdens het koken een pan en en schoot zo mijn middelvinger uit de kom.
Maar die heb ik er weer in geplopt dus alles is goed.
![]()
Met jou?
Wel even ja.quote:
Beterschap.quote:Joah, ziekig, maar verder wel oke
Mja, daaruit is die TT ontstaanquote:Op donderdag 20 november 2008 21:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel even ja.![]()
![]()
[..]
Beterschap.![]()
En je lievelingsklootviool?
tjah, ik moet overdag de hele dag werken. weet niet of ik 's avonds nog op FOK! komquote:
Stom?!?! haske leuk joh, morgen toets en als ik het haal certificaatquote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Moet je nu die stomme dinges doen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, daaruit is die TT ontstaan
Ik bedoelde die andere stomme dinges.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Stom?!?! haske leuk joh, morgen toets en als ik het haal certificaat
cursus camouflage en misleiding
Hahaha, die is zo legendarischquote:
Die stomme dinges over 1,5 weekquote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bedoelde die andere stomme dinges.![]()
Cursus camouflage? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Gaafquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die stomme dinges over 1,5 week
Maareh, je moet je erbij voorstellen dat ik straks instructeur ben op het wegwerken van voertuigen, materieel en personeel in allerlei soorten gebieden. Dus hoe verstop je jezelf en al je rotzooi zo goed mogelijk in: woestijn, jungle, bos, sneeuw en de stad...
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, die is zo legendarisch
Ik had ooit 2 vellen met stikkers met allerlei van die dingetjes.
Geweldig
das wel tofquote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maareh, je moet je erbij voorstellen dat ik straks instructeur ben op het wegwerken van voertuigen, materieel en personeel in allerlei soorten gebieden. Dus hoe verstop je jezelf en al je rotzooi zo goed mogelijk in: woestijn, jungle, bos, sneeuw en de stad...
Dat er dan zo'n tank in de stad staat te doen of hij een onschuldig schuurtje is?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, heel de week afwisselend theorie en praktijk, dus echt vrachtwagens, jeeps, pantservoertuigen en wegen wegwerken en alles laten staan. Vandaag met helicopter gevlogen hoe het er nou uitziet vanuit de lucht met hoge snelheid en dat was sowieso vet, want het was een oude duitse gevechtsevlieger (met 200km/u op 5 meter hoogte is een ervaringquote:
Wauwquote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, heel de week afwisselend theorie en praktijk, dus echt vrachtwagens, jeeps, pantservoertuigen en wegen wegwerken en alles laten staan. Vandaag met helicopter gevlogen hoe het er nou uitziet vanuit de lucht met hoge snelheid en dat was sowieso vet, want het was een oude duitse gevechtsevlieger (met 200km/u op 5 meter hoogte is een ervaringen dan een scherpe bocht maken, een achtbaan is er niets bij
) maar je zag echt goed hoe simpel sommige dingen zijn en hoe goed het effect is. Je moet alleen de basis goed kennen. Dus morgen ben ik wellicht instructeur op dat gebied
Ja! We hebben dus ook met zeil en hout een doos gemaakt voor een vrachtwagen, vanaf de grond denk jequote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat er dan zo'n tank in de stad staat te doen of hij een onschuldig schuurtje is?
Gaaf.
Je lunch binnen kunnen houden?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, heel de week afwisselend theorie en praktijk, dus echt vrachtwagens, jeeps, pantservoertuigen en wegen wegwerken en alles laten staan. Vandaag met helicopter gevlogen hoe het er nou uitziet vanuit de lucht met hoge snelheid en dat was sowieso vet, want het was een oude duitse gevechtsevlieger (met 200km/u op 5 meter hoogte is een ervaringen dan een scherpe bocht maken, een achtbaan is er niets bij
) maar je zag echt goed hoe simpel sommige dingen zijn en hoe goed het effect is. Je moet alleen de basis goed kennen. Dus morgen ben ik wellicht instructeur op dat gebied
truste Bobquote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Bob-B het volgende:
owjah, nu ga ik slapen, want morgen weer vroeg op enzo
truste luitjes
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Bob-B het volgende:
owjah, nu ga ik slapen, want morgen weer vroeg op enzo
truste luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |