Wat toevalligquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 17:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb Remco van het asiel gevonden op Hyves!
En het grappige is, mijn zus riep meteen - toen ze zijn krabbel bij mij zag - dat Remco de partner van haar collega is. It's a small world!
Oh en MissBliss, Remco heeft ook een kat die Ziggy heet zag ik bij zijn foto's. Ziggy en Lenny! En dan nog een berg honden
Vandaag toch maar een petticoat erbij naaien om te zien wat dat voor een effect heeft. Aansluitend repetities. Dus dat wordt een leuke dag vandaag. Beetje naaien, beetje zingen, weer beetje naaien, beetje zingenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha gevonden!
idd een jurk voor jou! staat je goed!
De vuige veelvraat heeft me weinig keus gelatenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou het nieteens doen als het niet noodzakelijk was. Een kat wast zichzelf doorgaans, tenzij hij iets mankeert waardoor dat niet kan of tenzij die klein is en een diarreekont heeft.
@Ing, Beterschap.
quote:
Met een sopje van wasmiddel. Maar ik ga maar eens op zoek naar speciale tapijtreiniger want nu wil ik het hele kleed schoonmaken.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 11:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]O ja, op je witte kleed. Hoe heb je dat eruit gekregen?
Kattenbak een bende? Als in aan de dunne?quote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef Morretje het volgende:
Hier ook weer een zeikende poezz... De mat bij de voordeur, in de douche... En de kattenbak is weer een bende. Morgen maar weer eens bellen met de DA..
quote:Op zondag 30 november 2008 @ 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Purrr nam wraak voor mijn juichsmiley. Ze stond op de rieten stoel en pieste zo staand gewoon de hele stoel onder
Blij dat ik biotex in huis heb. Snap niet waarom ze dat doet, maar EW vertelde dat ze dat vandeweek ook eens deed. ik heb het toen schoongemaakt maar nu deed ze dat dus weer. En ook alleen op die plek.
Aan de dunne idd..quote:Op zondag 30 november 2008 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kattenbak een bende? Als in aan de dunne?
![]()
Merk je verder nog iets aan haar gedrag naar jullie toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |