jouquote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef cryingfreeman12 het volgende:
hey meisje wist jij dat jou slipje heel mooi bij mij tapijt kleurd.
"Of lust je geen pizza?"quote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
heb je zin in pizza en neuken............. Ow je lust geen pizza ok!
Ha. Ha. Ha.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef cerror het volgende:
Goedendag, mijn naam is cerror en ik ben speleoloog. Mag ik jouw grot onderzoeken?
quote:
Nederlands.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:58 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
heb je niets beters te doen dan mensen te corrigeren op hun nederlands.
stay with the topic!
Die probeer ik vanavondquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef Billy_Talent het volgende:
Wat ik geleerd heb in Engeland
Have you ever had an Australian Kiss before?
- No, what is that?
It's like a French Kiss, only down under
of
"Hi, you'll do"
Dat zou zou bij mij werkenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef xalo het volgende:
Hoi, wat is je favoriete kleur badeend?
quote:
Ja, dat is een juweeltje. Broodmongool.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef kabelhaspel het volgende:
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Valt meestal niet in goede aarde
Jij hosselt op de kleuterschool?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Hogerop het volgende:
Kijk er rende net een heel lief hondje dat hotel in hier tegen over. Help je mij mee zoeken???
Je moeder belde net en ze kan je niet meer op komen halen, toen vroeg ze mij of ik je even thuis wilde brengen!
Ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 18:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat zou zou bij mij werken
Ik spaar ze
Paultjuuuh was je voorquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Jimbo het volgende:
**gooit ijsblokje op de grond en stampt erop**
zo nu is t ijs gebroken , neuqen ?
"Hi, you'll do"
Wat ik geleerd heb in Engeland
Have you ever had an Australian Kiss before?
- No, what is that?
It's like a French Kiss, only down under
of
"Hi, you'll do"
Rookte hij een sigaar en had hij een bolle buik?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:31 schreef MLI het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij 'hoi, ik heet Herman'. Toen had ik al gegeten en gedronken.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heet Heatseeker, hoe heet ben jij?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Bij het zien van je schoenen heb ik ineens de drang om met u geslachtsgemeenschap te hebben, netzolang totdat ik moet ejaculeren en levenselixer rechtsstreeks in uw baarmoeder spuit.
Najaaaaaaaaaaa, dat meen je niet?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Xennia het volgende:
- Wil je me even knijpen, ik geloof dat ik mijn droomvrouw zie?
- Volgens mij is er een engel uit de hemel komen vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever one can conceive, one can achieve.
Whehehe die is goed die onthoud ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:02 schreef Manjana het volgende:
He, ik maak een telefoonboek, mag ik je nummer?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:07 schreef Reza-impreza het volgende:
Hoi , volgens mijn horloge draag jij geen slipje
*rammelen en kijken naar je horloge
Oh , wacht even hij loopt een uur voor...
Ik zweer het op jouw moederquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaa, dat meen je niet?!
En dan zo zo'n mes zo erbij houden zo1!1!1quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef Addict1337 het volgende:
He ik ben .....
Goed onthouden die naam, straks ga je hem schreeuwen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:43 schreef renedis het volgende:
ik kan je kut ruiken, vuile hooeeeeeeeeeeerrrr
Of: ik ben een telefoonboek aan het schrijven, mag ik jouw nummer?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Appie7458 het volgende:
Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik die van jou???????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan wijst ze, dan kijk je haar vaag aan en dan gaat ze je brengen en dan sleur je haar zo de wc in en ga je er vol tegenaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:45 schreef imy het volgende:
waar is de wc?
Foute openingszin of eeeeeeeerrrrrgggggggg foute gedachtes?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:23 schreef Quara het volgende:
[..]
En dan wijst ze, dan kijk je haar vaag aan en dan gaat ze je brengen en dan sleur je haar zo de wc in en ga je er vol tegenaan
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Foute openingszin of eeeeeeeerrrrrgggggggg foute gedachtes?
Ga je mee voor een O. I. tje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarrrr, daar heb je dan toch geen nu vanquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef bikkeltje2 het volgende:
jij na een paar biertjes: ... jemig de pemig, wat ben jij lelijk!
zij: wat ben jij dronken
jij: maar dat is morgen weer over!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
fail..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welnee, onvrijwillige neuksex is okay tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:22 schreef Overdrive het volgende:
[..]De eerste die hem snapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey ik ben Birraquote:
Tegen iemand zeggen met een rode broek aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat heb jij een mooie witte broek aan? Ja, NEUKEN?
Ja de rest snapte de grap vast niet.quote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:08 schreef tevebe het volgende:
Als de muziek wat harder staat..
- Masturbeer je?
Que?![]()
![]()
- Wat studeer je?
![]()
![]()
![]()
dus
ja gebakken gekookt of bevrucht ?quote:
And the winner is?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar de meeste foute openingszin ooit!
Lust for live!quote:Op maandag 1 december 2008 04:16 schreef Tofferd het volgende:
"Waarom draait alles nou eigenlijk altijd om lust?
Waarom spreken mensen elkaar niet gewoon voor de gezelligheid aan, om elkaar te verrijken in dit toch al zo korte leven"
jouwquote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef cryingfreeman12 het volgende:
hey meisje, wist je dat jou slipje heel mooi bij mijn tapijt kleurt.
quote:
ROFLquote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als je bij de Mac op het menu zou staan dan zou ik je de McBeauty noemen. Dit werkt overigens alleen bij euroknallers.
Bij een vrouwtje de bovenkant van de achterkant van haar truitje/shirtje oid. ombuigen en naar het etiketje kijken en dan zeggen: "dat dacht ik al; Made in heaven".
Zijn wij soms familie? Nee? Wil je dat wel worden?
Valt me overigens tegen dat ik hier de zeer slechte grap of je ooit een konijntje tussen de oren heb gekust nog niet tegen ben gekomen.
ok dan...quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Valt me overigens tegen dat ik hier de zeer slechte grap of je ooit een konijntje tussen de oren heb gekust nog niet tegen ben gekomen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:25 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
ok dan...Heb je wel eens een konijntje tussen de oren gekust?
[ afbeelding ] hihi neuh hoezo?*trekt broekzakken binnenstebuiten* Wil je het proberen?
*drumroll* thank you, thank you!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |