Holy crap man! Dat lijkt me nou echt niks! Is er niet een ander bedrijf waar je als chauffeur wel aan de slag kan? Zoals het eerder genoemde streekvervoer oid? Of busreizen? Mag je allemaal lekkere strakke minderjarige breezersletjes naar Salou rijdenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik werk altijd 's nachts. En eerder hadden wij ook kortere ritten, maar tegenwoordig hebben we alleen maar weken van meer dan 50 uur en dan , in combinatie met anderhalf uur woon-werk verkeer begint me toch op te breken.
Zit gewoon voor de humor de comments te lezen daar.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knippert met ogen.![]()
Als ze maar gelukkig zijn.
quote:Quote:
Originally Posted by sleepwalk
I've listened to atheist arguments from nearly every source; from Richard Dawkins to Penn Jillette to my college roommate. This is best evidence I've ever seen for the absence of a God.
Nope, but it aint pretty, believe me.quote:
Jij zegt nooit gezelig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef Litpho het volgende:
Ja, met die spelfout ben ik best tevreden dat ik zelf niet heb geopend.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.![]()
Niet de hoop opgeven he, ik ben ook al jaren van de ene baan naar de andere aan het gaan.
Blijven volhouden.
Die comments zijn hilarisch ja, ik zat hier net met tranen in mijn ogen...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zit gewoon voor de humor de comments te lezen daar.
[..]
Yup.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Vrachtwagenchauffeur RZ?
Even niet gevolgd
Steden waarin de kroeg om 2.00u dicht gaat neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
En wanneer is er eens een Den Haag zuipmeet? de helft van de singles hier woont in Den Haag. Zou het dan toch aan de stad liggen
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Steden waarin de kroeg om 2.00u dicht gaat neem ik niet serieus.![]()
Groningen
Ik kom wel als ik bij jou mag slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
En wanneer is er eens een Den Haag zuipmeet? de helft van de singles hier woont in Den Haag. Zou het dan toch aan de stad liggen
Wat hebben jullie toch met Kluts???quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik las "Kluts en gezellig" in de TT
Jullie? Ik heb nog geen blauw bloed hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Kluts???
Wat niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Kluts???
Natuurlijk mag datquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom wel als ik bij jou mag slapen.
* Den_Haag kruipt knus tegen Tegan aanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Tegan het volgende:
Wat een lieve TT! Los van de spelfout.
vertel me meer, ik ken er eigenlijk nog geen behalve dan iets met fidler, en eentje waar we met het werk wel eens komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjeen elfje
Ik zat in één of andere Ierse pub, vlakbij dat restaurant "Le Connaisseur" (daar kun je goed eten trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjeen elfje
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag kruipt knus tegen Tegan aan
Ah, kennis van me heeft dat ook gedaan, veel lange uren moest die maken. Is nu overgestapt naar kantoorwerkquote:Op donderdag 20 november 2008 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Yup.
En op zich zijn de werkzaamheden wel ok, je maakt veel kilometers en hebt weinig adressen.
Maar de compensatie van de korte weken is weg en de sfeer wordt er door de economische crisis ook niet beter op.
Alhoewel ik de indruk heb dat die crisis door de transportondernemers vooral gebruikt wordt om vooral maar mensen te kunnen ontslaan en vooral geen loonsverhoging te hoeven geven. Ik heb de trailer elke dag vierkant vol, vorige week nog 59 pallets uit Brussel gehaald. (en ja, als je stapelt past dat)
Dat noem ik geen crisis, dat noem ik gewoon veel.
Kortom, al dat soort dingen motiveert mij niet echt en toppunt was nog wel dat wij maar drie kwartier voor eigen rekening als pauze moeten schrijven. Dat is ruim ¤150,- per vier weken.
Maar ja, hier in het Noorden is het werk dun gezaaid en is er niet echt sprake van een chauffeurstekort.
Danzig is tot een uurtje of 4 a 5 open. Dan heb je nog het feest van Sinterklaas, tot 5 a 6 uur. Daar tegen over zit een tent die in de volksmond ook het Elfje wordt genoemd. Gaat pas om 5 uur open en blijft open tot 11u.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vertel me meer, ik ken er eigenlijk nog geen behalve dan iets met fidler, en eentje waar we met het werk wel eens komen.
Als ik bij iemand kan crashen ben ik van de partij.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb nog geen blauw bloed hoor![]()
En verder niks, ik las het alleen verkeerd.
Mja.quote:
Ja sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Tegan het volgende:
Wat een lieve TT! Los van de spelfout.
Voor mijn mede dictator is er altijd plek in mijn residentie natuurlijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik bij iemand kan crashen ben ik van de partij.
Nou, zo'n overstap zie ik me dan weer niet maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, kennis van me heeft dat ook gedaan, veel lange uren moest die maken. Is nu overgestapt naar kantoorwerk
Kijk, dan ben ik van de partij dus met mijn mede-wereldheerser!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voor mijn mede dictator is er altijd plek in mijn residentie natuurlijk!
Voor fraai vrouwvolk ook, trouwens
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja sorryAls een modje nou eventjes...
Nou, zullen we dan de traditionele Fok!singles/R&P nieuwjaarsborrel dan maar in Den Haag doen?
Moet geen meet worden want dan Tegan niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 16:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja sorryAls een modje nou eventjes...
Nou, zullen we dan de traditionele Fok!singles/R&P nieuwjaarsborrel dan maar in Den Haag doen?
Bij deze zeg ik:quote:Op donderdag 20 november 2008 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kijk, dan ben ik van de partij dus met mijn mede-wereldheerser!
Wat?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet geen meet worden want dan Tegan niet meer
Nieuwjaarsduik in Scheveningenquote:
moet nog tot en met zaterdag.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rustig. Alleen wat aan school gedaan. Nu is het weekend.
Dan desnoods maar in Den Haagquote:
Je vergeet weer woordjes boxquote:Op donderdag 20 november 2008 17:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet geen meet worden want dan Tegan niet meer
Heeft 2jaar op de vrachtwagen gezeten geloof ik, werd een beetje te veel allemaal. Regelt nu de logistiek etc. maar heeft het wel naar zijn zin van zover ik dat weet.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, zo'n overstap zie ik me dan weer niet maken.
Als ik op een kantoor moet zitten zit ik de hele dag naar de klok te kijken.
Jij doet toch niet aan Fok! meetsquote:
quote:
Ze heeft zo'nquote:
Dat was toch allang duidelijk Lquote:Op donderdag 20 november 2008 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n. lieve
. invloed op hem.
Dat is wel heel erg..quote:Op donderdag 20 november 2008 17:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke het begint nu irritant te worden, ik lees er werkelijk gewoon overheen
Week 1, dan heb ik nog vakantie.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik:
Fok singles/R&P nieuwjaarsborrel week 1 of week 2 in Den Haag! Wie wil is welkom
Zo, knopendoorhakmomentje vandaag ook weer gehad
Het Elfje?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
Danzig is tot een uurtje of 4 a 5 open. Dan heb je nog het feest van Sinterklaas, tot 5 a 6 uur. Daar tegen over zit een tent die in de volksmond ook het Elfje wordt genoemd. Gaat pas om 5 uur open en blijft open tot 11u.
Daarom noemen we het een nieuwjaarsborrelquote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij doet toch niet aan Fok! meets
Dat is goed, maar je weet de consequentie dan...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet nog tot en met zaterdag.
In brabant? alleen als ik mag crashen
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n. lieve
. invloed op hem.
Wanneer ben je terug dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
dan zit ik nog in Venetie. jullie mogen ook daarheen komen
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is goed, maar je weet de consequentie dan...
Heb jij die niet dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het Elfje?Daar mag je toch alleen maar naar binnen als je een strafblad hebt?
Waarom stel je dan week 1 voor?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
dan zit ik nog in Venetie. jullie mogen ook daarheen komen
quote:
En jullie eerste taak... neem een zaklamp meequote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg trouwens net een mailtje dat we op het werk aan teambuilding gaan doen op een avond in december. Alleen zijn ze vergeten te vermelden waar we dan meeten. Het werk is best wel heel groot.
yo sterkte in de Filequote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef Elegy het volgende:
Ik ga er weer vandoor, de file roept
Fijne avond allemaal!![]()
Haha. Ik mag inklokken, dus dan vind ik alles goedquote:Op donderdag 20 november 2008 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
En jullie eerste taak... neem een zaklamp mee.
Dat zien we tzt wel. Of wil je meehelpen?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vind dat helemaal niet erg. Kook mams? of jij
?
Als jij al niet gaat, wat heeft de hele meet dan nog voor zin.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kom niet, al meeten jullie bij mij om de hoek.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is een retorische vraag naar ik aanneem?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij al niet gaat, wat heeft de hele meet dan nog voor zin.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag naar ik aanneem?
En wat moet JB danquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
quote:
1 + 1quote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik weet wel bij wie ik zou willen slapen dan O-)
Het stikt hier van de Hagenezen...quote:
Hagenaars mijn waarde...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
Het stikt hier van de Hagenezen...
Ik heb alleen maar gezegd dat ik niet naar die meet komquote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nou, dan heb ik ook nog keus als hij niet wil he
*druipt in tranen af*
Jij komt gewoon bij mij slapen... Nou ja, 'slapen'...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nou, dan heb ik ook nog keus als hij niet wil he
*druipt in tranen af*
Sinds wanneer doe jij aan publieke meetsquote:Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt gewoon bij mij slapen... Nou ja, 'slapen'...
1996 ofzo, hoezo?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer doe jij aan publieke meets?
Je hebt weleens wat anders beweerdquote:
Sinds JB bij hem komt "slapen"quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan publieke meets?
Dat mag toch niet joh.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt gewoon bij mij slapen... Nou ja, 'slapen'...
Klopt, ik ben er rond 2001 weer mee gestopt... Bovendien ging dit alleen over slapen, niet over meeten...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt weleens wat anders beweerd.
O, mag ik wel bij jou slapen dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gezegd dat ik niet naar die meet kom.
Dat maakt het des te spannender...quote:
Dan kan JB net zo goed die meet gewoon overslaanquote:Op donderdag 20 november 2008 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er rond 2001 weer mee gestopt... Bovendien ging dit alleen over slapen, niet over meeten...
Wat levert dat opquote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, mag ik wel bij jou slapen dan?
Nog beter...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
Dan kan JB net zo goed die meet gewoon overslaan.
"doe je mondje maar open, dan schiet ik die portie eiwitten wel naar binnen, geheel gratis"quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
Als we dan toch niet naar vegas gaan, heb ik ook nog wel een bed in de aanbieding hoor, eventueel met ontbijt service inbegrepen zonder extra kosten.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"doe je mondje maar open, dan schiet ik die portie eiwitten wel naar binnen, geheel gratis"
Saai hoor...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik pak wel de laatste trein naar huis dan, lijkt me t veilligst
Af en toe moet je beetje risico durven nemen in het levenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou zeg!
Ik pak wel de laatste trein naar huis dan, lijkt me t veilligst
'Wil je je eieren gekookt of bevrucht?'quote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ooh eiwitten..... tssss... tjaaaa uuh.... Ik wil best een eitje koken hoor, maar of het me lukt omdat zonder het eigeel op te dienen is een ander verhaal
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef charleen het volgende:
Van de week ontdekte ik dit topic, sindsdien alleen maar nachtmerries over Brownie![]()
Zou ik mij kunnen voegen in die strafzaak om de geleden schade in een bmw euro's te kunnen laten vergoeden? Wat een kop met ogen, zeg hee
Ja, ik kan net als iedereen "slapen" zeggen, maar je snapt zelf ook wel dat je er met slapen alleen dan niet komt.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fijn dat ik word gezien als een potentiële neukbeurt
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spreek voor jezelf, kan er zo al 2 opnoemen die er niet zo over denkenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan net als iedereen "slapen" zeggen, maar je snapt zelf ook wel dat je er met slapen alleen dan niet komt.
Sorry schat, wij mannen denken maar aan één ding en hoe harder mannen dat ontkennen, hoe meer ze er aan denken.
Daar komt bij dat ik in jouw FoBo niet zoiets heb van:"Die zou ik mijn bed uittrappen."
Als je bij mij blijft slapen mag je ook wel alleen de afwas doen, stofzuigen, boodschappen doen en de ramen lappen hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja dat er 1 figuur tussen zit die geen eigen huis heeft en er dus op gokt dat ie bij jouw mag blijven slapen nadat ie je thuis gebracht heeft. Tja...
Koken, je vergeet koken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je bij mij blijft slapen mag je ook wel alleen de afwas doen, stofzuigen, boodschappen doen en de ramen lappen hoor
Kan ik leuke dingen doen, zoals gamen
Ohja, mijn fruit schillen mag ze ook wel doenquote:
Zelfvertrouwen, een groot iets.quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij, ik ken mijn marktwaarde
Dan doe je een vluggertje.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Elegy het volgende:
Neuken kost tijd. Mijn tijd is kostbaar
Dat negatieve gedoe steeds is bij vrouwen de grootste afknapper die je maar kan hebben, hoe gefundeerd in je ervaringen dat ook is. Dat moet je loslaten.quote:
Ze mag onder mijn bureau terwijl ik gamequote:
ik zou d'r hoofd wel vastbinden, zodat je goed kan richten en ze niet weg kan kruipen met d'r hoofd...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ze mag onder mijn bureau terwijl ik game
Ik weet het, maar op de één of andere manier wil dat in deze tijd van het jaar wat minder dan bijvoorbeeld in het voorjaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat negatieve gedoe steeds is bij vrouwen de grootste afknapper die je maar kan hebben, hoe gefundeerd in je ervaringen dat ook is. Dat moet je loslaten.
Of vast binden aan het bed en dan teasen tot ze helemaal gek wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou d'r hoofd wel vastbinden, zodat je goed kan richten en ze niet weg kan kruipen met d'r hoofd...
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of vast binden aan het bed en dan teasen tot ze helemaal gek wordt.
En haar dan uit eindelijk blij maken
Sorry JB![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook handig, voor als ze teveel praat :
Gaat ze er wel over fantaseren?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef Adolecens het volgende:
Nee hoor, ze gaat hier totaal niet op reageren.
Headshotquote:Op donderdag 20 november 2008 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou d'r hoofd wel vastbinden, zodat je goed kan richten en ze niet weg kan kruipen met d'r hoofd...
E! Mede-conquistador!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:35 schreef Elegy het volgende:
B.! Wapenbroeder!
Ik ga vanmiddag wat eerder weg. Als het echt zulk butweer gaat worden wil ik ruim voor de file ellende thuis zijn
Ik kwam te laat op mijn huidige opdracht om vrij te kunnen regelen. Nu heb ik wel vrijdag 2 januari vrij kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
E! Mede-conquistador!
Zou ik ook wel willen, ik moet echt een dagje vrij hebben binnenkort. Ik zit er doorheen op het moment.
koken is leukquote:Op donderdag 20 november 2008 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zien we tzt wel. Of wil je meehelpen?
KLUTSIEEEEEE!!!!111einzquote:
Druk met andere dingen. Maar I'm here now.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
KLUTSIEEEEEE!!!!111einz
Waar ben jij geweest de afgelopen dagen
Wat dan? Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles wetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Druk met andere dingen. Maar I'm here now.
Niks interressants, maar ik heb ook nog een leven.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat dan? Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten
Precies, here is now
Een leven? Serieus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks interressants, maar ik heb ook nog een leven.
Nog leuke plannen dit weekend?
Ik hou van alles wat ook maar enigszins lijkt op dance, dus ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een leven? Serieus?!
Ik ga het hele weekend Left 4 Dead spelen
Oh, en jij houdt toch wel van Hed Kandi, gezien je avatar? Heb ik nog wel een leuk verjaardagscadeautje. Moet ik wel je adres hebben
Mooiquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat ook maar enigszins lijkt op dance, dus ja.
Ook al heb ik de ava vooral omdat ik 'm wel leuk vond.
Dat kadootje kan je ook geven als ik absinth bij je komt drinken.
Mannen die zo makkelijk toegeven.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooi
Maar als het te lang gaat duren gaat het nog lijken op een valentijnscadeautje, en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Als je nou dit weekend langskomt beloof ik dat ik niet de héle tijd Left 4 Dead ga spelen
...wat ik er allemaal voor overheb zeg...
Absint, nooit meer. Heb toen mijn racefiets finaal de vernieling ingeholpenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat ook maar enigszins lijkt op dance, dus ja.
Ook al heb ik de ava vooral omdat ik 'm wel leuk vond.
Dat kadootje kan je ook geven als ik absinth bij je komt drinken.
Wie heeft het over makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die zo makkelijk toegeven.
Vanwaar die haast?
Ik ben natuurlijk een diehard.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absint, nooit meer. Heb toen mijn racefiets finaal de vernieling ingeholpen
5 keer op je bek gaan in een 10 minuten ritje
Ik heb nog drie flessen staan hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Absint, nooit meer. Heb toen mijn racefiets finaal de vernieling ingeholpen
5 keer op je bek gaan in een 10 minuten ritje
True.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wie heeft het over makkelijkIk denk gewoon in mogelijkheden
Over sommige dingen moet je geen gras laten groeien
Ik ben ervaren absinth drinkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een diehard.
En ik heb Elegy ervan overtuigd dat ie dan ook absinth moet drinken, en daar ik met meer regelmaat drink dan hij denk ik dat dat vooral voor mij erg hilarisch wordt.
Afknapper eerste klas, zo op het oog alleen getopt door de zoveelste herkotsing vanquote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Wil je je eieren gekookt of bevrucht?'
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar ik heb al plannen dit weekend, dus dat gaat hem toch niet worden.
En moet me natuurlijk geestelijk voorbereiden op mijn B-day.
Mee eens. En mogguh Lit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afknapper eerste klas, zo op het oog alleen getopt door de zoveelste herkotsing vanTeeuwen
zijn Kuthoeren sketch
.
Idd. En ik word natuurlijk toch alleen maar knapper naarmate ik ouder word, dus er is niks aan het handje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef Elegy het volgende:
[..]jammer
Da's waar. Maar je wordt tóch niet ouder. Vrouwen worden dat niet
Krijg je dan ook meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
Idd. En ik word natuurlijk toch alleen maar knapper naarmate ik ouder word, dus er is niks aan het handje.
Was wel het plan, daar ik het weer korter wil. Het is alweer te lang.quote:
Dus ik moet je pas meeten na de 24e?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
Idd. En ik word natuurlijk toch alleen maar knapper naarmate ik ouder word, dus er is niks aan het handje.
Please do soquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was wel het plan, daar ik het weer korter wil. Het is alweer te lang.
Dat wisten we van jou al natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een diehard.
En ik heb Elegy ervan overtuigd dat ie dan ook absinth moet drinken, en daar ik met meer regelmaat drink dan hij denk ik dat dat vooral voor mij erg hilarisch wordt.
Je was er toch niet zo over tevreden of ben ik in de war?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Was wel het plan, daar ik het weer korter wil. Het is alweer te lang.
Als je me op dit moment niet om aan te zien vindt, ja dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus ik moet je pas meeten na de 24e?.
Met alcohol op wordt ik ook 2x zo druk, 2 x zo aanwezig, 2 x zo oren-van-het-hoofd-kletsend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Please do so
Vóórdat je absinth komt drinkenAls ik dan genoeg drink ga ik dubbel zien.Twee keer Kluts met
boblijn
Wauw
Ik ben er hartstikke blij mee, alleen het groeit snel en aangezien ik het sowieso al iets korter had gewild, is het nu alweer te lang naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je was er toch niet zo over tevreden of ben ik in de war?
Ok dan was ik in de war dus. Hoe lang geleden heb je het laten knippen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er hartstikke blij mee, alleen het groeit snel en aangezien ik het sowieso al iets korter had gewild, is het nu alweer te lang naar mijn smaak.
Een maand geleden, iets langer. Maar het groeit snel en bij dit soort kapsels zie je dat ook goed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan was ik in de war dus. Hoe lang geleden heb je het laten knippen?
Ik ben mijn haar nu aan het laten groeien, ziet er niet uit nu
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben mijn haar nu aan het laten groeien, ziet er niet uit nu
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had je zo snel niet herkend.
Nee, das mijn neef.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had je zo snel niet herkend.
Ik kan écht multitasken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met alcohol op wordt ik ook 2x zo druk, 2 x zo aanwezig, 2 x zo oren-van-het-hoofd-kletsend.
Dus als jij denkt dat je daar tegen kunt.
Kan ik hem lenen voor feestjes?quote:
Dat zeg je nu nog ja.quote:
Helemaal met rustig een filmpje kijken iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg je nu nog ja.
De Fok!ers die mij irl meegemaakt hebben weten wel beter.
Ik kan het écht, serieusquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg je nu nog ja.
De Fok!ers die mij irl meegemaakt hebben weten wel beter.
* Kluts print dit uit, om dit vervolgens in Elegy's gezicht te kunnen wapperen, als hij spijt heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het écht, serieus
Of denk je soms dat ik nu niet aan het werk ben?
Ik kan je prima hebben
Ben benieuwd hoe dat gaat verlopenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts print dit uit, om dit vervolgens in Elegy's gezicht te kunnen wapperen, als hij spijt heeft.
Dus. Just so you know.
Uitdaging aangenomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts print dit uit, om dit vervolgens in Elegy's gezicht te kunnen wapperen, als hij spijt heeft.
Dus. Just so you know.
Kluts die, onder invloed van de absinth, rondstuitert, allerlei onzin uitkraamt en wappert met een stukje papier en ik, rustig achter de computer L4D spelend, Kluts af en toe antwoord geeft, msn't en met mijn ouders bel terwijl ik muziek luister.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen
Dan koop ik een toffe film voor je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Uitdaging aangenomen
En wat is jouw tegenprestatie als blijkt dat ik, uiteraard, gelijk heb? Hè? Nou?
Ik zie het al helemaal voor me, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kluts die, onder invloed van de absinth, rondstuitert, allerlei onzin uitkraamt en wappert met een stukje papier en ik, rustig achter de computer L4D spelend, Kluts af en toe antwoord geeft, msn't en met mijn ouders bel terwijl ik muziek luister.
Wat dacht jij dan?
It's a gift.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef kwaakvaak het volgende:
volgens mij heeft kluts helegaar geen absinth nodig om onzin uit te kramen :p
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan koop ik een toffe film voor je.
Dat kan ook. Tenminste, dat kan je proberen. Want natuurlijk schop ik jou kontje nog veel harder als het op games aankomtquote:Ik zie het al helemaal voor me, eerlijk gezegd.
Hoewel ik, onder invloed van absinth, jouw ass kickend met een of andere race game ook wel een optie is.
Ik ben ook alleen goed in racegames die ik een beetje ken. Op goeie dagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef Elegy het volgende:
[..]!
[..]
Dat kan ook. Tenminste, dat kan je proberen. Want natuurlijk schop ik jou kontje nog veel harder als het op games aankomt
Elegy? Ben jij een vrouw? Zoveel tegelijk doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kluts die, onder invloed van de absinth, rondstuitert, allerlei onzin uitkraamt en wappert met een stukje papier en ik, rustig achter de computer L4D spelend, Kluts af en toe antwoord geeft, msn't en met mijn ouders bel terwijl ik muziek luister.
Wat dacht jij dan?
Ik heb Burn Out 3. Laat maar eens zien wat je kan danquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen goed in racegames die ik een beetje ken. Op goeie dagen.
Maar Burn-Out whoop ik iedereens ass mee.
En ik heb een kont, geen kontje. Geloof ik.
Kwestie van een korte attentiespanne cyclusquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy? Ben jij een vrouw? Zoveel tegelijk doen.
Bring it on! *matrix-handgebaartje* ( die scene waarin Lawrence Fishburne Keanu Reeves (quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb Burn Out 3. Laat maar eens zien wat je kan dan
Dat weet ik niet, maar je bent kleiner dan ik, dus heb je wat mij betreft een kontje
Elegy heeft de juiste omschrijving Klutsquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bring it on! *matrix-handgebaartje* ( die scene waarin Lawrence Fishburne Keanu Reeves () leert vechten, weet je wel.)
Ik kan het zelf niet beoordelen, want ik kan het zelf niet echt zien natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy heeft de juiste omschrijving Kluts
Zo heb ik ook weer een helpende hand uitgehangen voor vandaag
*staaaaaay focussed, Elegy-san* *doet karatekid houding*quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bring it on! *matrix-handgebaartje* ( die scene waarin Lawrence Fishburne Keanu Reeves () leert vechten, weet je wel.)
Ik kan het zelf niet beoordelen, want ik kan het zelf niet echt zien natuurlijk.
Dan hoop ik voor je dat je de "kijken mag, loeren niet" -discussie hebt meegekregen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
*staaaaaay focussed, Elegy-san* *doet karatekid houding*
Dan zal ik er mijn ervaren blik eens op werpen
Alsof je mijn mening niet wistquote:
Je denkt toch niet dat ik het een beetje stiekum ga doen hè? Ik zet je op een stoel en pak mijn beoordelingswaaier (net zo'n ding als een kleurenwaaier) er gewoon bijquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je de "kijken mag, loeren niet" -discussie hebt meegekregen.
Als ik op een stoel zit, kun je mijn kont niet eens zien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het een beetje stiekum ga doen hè? Ik zet je op een stoel en pak mijn beoordelingswaaier (net zo'n ding als een kleurenwaaier) er gewoon bij
Of ik doe het licht uit. Alles op de tast
Ik zét je op een stoel. Dat is wat anders dan dat ik je er op laat zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik op een stoel zit, kun je mijn kont niet eens zien.
Ik heb altijd traangas bij me. And I'm not afraid to use it.
Dan neem ik mijn vlindermes ook mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zét je op een stoel. Dat is wat anders dan dat ik je er op laat zitten
Ik heb een gasmasker
And so it begins.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zét je op een stoel. Dat is wat anders dan dat ik je er op laat zitten
Ik heb een gasmasker
Ik heb drie vlindermessen, een katana, een sabel en nog een hele resem diverse snij- en steekspeeltjes. En een knuppel heb ik ook al. Mijn assortiment is groter. Ik win. Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn vlindermes ook mee.
Ik heb volgens mij ook nog ergens een gummiknuppel liggen.
En kijken doe je niet met je handen he.
Jij hebt de eer van voorproefsterquote:
Als je Elegy niet was, zou dit citaat je ongetwijfeld een ereplaatsje opleveren in het mannenklaagtopic in KLBquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
Mijn assortiment is groter. Ik win. Uiteraard.
Idd. Die topper is de topperste!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef dawg het volgende:
Oh, en die topper is echt een topper, nietwaar?
/schmoke
Doe ik ook. En dan doe ik het licht uit.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je Elegy niet was, zou dit citaat je ongetwijfeld een ereplaatsje opleveren in het mannenklaagtopic in KLB.
Je wil het ook niet weten, trust me.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, eigenlijk
Je bedoelt dat er dan bij jou het licht uit gaat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe ik ook. En dan doe ik het licht uit.
Nee, dan had ik wel gezegd: Dan gaat bij mij het licht uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er dan bij jou het licht uit gaat?
Je zou denken dat dat afbreuk zou doen aan mijn opmerking, maar gelukkig valt dat mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, eigenlijk
Wie zegt dat ik Kluts niet wat leen? Dan win je dus never nooit niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb drie vlindermessen, een katana, een sabel en nog een hele resem diverse snij- en steekspeeltjes. En een knuppel heb ik ook al. Mijn assortiment is groter. Ik win. Uiteraard.
Als het donker is wel
Ikke !quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
Wie heeft er allemaal leuke weekendplannen?
Ik heb die film ook gezienquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gezegd: Dan gaat bij mij het licht uit.
Ik heb Battle Royale ook gezien, dus inspiratie genoeg.
Ik ben nog steeds cluelessquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat afbreuk zou doen aan mijn opmerking, maar gelukkig valt dat mee.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
Geweldig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
The same thing we try to do every weekend Pinky, try to conquer the world!
Of iets met een rituele slachting in het bos.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die film ook gezien
Zouden we dan toch een mexican stand-off krijgen?
Ik heb ook Wrong Turn gezien, jongedamequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of iets met een rituele slachting in het bos.
Vergis je niet in mijn techniek van de gloeiende appelboorquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Kluts niet wat leen? Dan win je dus never nooit niet.
Je leest expres mijn post niet over je wapenverzameling he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die film ook gezien
Zouden we dan toch een mexican stand-off krijgen?
Zie bovenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je leest expres mijn post niet over je wapenverzameling he?
Ik ook. 1,5 uur van mijn leven die ik nooit terug zal krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ook Wrong Turn gezien, jongedame
Same thing herequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oepsquote:
Met dit weer blijf ik binnen, de hond snel naar buiten en weer terug lekker warm.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
Dat zei ik laatst ook ergens tegen iemandquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal te laat, ik en Elegy zijn daar al geruime tijd mee bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook ergens tegen iemand
Met zoveel succes dat de term "te laat" wellicht wat overtrokken is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal te laat, ik en Elegy zijn daar al geruime tijd mee bezig
Geduld Litpho, geduld. Ook jij zal buigenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met zoveel succes dat de term "te laat" wellicht wat overtrokken is.
Proest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geduld Litpho, geduld. Ook jij zal buigen
Ik wilde ook al zeggen dat t me niet opgevallen was...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met zoveel succes dat de term "te laat" wellicht wat overtrokken is.
Met mijn ninja skillz kom ik overalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oeps
Maar goed dan nog, je komt dan niet eens in de buurt als ze wilt
Das juist de krachtquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde ook al zeggen dat t me niet opgevallen was...
Ninja's can be shot. Did you know that?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met mijn ninja skillz kom ik overal
Zelfs de Postbank heeft die slogan overgenomenquote:
Dat zijn geen echte ninja's danquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ninja's can be shot. Did you know that?
Zou met dit weer niet graag in m'n tentje liggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef Elegy het volgende:
Als je in bed ligt is het idd fijn als je het buiten hoort stormen
Of als je in een tentje ligt
Zou het toch best tof vinden om in een tentje te slapen tijdens een sneeuwstorm ofzo. Kouquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou met dit weer niet graag in m'n tentje liggen.
Inderdaad erg fijn, had ik vanochtend ook wel willen doen, zucht.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef Feitosa het volgende:
Goedemorgen.
Zo, in geen tijden zo lekker geslapen zeg.
Erg fijn als je de wind en hagel op je dakraam hoort en je kan jezelf nog eens lekker omdraaien in je warme bed.
Vanmorgen was het toch nog niet zo'n vies weer? Ik ben droog weggegaan en ook weer droog thuisgekomen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad erg fijn, had ik vanochtend ook wel willen doen, zucht.
Hier welquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanmorgen was het toch nog niet zo'n vies weer? Ik ben droog weggegaan en ook weer droog thuisgekomen.
Waaien en regen hier. Was helemaal niksquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanmorgen was het toch nog niet zo'n vies weer? Ik ben droog weggegaan en ook weer droog thuisgekomen.
Her vloog zowat een autodeur door de straat omdat ie uit m'n handen gliptequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Een flinke hagelbui was er vanmiddag.En vanalles vloog door de straten.
![]()
Wat laten mensen toch veen rondslingeren.
Wie klust er ook buiten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Her vloog zowat een autodeur door de straat omdat ie uit m'n handen glipte
Maar jij woont dan ook in het tochtgat IJmuidenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Regen, hagel, enorme wind, maarja dichter bij de kust dat wel.
*afklopt* Nu ook droog en rustig ja
En zo'n opmerking is natuurlijk je van het. Dit klinkt net zo zielig als Sedan kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
Sedan, wat een fucking sukkeltje ben jij ook. Mijn groenteboer zei het laatst ook al: pak toch een 9mm voor die jongen, dan heb je tenminste geen last meer van hem in die sc-topics.![]()
Ook nog eens tegen de duinen aan dus waait lekker door af en toe hier jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in het tochtgat IJmuiden
Hier sneeuwt het nu.quote:
Lekker met dit weer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef Feitosa het volgende:
Denk dat ik zo maar richting stad ga om m,n geld uit te geven.
Nee, maar ik woon in het centrum , dus het is slechts een paar minuten lopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker met dit weer.Overdekt centrum?
De kroeg is niet op loopafstand? Wat jammer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon in het centrum , dus het is slechts een paar minuten lopen.
Verder hoef ik maar bij 3 winkels te zijn.
Anders kom ik vandaag niet buiten, afgezien van de fietstocht naar de kroeg vanavond.![]()
Jawel, maar s,avonds na het stappen wil ik snel m,n bed in.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kroeg is niet op loopafstand? Wat jammer.![]()
Hoi Box.
Zeker nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
helaas is het ook geen weer om de motor te pakken
Nee, zou ik niet doen neequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
helaas is het ook geen weer om de motor te pakken
Hoeveel tijd gaat dat je extra kosten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef mrbox het volgende:
Zo de kut dag maakt een turn for the worst, Utrecht <-> Amersfoort geen treinen. Omreizen via amsterdam![]()
Heel erg koud inderdaad, brrr.quote:
Ik ook, en het moet nog december wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel erg koud inderdaad, brrr.
En ik heb er zo'n hekel aan
Veel kouder hoeft het van mij niet te worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, en het moet nog december worden.
Ja zo geen zin in. gelukkig ga ik wel een naar de zon in februari. Mijn ouders zijn gewoon 5 maanden naar de zon en ontvluchten de winter.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, en het moet nog december worden.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:58 schreef Bob-B het volgende:
Hoi weer allemaalja ik ben heel druk geweest afgelopen week
Inderdaad! al ben ik bang dat ik negen uur niet ga halen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En nu lekker weekend en bijkomen.
zo weer live vanuit een trein, 1 uur tot 1,5 uur extra trein plezierquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat dat je extra kosten?
idd zeer koud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |