Holy crap man! Dat lijkt me nou echt niks! Is er niet een ander bedrijf waar je als chauffeur wel aan de slag kan? Zoals het eerder genoemde streekvervoer oid? Of busreizen? Mag je allemaal lekkere strakke minderjarige breezersletjes naar Salou rijdenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik werk altijd 's nachts. En eerder hadden wij ook kortere ritten, maar tegenwoordig hebben we alleen maar weken van meer dan 50 uur en dan , in combinatie met anderhalf uur woon-werk verkeer begint me toch op te breken.
Zit gewoon voor de humor de comments te lezen daar.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje knippert met ogen.![]()
Als ze maar gelukkig zijn.
quote:Quote:
Originally Posted by sleepwalk
I've listened to atheist arguments from nearly every source; from Richard Dawkins to Penn Jillette to my college roommate. This is best evidence I've ever seen for the absence of a God.
Nope, but it aint pretty, believe me.quote:
Jij zegt nooit gezelig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef Litpho het volgende:
Ja, met die spelfout ben ik best tevreden dat ik zelf niet heb geopend.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.![]()
Niet de hoop opgeven he, ik ben ook al jaren van de ene baan naar de andere aan het gaan.
Blijven volhouden.
Die comments zijn hilarisch ja, ik zat hier net met tranen in mijn ogen...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zit gewoon voor de humor de comments te lezen daar.
[..]
Yup.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Vrachtwagenchauffeur RZ?
Even niet gevolgd
Steden waarin de kroeg om 2.00u dicht gaat neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
En wanneer is er eens een Den Haag zuipmeet? de helft van de singles hier woont in Den Haag. Zou het dan toch aan de stad liggen
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Steden waarin de kroeg om 2.00u dicht gaat neem ik niet serieus.![]()
Groningen
Ik kom wel als ik bij jou mag slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
En wanneer is er eens een Den Haag zuipmeet? de helft van de singles hier woont in Den Haag. Zou het dan toch aan de stad liggen
Wat hebben jullie toch met Kluts???quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik las "Kluts en gezellig" in de TT
Jullie? Ik heb nog geen blauw bloed hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Kluts???
Wat niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met Kluts???
Natuurlijk mag datquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom wel als ik bij jou mag slapen.
* Den_Haag kruipt knus tegen Tegan aanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Tegan het volgende:
Wat een lieve TT! Los van de spelfout.
vertel me meer, ik ken er eigenlijk nog geen behalve dan iets met fidler, en eentje waar we met het werk wel eens komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjeen elfje
Ik zat in één of andere Ierse pub, vlakbij dat restaurant "Le Connaisseur" (daar kun je goed eten trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan ben je nog niet in de juiste kroegen geweest. Maliehuisjeen elfje
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag kruipt knus tegen Tegan aan
Ah, kennis van me heeft dat ook gedaan, veel lange uren moest die maken. Is nu overgestapt naar kantoorwerkquote:Op donderdag 20 november 2008 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Yup.
En op zich zijn de werkzaamheden wel ok, je maakt veel kilometers en hebt weinig adressen.
Maar de compensatie van de korte weken is weg en de sfeer wordt er door de economische crisis ook niet beter op.
Alhoewel ik de indruk heb dat die crisis door de transportondernemers vooral gebruikt wordt om vooral maar mensen te kunnen ontslaan en vooral geen loonsverhoging te hoeven geven. Ik heb de trailer elke dag vierkant vol, vorige week nog 59 pallets uit Brussel gehaald. (en ja, als je stapelt past dat)
Dat noem ik geen crisis, dat noem ik gewoon veel.
Kortom, al dat soort dingen motiveert mij niet echt en toppunt was nog wel dat wij maar drie kwartier voor eigen rekening als pauze moeten schrijven. Dat is ruim ¤150,- per vier weken.
Maar ja, hier in het Noorden is het werk dun gezaaid en is er niet echt sprake van een chauffeurstekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |