Idd, ik zie het nu ook... Vreemd, wie gaat er nu meerdere L.E.'s uitbrengen.... Ach ja, het belangrijkste is het spel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het probleem is dat er meerdere LE's verschijnen. Die van Play is verreweg het geilst en deze variant is tevens alleen bij hun verkrijgbaar, alleen hun verzending zuigt inderdaad ballen.
Bestel hem dan maar bij VGP denk ik.
Laat me raden. Een linksys router? Probeer eens in het menu van de PS3, onder Network setting, media server connection uit te zettenquote:Op zondag 23 november 2008 11:51 schreef Treinkopper het volgende:
Zeg eh, telkens als de PS3 verbinding maakt met de draadloze router, dan reset de router zichzelf. Wat de neuk?
Help.
Dan heb je voor 99% zeker weten een Linksys WRT54G router.quote:Op zondag 23 november 2008 11:51 schreef Treinkopper het volgende:
Zeg eh, telkens als de PS3 verbinding maakt met de draadloze router, dan reset de router zichzelf. Wat de neuk?
Help.
quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resistance 2 uitgespeeld, gister avond om half 10 begonnen met spelen, was al bij het 2e level
10 voor 6 was ik klaar vanmorgen![]()
Mja ik hou een beetje zure na-smaak eraan over![]()
Graphics waren super , maar af en toe kwamen er echt TE-veel beesten op je af![]()
Elke x die fokkin grote mofo's en je zoekt je de tering naar Ammo![]()
Ook vond ik het verhaal niet zo super denderend, einde was wel weer tof tho![]()
Conclusie, heb meer lol aan deel 1 beleefd![]()
Maar goed, ik haal nog een paar weapon trophy's en dan kan die verkocht/geruild worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zondag 23 november 2008 13:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Dat is er gewoon hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 13:40 schreef Platina het volgende:
ben ik nou achterlijk of wat? Is er bij dat trophy gezeik ook een mogelijkheid te zien welke trophies er beschikbaar zijn, wat er nodig is om ze te halen en hoeveel ik er al dus gehaald heb? Kan het nergens vinden.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Yup die is er
Ik zit regelmatig boer zijn trophy's te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |