http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlisterquote:Bestel een game (t/m waarde van 64,95 euro) naar keuze samen met de PS3 80 GB set en ontvang deze game GRATIS!!
Bestel nu de Playstation 3 80 GB set en één van de onderstaande 4 spellen en ontvang deze game GRATIS bij uw bestelling!
* LittleBigPlanet
* Singstar ABBA
* Buzz! Quiz TV
* Motorstorm 2
U ontvangt dan in totaal 2 GRATIS games!!
Sad? Kan ik me wel voorstellen. LBP >>> all. Ik ben "bezig"met de review van Legendaryquote:
in de US ja. Vandaag is de eerste batch europeese invites verstuurd. Donderdag komt de tweede batch.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar moet je toch Qore abo voor zijn
Cool! Heb helaas nog niks mogen ontvangen. Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:07 schreef merino het volgende:
[..]
in de US ja. Vandaag is de eerste batch europeese invites verstuurd. Donderdag komt de tweede batch.
Tomb Raider is erg goed te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef SjonLok het volgende:
Hoe bevalt Tomb Raider?
En hoe bevalt Bioshock?
Ik heb gekeken voor je op al mn 6 accounts maar helaasquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:07 schreef merino het volgende:
[..]
in de US ja. Vandaag is de eerste batch europeese invites verstuurd. Donderdag komt de tweede batch.
En wij dan...quote:Gamedaily giving away KZ2 beta codes for residents of North America.
http://www.gamedaily.com/games/killz...-2-beta-codes/
The Rules:
- These codes are for the PlayStation 3 only.
- The contest runs from Friday, November 21 at 2PM EST until Monday, November 24 at 2PM EST.
- You must be 18 years of age or older.
- You must be a resident of North America.
- Only one entry per person. Multiple entries will be disqualified.
- Winners will be chosen at random and emailed on Monday (11/24) with their code!
Zoveel boeit het me niet, zeker aangezien Guerilla nog nooit een game heeft gemaakt die het niveau van middelmatigheid ontstijgt. Dat hele gedoe rond KZ2 is een kunstmatig in stand gehouden hype.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik denk dat Sony daar meer over te zeggen heeft dan Guerlilla eerlijk gezegd...
Vind ik wel meevallen. Het zijn de beta gamers en reviewers die dat doen. Dat zegt wel wat over de kwaliteit. Dus om te zeggen dat het maar een hype is waar de game niet aan kan voldoen is een beetje kortzichtig. Als het niets aan was geweest dan waren de beta persoontjes niet zo ontzettend lovend over de gamequote:Op zaterdag 22 november 2008 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoveel boeit het me niet, zeker aangezien Guerilla nog nooit een game heeft gemaakt die het niveau van middelmatigheid ontstijgt. Dat hele gedoe rond KZ2 is een kunstmatig in stand gehouden hype.
Ik heb me er toch enkele dagen mee vermaakt, je kunt het wel in een uur of 18 uitspelen, maar met alle filmpjes erbij ben je wel even langer bezig. Ik vond het zelf echt één van de betere spellen van 2008, eigenlijk wel een must buy. Valkyria Chroniclesquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:49 schreef Mourir het volgende:
Jammer dat valkyria chronicles zo kort is, Anders had ik het spel ook wel gekocht
Hoe kom je erbij dat het kort is? Ik ben met elk chapter toch wel een tijdje bezig! En er zijn er geloof ik 16 in de main story line. Daarnaast kun je extra missies unlocken en heb je nog de skirmisch mode die je eindeloos kunt blijven spelen! Ik ben intussen een goede week bezig, en het verveelt me nog steeds niet!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:49 schreef Mourir het volgende:
Jammer dat valkyria chronicles zo kort is, Anders had ik het spel ook wel gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |