FOK!forum / Klaagbaak / Kut klantenservice van Hi
Nacho.donderdag 20 november 2008 @ 14:57
Denk ik net bel even naar de klantenservice van Hi, sta ik nu godverdomme al een UUR in de wacht!
Ik kan nu ook niet meer ophangen het heeft me al zoveel gekost!
Maar dat is toch niet normaal een UUR godverdomme!!!!
Edwinussdonderdag 20 november 2008 @ 14:58
Owned.
Koploperkopperdonderdag 20 november 2008 @ 14:58


Kost dat nou?
Agiathdonderdag 20 november 2008 @ 14:59
Lol een uur
venomsnakedonderdag 20 november 2008 @ 15:00
Wat is een uur nu in een mensenleven? Zeurpiet .
Nacho.donderdag 20 november 2008 @ 15:02
Kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon!
Klaas.Kopkaasdonderdag 20 november 2008 @ 15:02
Kon je het niet internet regelen dan ?

Mensen die niet met hun tijd meegaan
Netsplitterdonderdag 20 november 2008 @ 15:03
TS = SM'er??
Nacho.donderdag 20 november 2008 @ 15:05
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kon je het niet internet regelen dan ?

Mensen die niet met hun tijd meegaan
Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
venomsnakedonderdag 20 november 2008 @ 15:06
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Nacho. het volgende:
Kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon!
Conflictdonderdag 20 november 2008 @ 15:08
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
McFearlessdonderdag 20 november 2008 @ 15:08
Eens, kutvolk daar.
babipangangdonderdag 20 november 2008 @ 15:09
ik vanmorgen 3 minuten moeten wachten
PouwelZdonderdag 20 november 2008 @ 15:11
die nerds hebben ook m'n telefoonboekding gewist op hun site :/ bitches
Netsplitterdonderdag 20 november 2008 @ 15:11
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:

[..]

Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
Pwned
de_boswachterdonderdag 20 november 2008 @ 15:16
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
minkuukeldonderdag 20 november 2008 @ 15:19
Kut
ABombalidonderdag 20 november 2008 @ 15:21
Ik heb 2 weken geleden een email gestuurd, en nog steeds geen antwoord:(
Prismdonderdag 20 november 2008 @ 15:22
Ik had ze net ook aan de lijn, ik heb maar 7 minuten gebeld, maargoed.. Ik heb dat soort privilege's natuurlijk ook als baas.

Fhadonderdag 20 november 2008 @ 15:23
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:

[..]

Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
volgende keer maar wat eerder een topic openen want dit had ik je zo ook wel kunnen vertellen
dudelisiusdonderdag 20 november 2008 @ 15:26
Vanmiddag gebeld, binnen een minuut geholpen door een ontzettend aardig lief meisje met een sexy stem!
Nog nooit langer dan een minuut in de wacht gestaan....
Jaheurdonderdag 20 november 2008 @ 15:31
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
Bij jou praten ze tenminste nog. Na 47 minuten in de wacht wordt er opgenomen (hoorde geluid daar) en 5 seconden later opgehangen

Belde daarna direct weer terug en kreeg toen iemand binnen 7 minuten.
Elixabetedonderdag 20 november 2008 @ 19:34
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
precies waar jij op kickt.
omg-rmcdonderdag 20 november 2008 @ 20:13
mensen die niet snappen dat je op tactische momenten moet bellen
Badabingeadonderdag 20 november 2008 @ 20:15
tvp
Devodonderdag 20 november 2008 @ 20:25
als je had opgehangen en opnieuw zou hebben gebeld had je binnen 5 min iemand aan de lijn. Heb het zelf ook al een aantal x mee gemaakt je wacht een eeuwigheid. Je hangt op belt gelijk weer terug en je heb iemand aan de lijn.
de_boswachterdonderdag 20 november 2008 @ 21:57
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Elixabete het volgende:

[..]

precies waar jij op kickt.
Jup. Toen ik het bij jou deed was het inderdaad niet per ongeluk.
Mijn excuses nog daarvoor.
gebrokenglasdonderdag 20 november 2008 @ 22:02
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
Op zich heb je dus wel antwoord op je vraag gekregen. Dus eigenlijk heeft de klantenservie je kunnen helpen. En dat het wat lang duurt, dat komt omdat er toevallig wat meer mensen bellen.

Aan de andere kant: Hi.
CaptainCookiedonderdag 20 november 2008 @ 22:39
Orange klantenservice

Binnen 10sec iemand aan de lijn
hamster90donderdag 20 november 2008 @ 22:56
Ik heb nog nooit hoeven wachten bij de Hi klantenservice.

En JA, ik heb hem echt gebeld.
SimtekF1vrijdag 21 november 2008 @ 08:46
Is de klantenservice van Hi niet gewoon gratis?!?
CHEVHBmaandag 14 september 2009 @ 18:25
Tot hoelaat kan je bellen naar de klantenservice? Ik moet me pukcode ff weten
CaptainCookiemaandag 14 september 2009 @ 18:28
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef CHEVHB het volgende:
Tot hoelaat kan je bellen naar de klantenservice? Ik moet me pukcode ff weten
Bel anders even
CHEVHBmaandag 14 september 2009 @ 18:28
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bel anders even
Tring tring
Skaff-amaandag 14 september 2009 @ 18:29
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef Nacho. het volgende:
Denk ik net bel even naar de klantenservice van Hi, sta ik nu godverdomme al een UUR in de wacht!
Ik kan nu ook niet meer ophangen het heeft me al zoveel gekost!
Maar dat is toch niet normaal een UUR godverdomme!!!!
Klantenservice
Een uur wachten
Afhaalchineesmaandag 14 september 2009 @ 18:29
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
Jij maakt ook altijd wat mee
SpookY22woensdag 16 september 2009 @ 16:57
BTW dit had ik ook, lekker uitgevallen tegen de medewerker en tadaa kreeg mijn 90 minuten wachttijd x 0,14ct netjes gecrediteerd op de volgende factuur.
kekzwoensdag 16 september 2009 @ 17:03
wel 0612001200 gebelld?
x3rowoensdag 16 september 2009 @ 20:42
Pauper klantenservice daar, word eerst naar hishop gestuurd vanuit die klantenservice, van daaruit naar de website en van daaruit weer naar de klantenservice
-jos-maandag 21 september 2009 @ 18:03
Tering ik wordt steeds doorverbonden en dan kom ik opeens in een wachtrij van 10 minuten, maar weer opgehangen...

En die kutsite van Hi is ook zo fokkin onduidelijk, bah
mafkees01maandag 21 september 2009 @ 19:06
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef -jos- het volgende:
Tering ik wordt steeds doorverbonden en dan kom ik opeens in een wachtrij van 10 minuten, maar weer opgehangen...

En die kutsite van Hi is ook zo fokkin onduidelijk, bah
Net als jouw Nederlands ja Ik wordt, ga terug naar de basisschool man
classpcmaandag 21 september 2009 @ 19:13
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef kekz het volgende:
wel 0612001200 gebelld?
Is dat van Hi dan?

Er wordt alleen begonnen met welkom zonder aankondiging.

Werkt dit trouwens ook voor Hema (KPN) klanten?
-jos-maandag 21 september 2009 @ 23:29
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Net als jouw Nederlands ja Ik wordt, ga terug naar de basisschool man
boeieuh net alsof ik elke post ga controleren op spelvouten