Die eerste vraag was notabene van mijquote:Op donderdag 4 december 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij was goed trouwens![]()
Had hem zelfs niet eens geweten, zat vanmiddag toevallig die aflevering te kijken en toen viel het me op omdat het al eerder in dit topic over dat liedje ging
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:
Ross, iets met geheimen vertellen over elkaar en dat hij in z'n broek had gescheten in de achtbaan ofzo?
Tering jij bent snelquote:
Hij is foutquote:Op donderdag 4 december 2008 22:29 schreef Mokus het volgende:
In dat niet die hond van Phoebe waar Chandler "allergisch" voor is?
Edit: Ik ga slapen, dus voor het geval deze goed is, mag iemand anders een nieuwe verzinnen.
Helemaal goed, ik ben weer weg hier dus jij mag m weer doenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Niox het volgende:
Monica die Ben met z'n hoofd tegen een balk aan had gegooid?
refrein, coupletquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:28 schreef Niox het volgende:
Geef het refrein en het 1e couplet van Smelly Cat
Smelly cat, smelly cat,quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:28 schreef Niox het volgende:
Geef het refrein en het 1e couplet van Smelly Cat
Gezien de regio zou je zeggen dat je dan bij Husqvarna zitquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef Mokus het volgende:
Ik ben aan het afstuderen bij een klein bedrijf wat motorfietsen maakt. Het heet Highland. Ik woon in Ekhagen (als je dat wat zegt).
is het de aflevering on the beach?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef r8ality het volgende:
Ontopic: In welke redelijk bekende aflevering zegt Ross: "If that is the theme of the weekend..."?
quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef r8ality het volgende:
[..]. Weet je toevallig ook nog wat Rachel daarvoor zegt?
.
Neequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef r8ality het volgende:
[..]. Weet je toevallig ook nog wat Rachel daarvoor zegt?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |