Goed! Knap hoorquote:
Dat helpt niet zoveel als je tijdelijk in Zweden verblijftquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:57 schreef Lyzio het volgende:
#4: "Het zijn de afleveringen van volgende week".
Heb je dat ergens op beeld want dat kan ik me inderdaad ook niet herinneren.quote:
Het is een liedje van CCRquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:23 schreef Mokus het volgende:
Jaaa.... hij zing Jeremiah Was A Bullfrog van CCR op het podium als Mike piano speelt....
Oh... was dat niet dat Joey uit het tv-optreden was geknipt en dat hij dan wat met de camcorder opneemt. Maar aan het einde van de tape zie je Chandler iets zingen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]Goed!
Lionel Richie - Endless Love
Aretha Franklin - I Will Survive
CCR - Jeremiah Was A Bullfrog
Denk bij de laatste aan een tv-optreden van Joey en diens oma
Klopt, maar wat "zingt" hijquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:58 schreef Mokus het volgende:
[..]
Oh... was dat niet dat Joey uit het tv-optreden was geknipt en dat hij dan wat met de camcorder opneemt. Maar aan het einde van de tape zie je Chandler iets zingen...
En dat maakt vier!quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet dat liedje van David Bowie?
Space Oddity?
Wat hij precies zegt weet ik niet, maar iets in de richting van: Een moment om even bij stil te staan. Geniet elke dag van het leven. Oh.. and buy stamps.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef Manu82 het volgende:
Okee een makkelijke:
Wat spreekt Ross in op z'n eigen antwoordapparaat in de aflevering dat hij gered wordt door Joey in de politie-auto?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:50 schreef Mokus het volgende:
[..]
Wat hij precies zegt weet ik niet, maar iets in de richting van: Een moment om even bij stil te staan. Geniet elke dag van het leven. Oh.. and buy stamps.
Joey die verbaast is dat de meiden tijdens hun werk niet afgeleid worden door hun borsten. "You just look down and there they are".quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:44 schreef Lyzio het volgende:
How you get any work done is beyond me
quote:Op zondag 30 november 2008 10:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Joey die verbaast is dat de meiden tijdens hun werk niet afgeleid worden door hun borsten. "You just look down and there they are".
Hij werd dik, hoewel, dat viel wel op natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2008 11:36 schreef Lyzio het volgende:
Wat was Chandlers uiterlijke verandering, die niemand opviel?
Hij werd inderdaad dik, maar dat is niet wat ik bedoelquote:Op maandag 1 december 2008 11:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hij werd dik, hoewel, dat viel wel op natuurlijk
Dat hij een bril heeft gekregen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:36 schreef Lyzio het volgende:
Wat was Chandlers uiterlijke verandering, die niemand opviel?
okay ik dacht dat je uiterlijk bedoelde. Bedoel je dan zijn gedrag en houding? Laatste gok: hij werd steeds stoerder? Qua kleding ook. Van gay-looking and gay-doing naar tough/business looking and doing?quote:Op maandag 1 december 2008 11:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij werd inderdaad dik, maar dat is niet wat ik bedoelDat hij dik moest worden stond namelijk niet in het script. Althans, dat hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |