Nee, het was ietsje anders, je hebt de situatie niet goed meegekregen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Het idee al;
Zie je in de trein, zit er zo'n figuur met herrie uit z'n mobieltje, die de hele coupé (waarvan hij niemand kent) erop attend te maken dat ie een smsje kreeg!
"Dames en heren, even uw aandacht, ik heb een smsje gekregen!"
Ga je wereldvreemdheid eens tegen iemand anders ten toon spreiden, ik trap er niet in.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Door je blunders ook te posten, creeër je geloofwaardigheid voor de echte hossel-topics. Want als jij nou een keer echt een meisje regelt en dat post, dan gelooft niemand je.
Wat jij wiltquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga je wereldvreemdheid eens tegen iemand anders ten toon spreiden, ik trap er niet in.
Mijn topics zijn altijd semi-waarheidsgerelateerd; ik regel en maak er vervolgens een mooi verhaal van voor jullie vermaak.
dit dusquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef DrDarwin het volgende:
Foto's slaan zich toch vanzelf op.
Ze verwijderen zich niet uit zichzelf.
TS kan niet met z'n mobiel omgaan...
Klinkt logisch, ik lieg om mezelf voor lul te zetten op Fok!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef DrDarwin het volgende:
Foto's slaan zich toch vanzelf op.
Ze verwijderen zich niet uit zichzelf.
TS kan niet met z'n mobiel omgaan...
Ach, ik heb tenminste geen gat in m'n hoofd ofzo denk ik dan maarquote:
Ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Misschien probeert TS zichzelf voor te houden dat hij toch echt geen gezichtverlies heeft geledenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
Wat doet het woord 'bijna' eigenlijk in de TT?
Het is ook fucking triest, maar jij had het ook leuk gevonden als ik die foto had gepostquote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef Dagonet het volgende:
Mensen die stiekem foto's maken om op te rukken moeten sowieso voor een rijdende trein gebonden worden.
Het wordt tijd dat hier, net als in een aantal andere landen het geluid niet uitgezet kan worden.
Nope.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het is ook fucking triest, maar jij had het ook leuk gevonden als ik die foto had gepost.
Ja het klinkt raar, maar eigenlijk viel de ongemakkelijkheid nog relatief mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Misschien probeert TS zichzelf voor te houden dat hij toch echt geen gezichtverlies heeft geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |