quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
En al die andere idioten erin gezetquote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
welke kankerkneus heeft mij uit de op gehaald?
en je betaalt voor fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
en je betaalt voor fokIk heb een serialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Me eerste wedstrijd Ajax was ook tegen Slavia VAK 411
Opaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mijn eerste was tegen pec zwolle in het seizoen 84/85....
Je komt gewoon man. je hebt ov dus heen is sowieso gratis. Je krijgt op de meet wel wat drankjes van mijquote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou jongens, het wordt onzeker of ik naar de meet ga komen. kankergeld
Dan voel ik me zo sloeberig manquote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je komt gewoon man. je hebt ov dus heen is sowieso gratis. Je krijgt op de meet wel wat drankjes van mij
Net of je zoveel geld nodig hebt. Dan drink je toch wat minderquote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo sloeberig man_!
Ik krijg volgende week loon, en als dat genoeg is, kom ik wel die kant op
vast nog wel meer jaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
je vergeet in de OP het fimje van south park "Jared got aids!" met die gast die afvalt door alleen subway te eten!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Opa![]()
![]()
Mijn 1e was in 98 ofzo. Mijn meester in groep 6/7/8 ofzo had 4 seizoenskaarten en afentoe mocht er een leerling meeja, ajax werd er zowel thuis als op school met de paplepel ingegoten.
Kali, waar zit je tegen slavia? Ik ga met een stuk of 7/8 vrienden die kant opzo eens ff kaartjes bestellen. Denk 428 ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou jongens, het wordt onzeker of ik naar de meet ga komen. kankergeld
Of waterquote:Op donderdag 20 november 2008 11:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of je zoveel geld nodig hebt. Dan drink je toch wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |