quote:Op donderdag 20 november 2008 05:12 schreef Emimich het volgende:
Weet je wat ik me net besefte, JORDY BETAALT GELD TIJDENS DE TIJD DIE HIJ GEBAND IS OP FOK!!1!1!!!1
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef Florian_ het volgende:
Oh, je had al ge-editIk wilde je even verbeteren m.b.t je UI
Hoe is de sfeer dan? Ik ben 1x naar een wedstrijd van NL geweest en ik vond er geen fuck aanquote:Op donderdag 20 november 2008 09:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
gisteren toch maar even langs ned-zwe gegaan, toch om de hoek voor mij, maar vond het nog best een te doene wedstrijd....
alleen idd jammer van het halve stadion, is nederland nog steeds een bbeetje oranje-moe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer dan? Ik ben 1x naar een wedstrijd van NL geweest en ik vond er geen fuck aanen toen zat de arena zelfs nog vol ook.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Florian_ het volgende:
Om toch net te doen alsof ik iets doe op stage zei ik net "bwoh, ik neem dat wel even van je over!" (voor de lol natuurlijk) Zegt ze: jaa is goed, dankjewel! Nu moet ik dus fucking veel doen
Met zn allen in de metro richting de arena is ook wel gezellig, maar inderdaad telkens met kleine groepen naar het stadion.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je echt wilt geniten moet je naar eindhoven!!!
ga al wat jaren naar de wedsrijden van NL eindhoven is werkelijk top, het grote voordeel daar is dat iedereen verzamelt op het grote plein en daar is het echt in de middag al 1 grote oranje-zee....en van daaruit met z'n allen kachel lam naar het stadion lopen, dat mis ik toch een beetje bij de arena en de kuip, iedereen is verdeelt over de stad!
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met zn allen in de metro richting de arena is ook wel gezellig, maar inderdaad telkens met kleine groepen naar het stadion.
hoiiiiquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
hihi, ik heb het ideale cadeau voor mn pa met sinterklaaslootjes () 2 kaartjes voor Ajax - Nac op vrijdagavond. Naast vak410.
Laatste keer dat hij mee was, was de laatste competitiewedstrijd tegen heracles toen we net geen kampioen werden. Toen ging hij zelfs mee zingen
Inderdaad, hij zal niet weten wat hem overkomt. Zeker met een avondwedstrijd tegen nac zal heel zuid wel weer los gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 10:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die 5-2 toen was een leuke partij, ik was er niet want moest ioneens werken, heb toen de kaart ana de moeder van mijn chick gegeven....
maar wel relaxed met je pa naast 410, gaat hij nu ZEKER zingen!!!
AHAHHAHAHAhahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef wobble het volgende:
ZINGEN ZINGEN! wat een raar woord.
net al BOERDERIJ BOERDERIJ enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren had een vriend van me 45 euro gevonden in de portemonnee van een Pool, en toen gingen we een zak van 30 eu halen
En die andere 15? gaf je die terug?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Gisteren had een vriend van me 45 euro gevonden in de portemonnee van een Pool, en toen gingen we een zak van 30 eu halen
Een zak met wiet?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, zo ben ik dan wel weerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
En die andere 15? gaf je die terug?
Che sera seraquote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal niet weten wat hem overkomt. Zeker met een avondwedstrijd tegen nac zal heel zuid wel weer los gaan
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal niet weten wat hem overkomt. Zeker met een avondwedstrijd tegen nac zal heel zuid wel weer los gaan
Het is que, niet che, vuige communist!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Che sera sera
whatever will be will be
we're coming from Amsterdam
che sera sera
what will be will be
Krijg ook iets met een kquote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is que, niet che, vuige communist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |