quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Nee, jij zou gaan slapen~!!11quote:Op donderdag 20 november 2008 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een superieur gekanker weer op elkaar over hoe stoer we zijn.Newsflash, 't Is het internet, niemand is hier z'n werkelijke ik. Ik ook niet.
Nu zal ik wel gebashed worden als moraalridder.
Sedert 2004 volgens mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik bedoel sinds welk jaar je op fok zit.
Aangezien je zegt dat je een fokveteraan bent.
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
Op die laaste vraag in het vorige topic: we zijn het aan het bespreken.
Ok, thanks voor de update en beschouw die laatste post van mij maar als niet verzondenquote:Op donderdag 20 november 2008 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
Op die laaste vraag in het vorige topic: we zijn het aan het bespreken.
Haha. Weltrusten internetchickie.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:02 schreef JanusAnus het volgende:
Ik had toch verwacht na mijn sterk staaltje internetdiscussiëren van net in de OP terecht te zijn gekomen.
Maar goed, ik ga slapen.
Fijne avond, homo's!
wie doet hier aan doodverwensingenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kijk maar naar de aantekeningen over MiVer (ik weet niet of alle admins het kan lezen.) Maar ik heb het er met Biogarde ook over gehad. Hij is al een lange tijd bezig.
Volgens mij ben ik de fokveteraan hierquote:
Een kenner als NB weet dat ik vaak nog een uurje met mijn telefoon lurk.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Komt íe dan hé?
[ afbeelding ]
We moeten niet hebben dat bepaalde users de boel regelmatig proberen te verstieren.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de update en beschouw die laatste post van mij maar als niet verzonden
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 01:04 schreef Zotheid het volgende:
Het punt over BT is nu wel duidelijk, dat hoeft niet in de OP vergroot te worden.
Hahahhahahahha +1quote:Op donderdag 20 november 2008 01:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tevens weeti k waarom Hitler de oorlog verloor: [ afbeelding ]
Damn, i'm good [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |