Gewoon doen wat Bio zei. Ieder topic dat hij verkankert een report plaatsen in FB. GEzien de SC aardig wat delen maakt op een week worden ze het vanzelf zat.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Great minds think alikeIk heb ook bij FB gepost
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een genie
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?![]()
best gezellig zo op de woensdag avondquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
MiVer is ingehuurd door fok!. Zodat wij allemaal een abo nemen en MiVer op onze Ignore list zetten.
KONSPIRASIE
Daarom is het tijd even uit te dunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Het aantal apen vermenigvuldigd met de dag in deze reeks
Het aantal mensen in de (fictieve) kaste gaat met de macht 2 omhoog per dag!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Het aantal apen vermenigvuldigd met de dag in deze reeks
jij mist hem nogquote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
soms he
maar niet altijd
negen maar ook zeven
gordijnen met beestjes
groetjes
Ik zit in de 5equote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een genie
en die andere pik, met zijn anorexiatopicquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
Jordeeeh's en Ananassen worden ons afgenomen en we krijgen er faalbazen als Miver voor terug
Ik denk dat ik zo'n soort kopen ga.quote:
we hadden het al eerderquote:
Engelse les.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?![]()
Het leven is onrechtvaardig.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
Jordeeeh's en Ananassen worden ons afgenomen en we krijgen er faalbazen als Miver voor terug
ik zweer bij japans zwaardje, jawelquote:Op woensdag 19 november 2008 21:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daarom is het tijd even uit te dunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |