quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet het morgen inleveren. Oftewel dat ga ik niet redden omdat ik hierna nog 20 van die pauper opdrachten moet maken waar ik niks van snap. Godverdomme.
zeg dat je hond het heeft opgegeten.. Moet je het printen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he
Dat draadloze internet van mij moet echt worden voorzien van een grote faalstempel
Sinterbaas?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen presentatie, maar ik weet nog niet over wat...
Voor welke vak?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef wobble het volgende:
RayMania, gij bruut, ik had de lapo.
een multi-mediale powerpoint in elkaar zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknopquote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
een multi-mediale powerpoint in elkaar zetten
vanacht regelen
morgen bezorgen op laptop
en gauw weggaan daarna
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerkenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm... Gespreksvaardigheden.
Net zo kansloos als: projectmatig samenwerken...
Die enter-knop is vast weggesleten...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerken
een fukking 5
Ja ik welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?![]()
Ik hoefde alleen een verslag (je) van in te leveren.
3 weken geleden gedaan en nooit meer wat van gehoord
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja ik welallemaal gare kakvragen over hoe en wat
![]()
Doe ze dan ook geen luier om.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de cavia's verschonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |