Plus voor de kogelbiefstukjes, waren bij ons erg lekker is nu een Em-Te geworden en daar is AL het vlees een ramp. Net alsof ze alles door de gehakmolen draaien (en dan is het NOG niet mals!)
C1000 voor de chocopoeder, de schnitzels (mooi dun, altijd zonder pezen), de champoo (die grote witte flessen)
Appie Heyn voor de verse worst ,de plastic bier'glazen' en de plastic bordjes (24cm, das grootste wat ik heb gevonden). Daarnaast is het zo dat er 2 AH's vlak in mijn buurt hebben dus ik heb niet veel keus.
Em-Te: wat een pokkewinkel zeg, maar ze hebben er goede kattebakvulling dus dat haal ik daar wel.
Edah: altijd al een ramp-winkel gevonden maar dat lag aan de layout en het personeel.
Ik HAAT winkel waar geen 'bakken' aan de kassa zitten. Ik heb geen zin om binnen 3 seconden al de boodschappen in mijn tas te frotten, ik wil dat netjes ordenen (ik koop altijd net iets meer dan er in mijn rugzak past) dus ik heb een bak achter de kassa nodig. Geen gefrot met mijn eieren !
Favoriet is denk ik nog steeds de C1000, maar die is verdwenen uit ons durp. Is een 3e Appie Heyn geworden

Ik kom meestal niet bij el-cheapo winkels zoals de Lidl/Aldi/Jumbo omdat ik het gevoel heb dat er alles echt zo goedkoop mogelijk moet. Blikken voedsel die bij de AH 4 jaar houdbaar zijn, zijn bij de Lidl 2 maanden houdbaar. De huisvesting van de Lidl en zo vind ik meestal zeeer armzalig en ook het personeel loopt er maar een beetje schraal bij. En het is er altijd 2 graden kouder als bij de AH.
Eigenlijk heb ik een hekel aan de AH maar het winkelt wel het fijnste en het vriendelijkste. En.. hoewel duur is het meestal toch de betere qualiteit....