Nu is het jouw beurt...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:17 schreef mrbox het volgende:
Nou ja waar Tegan spannende verhalen vertelt
Nog een verhaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo, mijn verhaal staat in het vorige topic. Het is jouw beurt.
Ik had het tegen box, maar nu ik jouw verhaal gelezen heb zit ik bij nader inzien toch niet op een soortgelijk verhaal van hem te wachten.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo, mijn verhaal staat in het vorige topic. Het is jouw beurt.
Okay. Toen ik 10 was hielp ik eens een oud vrouwtje met haar boodschappentas. Ik weet nog dat ik meteen spijt had, toen ik mezelf die trappen op moest sleuren met die zware tas. Maar ik kreeg wel een snoepje!quote:
Ik heb de eerste regel alvast voor je geschreven:quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef dawg het volgende:
Zal ik dan maar?
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als zij rijdt? Haha, dat kan ik echt niet. Of je moet extreem rustig doen.
HIj mag wel multitasken, rechterhand heeft hij toch niet nodig om te schakelen op de snelweg.
Ik was weer te enthausiast aan het reageren.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het tegen box, maar nu ik jouw verhaal gelezen heb zit ik bij nader inzien toch niet op een soortgelijk verhaal van hem te wachten.
Watvoor snoepjequote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Toen ik 10 was hielp ik eens een oud vrouwtje met haar boodschappentas. Ik weet nog dat ik meteen spijt had, toen ik mezelf die trappen op moest sleuren met die zware tas. Maar ik kreeg wel een snoepje!
Ik heb helaas geen spannende verhalen en als ik ze wel had zou ik ze hier niet vertellenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef Tegan het volgende:
Pff. We wachten rustig af tot iemand met een verhaal komt. In de tussentijd nog iemand een leuk onderwerp?
Damn, dat had ik ook moeten bedenken.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen spannende verhalen en als ik ze wel had zou ik ze hier niet vertellen.
Als je even oud bent als ik nu heb je dat vast wel geleerd...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, dat had ik ook moeten bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |