Ja, geen wonder, dat ding ramt de zenuwen in je rug lamquote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt ook fijn te zijn als je rugpijn hebt.
Dat zou echt tof zijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil het uitbreiden eigenlijk met begeleiding per email; zodat mensen dus kunnen mailen met vragen of ter begeleiding. Want wat de Uni terecht opmerkte, is alleen een boekje schrijven niet voldoende..het hele succes van bijv het cambridge dieet is niet de samenstelling, maar de begeleiding. Mensen moeten vragen kunnen stellen, begeleid kunnen worden, een steun hebben. En jullie zijn inmiddels allemaal voedingsexperts![]()
Ik hoop dan zo maar heel wat mensen aan een relaxed bijbaantje te kunnen helpen!
Voor Vik helemaal ideaal!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
![]()
Nou moet ik het goed maken en ook gaan stemmen om te zorgen dat Greys weer meer stemmen krijgt/heeft!![]()
Hoeveel pre-readers heb je nodig, SHE?
Oh en something completely different: waars Moblo eigenlijk?
M&Ms is in het echt heel lief hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
[..]
het zijn typisch genoeg ook de grootste losers die dat doen
Ik had dat soort nominaties bewust niet ingevuld, omdat ik het echt krankzinnig vind om iemand overgewaardeerd te noemen als je ze helemaal niet kent!
Tot ineens een of andere snollebol uit ONZ mij daarvoor nomineerde; nooit van gehoord dat mens, en toen was ik ook zo kinderachtig om haar meteen voor alles wat lelijk is te nomineren
Ik kan daar ECHT niet tegen als mensen dat doen. Eigenlijk vind ik het sowieso niet kuis dat er negatieve nominaties worden uitgereikt. niet bepaald sfeerverhogend ofzo.
Nou ja, jij bent mod en je bent famous, dus er zullen veel mensen zijn die jou wel kennen, maar jij hen niet. Je hoeft niet per se met iemand gediscussieerd te hebben om hem of haar te kunnen nomineren imo.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
Tot ineens een of andere snollebol uit ONZ mij daarvoor nomineerde; nooit van gehoord dat mens, en toen was ik ook zo kinderachtig om haar meteen voor alles wat lelijk is te nomineren
Nog welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]Je hebt het verdiend hoor, zeer terecht dat Viking het veranderd heeft (ik krijg d'r nog wel....
).
Ik zag dat ik nog steeds bij de Liefste User wordt genoemd![]()
Wat een schatje ben je ook hèquote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is openbaar hoor.
Je ken het toch leze, schele!
Dat zeker weten. Vuistdiep zelfs.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, laten we het zo zeggen: ze heeft in elk geval nogal wat armen in d'r aars zitten.
Ze haat mij om de één of andere reden en ik heb haar nooit iets misdaan. Daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zeker weten. Vuistdiep zelfs.
Maar in her defense, het is een ontzettend leuk wijf.
Maar ik zou ook zo reageren hoor, als iemand zo'n hekel aan mij zou hebben.
Mijn pis wisselt namelijk wel 10 keer per dag van temperatuur
Ik vind dat dus helemaal niet zo aardig !quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M&Ms is in het echt heel lief hoor.
Ik haat het om tussen twee vuren te zitten.![]()
![]()
Dat is allemaal bloedserieus, gek.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Dus het idee dat die nominaties voor de lol zijn kan ik bij deze laten varen?.
HET IS FUCKING SERIEUS JA!!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef k_i_m het volgende:
Dus het idee dat die nominaties voor de lol zijn kan ik bij deze laten varen?.
Het is liefkozend bedoeldquote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben genomineerd voor De all-round origineelste topicopener, Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?, 2x!!
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts & Meest aandachtsgeile user
en allemaal door jullie
Lief niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben genomineerd voor De all-round origineelste topicopener, Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?, 2x!!
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts & Meest aandachtsgeile user
en allemaal door jullie
Nee, een terminale vermoeidheid. Dan duurt het allemaal wat langer om te eten, kind naar bed te doen en kracht te verzamelen om met de laptop in bed te gaan liggenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kim! Waar hing jij uit? Heb je een sociaal leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |