Haha das toch lauwquote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zodat we de hele dag samen kunnen fokken?
Als het salaris overeenkomt, waarom niet, dat doe ik hier ook welquote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zodat we de hele dag samen kunnen fokken?
Misschien heb ik die ook wel, maar heb ik het niet door, maar weet hij wel dat ik het benquote:Op donderdag 20 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha das toch lauw
Mede-fokker op je werk
Mogguh runxquote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen ?
Kom op, spelen!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, voor wie er écht geen reet te doen heeft op z'n werk, check dit spelletje![]()
http://www.kongregate.com/games/Megadev/guitar-geek
1e poging meteen moeilijkste niveau en moeilijkste nummer uitgespeeld... Maar toch, t is wel vermakelijk
Mogguhquote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen ?
Debbiequote:
Wuaha, dan ben je geownedquote:Op donderdag 20 november 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien heb ik die ook wel, maar heb ik het niet door, maar weet hij wel dat ik het ben![]()
Dat zou mooi kut zijn
Dat kan nietquote:
dat mag ik niet , van me baasquote:
Neejquote:Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef Runx het volgende:
[..]
Debbie![]()
![]()
en heb je nog een beetje kunnen genieten van je vrije dag gisteren ?
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan nietme collega zit achter mij
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
[..]
dat mag ik niet , van me baas
goedemorgen Smokez
ik heb altijd die normale jean paul gautierquote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, gister ff 2x40ml Jean Paul Gaultier II gehaald, ruikt lekker
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Mogguh!
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aaahhh![]()
gelukkig heb je bijna weekend
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Mogguh!
Goedemorgen mr. Mquote:Op donderdag 20 november 2008 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Crazy-M zit te denken over zijn upgrade voor de pc
nu 1 gig werkgeheugen en een 7600GT kaart.
Wil naar de 8 gig werkgeheugen, maar zit nog te twijfelen tussen de 8800GT en de 9600GT beide kaarten ook weer met 1 gig.
Scheelt 100 euro in prijs
voel je het aan je waterquote:Op donderdag 20 november 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat lijkt maar zo, de vrijdag duurt vaak heeeuuul lang..de donderdag trouwens ook
ik voel het nu al.
LOL, wat makkelijk, wel vet..moet een keer guitar hero kopenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, voor wie er écht geen reet te doen heeft op z'n werk, check dit spelletje![]()
http://www.kongregate.com/games/Megadev/guitar-geek
1e poging meteen moeilijkste niveau en moeilijkste nummer uitgespeeld... Maar toch, t is wel vermakelijk
De Cafe eigenaren vechten zich kapot tegen het rookbeleid etc.quote:PvdA woest over foto's rookcontroleurs
(Novum) - De PvdA is woedend over het voornemen van kleine café's in Tilburg om medewerkers van de Voedsel en Warenautoriteit te fotograferen. Tweede Kamerlid Lea Bouwmeester noemde het plan van de horecaondernemers donderdag in het Radio 1-Journaal onacceptabel en intimiderend.
De PvdA'er zegt te begrijpen dat mensen bang en onzeker zijn over de gevolgen van het rookverbod, maar noemt plannen als die van het actiecomité 'Buigen of Barsten' niet de juiste manier van protest. Dat liet woensdag weten foto's van veronderstelde controleurs te willen maken en op internet te gaan zetten. "We hebben een wet. En de controleurs moeten kijken of die wordt nageleefd. Die doen gewoon hun werk namens de overheid", vindt Bouwmeester.
Het feit dat controleurs vaak met politiebescherming langskomen noemt het comité 'een soort oorlogsverklaring'. Volgens bestuurslid Wichard Taks zijn de controleurs nog nooit lastig gevallen, hooguit een keertje dreigend toegesproken door klanten. Volgens hem zorgen de mensen die sinds de invoering van het rookverbod begin juli buiten moeten roken voor overlast en loopt de omzet van kroegen terug.
Zo'n 1400 deelnemers in 32 steden zijn volgens Taks aangesloten bij het comité. Vooralsnog wordt de actie alleen in Tilburg gehouden.
ja alleen dan met 2 pacquote:Op donderdag 20 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL, wat makkelijk, wel vet..moet een keer guitar hero kopen
Die is vorige week op gegaan, maar volgende week komt er weer een nieuwe binnenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd die normale jean paul gautier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |