Thanksquote:Op donderdag 20 november 2008 09:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb ze beiden, 9600 gt-a met 512 in mijn laptop
8800 GT met 315 (ofzo) in mijn desktop. Hier draait die 8800 beter.
Maar mijn CPU in mijn desktop is wel sneller dan die van mijn laptop,
dus niet helemaal goed te vergelijken.
Ik zou voor die 8800 gaan
Waaat?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef Aho het volgende:
Nou ja aanegzien het bijna weekend is..en voor sommige mensen die het al hebben(*kuche-sterf*kuch*)=P
Hoor is al dat mensen weer in coma gaan raken..of al zijn..of is dit normaal>_>
niet alles straks mag ik niet meer mijn schapen neukenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind dat alles verboden moet worden. beginnen met "werken"
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
en wat betekent dat ? tis nog vroeg hehquote:Op donderdag 20 november 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eenschlaten we een partij oprichten PVDMDNWW <<< dat vind ik wel een mooie
"Snel" "blind" en "allochtoon" in 1 zin?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:35 schreef Runx het volgende:
hallooooow geile mensen ik ben er weer![]()
me werk is donevoor even
ik ben niet alleen een blinde allochtoon maar ook een snelle
ik ben tot : partij van de ....... gekomenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat betekent dat ? tis nog vroeg heh
Meer tijd, meer tijd voor de kroeg... dus weer het rookverbod?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:38 schreef Aho het volgende:
[..]
goed plan alleen niet
..waar moeten we dan als mensen over gaan zeuren
en geilquote:Op donderdag 20 november 2008 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Snel" "blind" en "allochtoon" in 1 zin?
gewoon Partij voor de Mens die NIET WIL WERKENquote:Op donderdag 20 november 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat betekent dat ? tis nog vroeg heh
of allemaal in coma..ghehe wil dat wel eens elke dag 25/8 mensen dronken..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meer tijd, meer tijd voor de kroeg... dus weer het rookverbod?
mag ik als allochtoon zijne in jullie partij of zijn jullie rechtsquote:Op donderdag 20 november 2008 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
gewoon Partij voor de Mens die NIET WIL WERKEN
Of 2 of 4 gig. 8 is een beetje overkill he voor gamenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thanks
nu nog ff werkgeheugen zoeken en dan snel de order plaatsen
koella koela kum kum of zoiets hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
WL jij luistert 3FM...wtf is dit voor achterlijk kut nr met die gunshots erin
Uiteraard zijn wij rechtsquote:Op donderdag 20 november 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
[..]
mag ik als allochtoon zijne in jullie partij of zijn jullie rechts
32bit eh ?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Of 2 of 4 gig. 8 is een beetje overkill he voor gamen
Doe je buiten gamen nog andere dingen die veel geheugen vreten?
Werk hier zelf met 2 gig voor desktop en 4 in laptop. Merk niet veel verschil eigenlijk![]()
(misschien ook omdat ze het leuk vonden Vista Homeo op mijn laptop te zetten met 4 gig geheugen,
terwijl homge maar 3 herkend
Jij maakt langere dagen dan ons?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:41 schreef Aho het volgende:
[..]
of allemaal in coma..ghehe wil dat wel eens elke dag 25/8 mensen dronken..
Ik vind het echt een dom nr dussssquote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koella koela kum kum of zoiets haha
Oh, en Ultimate dan?quote:
ja helaas welquote:Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij maakt langere dagen dan ons?
ja beter als die troep van daarnet hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een dom nr dussss
PINK vind ik best wel een geil nr
Ehm jij heb gewoon sowieso andere dagen dan ons?quote:
klopt ik heb op Geert Wilders gestemt en toen moest ik het land uitquote:Op donderdag 20 november 2008 09:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Uiteraard zijn wij rechtsmaar jij ook doh
![]()
Dit heb je al zon 20x gezegdquote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik heb op Geert Wilders gestemt en toen moest ik het land uit
stiekem ben ik1: een tijdreiziger: 2.een alien en 3. een esperquote:Op donderdag 20 november 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm jij heb gewoon sowieso andere dagen dan ons?
Mensen volgens mij is dit persoon of uit de toekomst, of uit een andere dimensie, of...wat anders?
Jij kan zeker ook pas met pensioen als je 98 jaar bent?
Damn, jij heb dus nog langer geen reet te doen op je werk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |