Nja, nu weer de hopeloze zoektocht naar een toffe leraar...quote:
Ik zit al een uur op mijn werk en het is nog steeds veel te vroeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het nog steeds vroeg.. Maar op naar mijn werk. Vandaag een kleine inrichtsessie op Schiphol
.
.
ja,. daar zat ik ook al op te kijken, misschien probeer ik toch dat setje blaze,. met die x2n issie gelijk geschikt voor niks anders en alleen metalquote:Op donderdag 20 november 2008 00:28 schreef Cynic het volgende:
Die Evolution heeft ook een erg hoge output, maar blijft wel organisch klinken (ik ben zelf een beetje bang dat zo'n x2n bijvoorbeeld iets teveel van het goede is)
Lekker 2 weekjes vrij dan voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 08:50 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik moet ook maar wat verlof aanvragen. Ik heb nog 12 dagen over.
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zo veel vrije tijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:57 schreef KaMo het volgende:
Lekker 2 weekjes vrij dan voor jou
En dan heb je nog 2 daagjes voor een langweekend
Ik kan wel even een filmpje proberen te maken van de mijne.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:08 schreef nightfall het volgende:
die evo's vind ik trouwens nogal "schreeuwerig"..
gitaar spelen natuurlijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zo veel vrije tijd.
Ik moet maar eens kijken of ik ook een aantal dagen kan verkopen, kan ik van dat geld mooi nieuwe gear aanschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet je er weer zoveel belasting over betalen... Wij kunnen op het werk die dagen bruto inzetten voor computerapparatuur (en ook nog een gedeelte consumentenapparatuur) dan heb je er heel wat voordeel van. Zo heb ik vorig jaar mijn 40"LCD TV gekocht, netto gezien kostte het me dus heel weinig.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zo veel vrije tijd.
Ik moet maar eens kijken of ik ook een aantal dagen kan verkopen, kan ik van dat geld mooi nieuwe gear aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |