ff site bekeken, ziet er vet uitquote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar Aspen Valley, op de Korenmarkt op de hoek van de straat waar de Febo zit.
Ik ben nachtbaggeraarquote:
Ik ben wat vroeger wakkerquote:
gewerktquote:Op woensdag 19 november 2008 18:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]wat heb jij vanacht gedaan dan
Ik werk op schipholquote:Op woensdag 19 november 2008 18:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
wooeeeeehwat voor werk doe je
Als je van alternatief en (voor mij veel te) jonge meisjes houdt moet je effe bij The Move gaan kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ff site bekeken, ziet er vet uitverder evt. nog tips
?van gewone cafe-discotheken ofzo, zoals bijv. Cafe philip in tilburg/brandpunt in tilburg
Dat deed ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
veetik slaap 's nachts, stoer he
is dat net zoiets als de hollywood in rotjeknor waar de gemiddelde leeftijd ongeveer 12 is, of wel rond de 18 op donderdagavond?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je van alternatief en (voor mij veel te) jonge meisjes houdt moet je effe bij The Move gaan kijken
Dat vind jij gewoner dan rock?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:28 schreef Elmostyle het volgende:
gewonere muziek als techno, dance, trance etc
Doe je piloot zijn dan, beveiliger, of zo leuk in van die hokjes zitten voor informatie te geven aan mensen die langskomenquote:
Ik bedoelquote:
Ze draaien geen hardrock of metal, gewoon rock, de wat alternatievere muziek. En de meisjes zijn geen 12 maar net 18 gemiddeld. Tenminste, dat zeggen zequote:Op woensdag 19 november 2008 18:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik bedoelik heb weinig behoefte aan Hardrock, metal etc tijdens uitgaan
dus danscafe of whatever/ discotheek
okequote:Op woensdag 19 november 2008 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze draaien geen hardrock of metal, gewoon rock, de wat alternatievere muziek. En de meisjes zijn geen 12 maar net 18 gemiddeld. Tenminste, dat zeggen ze
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okezal wss dan vooral wel hele tijd Aspen Valley zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |