Zet een stereo in je tuin en je hebt de helft al.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Apres ski hut / cafe-discotheek / club / kroeg
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Woar Broekpaling wiedermahl de fipo macht.
Ik woon nou niet bepaald in arnhemquote:Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet een stereo in je tuin en je hebt de helft al.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
Titels worden er ook niet beter op.
quote:
JA JAI!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdomme, zelfs newbies krijgen een naamtopiczelfs ik, kaste 2 niet
Neem je gettoblaster mee.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik woon nou niet bepaald in arnhem
Maak dat nou uit, als je dronken bent heb je de capaciteit om elke tuin over te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:04 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En in welke tuin dan gaan feesten
Nee jij bent geownd omdat jij die lapo niet hebtquote:
goed puntquote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maak dat nou uit, als je dronken bent heb je de capaciteit om elke tuin over te nemen.
Je baggerkloon ligt in de prullenbak, ga maar verder met dit account.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdomme, zelfs newbies krijgen een naamtopiczelfs ik, kaste 2 niet
quote:
Jij bent niet bekend met mijn manier om een ander te laten bevestigen.quote:
OKE DAN!quote:
Dan moet je maar naar Aspen Valley, op de Korenmarkt op de hoek van de straat waar de Febo zit.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Apres ski hut / cafe-discotheek / club / kroeg
Eet zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |