abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63441710
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 16:20 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik schat alle informatie op waarde in. Of het nou aanwijzingen zijn of niet.

Toch vreemd. Aan de ene kant loop je telkens te klagen op het commission report. Het ander moment bestempel je het als de waarheid om een of ander vaag punt te maken.

Heb jij het idee dat er ooit een verhaal zal komen dat jij en de rest van de wereld zullen accepteren?
Als je dat echt denkt, ben je wel heel erg naief.
Ik heb eerder gezegd dat ik "mijn waarheid" uit bronnen haal. Nu (vandaag) zeg ik dat de waarheid (in het algemeen) nooit helder zal worden doordat er zoveel desinfo is en wordt verspreid door complotgelovers.
Waarom ga jij bepaalde zaken toch telkens bewust verkeerd uitleggen.

En net als Spook13 ben ook jij zo iemand die wel telkens loopt te kankeren op iemand anders dat die zijn verhaal niet accepteerd maar zelf geen enkel steekhoudend concreet alternatief kan vertellen. Jouw of Spook13 zijn oordeel over mij zullen me echt aan mijn spreekwoordelijk reet roesten.
Ik kom niet met niet steekhoudende alternatieven tevens is de discussie tussen recht en wetenschap een heel andere.
En vergeet je er weer bij te vermelden dat je selectieve replies geeft. Zoals altijd.
verwar mij niet met jezelf aub.
Tevens haal jij jouw waarheid uit bronnen waarvan jij de taal niet machtig bent. Erg lastig om dan je waarheid te vertalen is al meerdere malen gebleken
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_63443584
Okee zullen we maar weer back on topic gaan i.p.v. a monkey scatfight houden?

Het moge duidelijk zijn dat mensen niet te selectief moeten reageren, en wees kritisch over je bronnen.
pi_63486816
quote:
Op zondag 23 november 2008 09:29 schreef ToT het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat mensen niet te selectief moeten reageren, en wees kritisch over je bronnen.
Absoluut mee eens, maar de voorgaande 100 topics hebben toch wel aardig bewezen dat er een grote groep is die na al die jaren aardig overtuigd is van hoe het is gebeurd.

De vraag is dan ook of er uberhaupt wel gediscussieerd kan worden over dit onderwerp. Nou zijn er een aantal users die qua standpunten aardig op een lijn zitten met mij en een aantal die dat niet zijn. Maar het is altijd jammer dat het vrijwel zonder uitzondering eindigt in een non-discussie

Een vreemd gegeven, maar aan de andere kant is 9/11 m.i. het wereldwijde startsein geweest voor veel vreemde zaken. Dus wat dat betreft is het ook niet gek hoeveel commotie er nog steeds omheen hangt.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_63486981
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, maar de voorgaande 100 topics hebben toch wel aardig bewezen dat er een grote groep is die na al die jaren aardig overtuigd is van hoe het is gebeurd.

De vraag is dan ook of er uberhaupt wel gediscussieerd kan worden over dit onderwerp. Nou zijn er een aantal users die qua standpunten aardig op een lijn zitten met mij en een aantal die dat niet zijn. Maar het is altijd jammer dat het vrijwel zonder uitzondering eindigt in een non-discussie

Een vreemd gegeven, maar aan de andere kant is 9/11 m.i. het wereldwijde startsein geweest voor veel vreemde zaken. Dus wat dat betreft is het ook niet gek hoeveel commotie er nog steeds omheen hangt.
Tuurlijk kan er gediscusieerd worden over dit onderwerp. Maar wat mij betreft niet in de trant van "Bush heeft het gedaan en als je dat niet geloofd lik je zijn kont".

Discussie voeren houd ook in dat je respect hebt voor iemand anders zijn mening en in de gaten hebt wanneer je hem of haar niet kunt overtuigen.
pi_63488576
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:49 schreef Houtworm het volgende:
Tuurlijk kan er gediscusieerd worden over dit onderwerp. Maar wat mij betreft niet in de trant van "Bush heeft het gedaan en als je dat niet gelooft lik je zijn kont".

Discussie voeren houdt ook in dat je respect hebt voor iemand anders zijn mening en in de gaten hebt wanneer je hem of haar niet kunt overtuigen.
Absoluut mee eens, maar de praktijk is helaas wel anders.
Wat betreft het 2e punt.. vallen er tegenwoordig nog mensen te overtuigen? Ik twijfel daar namelijk heel sterk aan, maar hou me graag aanbevolen
pi_63488697
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Wat betreft het 2e punt.. vallen er tegenwoordig nog mensen te overtuigen? Ik twijfel daar namelijk heel sterk aan, maar hou me graag aanbevolen
Als er duidelijke aanwijzingen zijn dat een bepaald verhaal niet klopt ben ik prima te overtuigen. De gemiddelde mens laat zich niet overtuigen door vage beschuldigen en onlogische verhalen.
pi_63488715
Mja ik zweef ergens in het midden zoals altijd: ik weet zeker dat er wel meer aan de hand is, maar veel dingen die hier besproken worden en voor absolute waarheid worden aangenomen door sommigen, gaan mij ook weer te ver.
En als men idd begint over dat Bush het gedaan heeft en als je dat niet gelooft zijn kont likt, dan haak ik al compleet af.

Discussieer inhoudelijk. Woord en weerwoord. Kom met duidelijke aanwijzingen en voorbeelden, niet met geschreeuw.
  maandag 24 november 2008 @ 20:55:08 #158
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63489064
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Met al de informatie die nu beschikbaar is? Nee, bij degenen die hier al een tijdje posten liggen de meningen vast of het een inside job betreft of niet. Dit soort discussies hou je omdat je het leuk vindt, net als bij anti/pro rook discussies, evolutie vs creationisme, palestina - israel, enz. Zijn allemaal van die typische discussies waarbij de strijdende partijen recht tegenover elkaar staan en nauwelijks willen inbinden. Leuke bezigheidstherapie, maar meer ook niet.
  maandag 24 november 2008 @ 21:01:03 #159
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_63489279
Het is toch zo dat hetgeen je als eerste noemt je voorkeur heeft? Blijk ik stiekem tegen roken, evolutieaanhanger en pro palestijns te zijn.
pi_63489806
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Terecht het volgende:
Met al de informatie die nu beschikbaar is? Nee, bij degenen die hier al een tijdje posten liggen de meningen vast of het een inside job betreft of niet. Dit soort discussies hou je omdat je het leuk vindt, net als bij anti/pro rook discussies, evolutie vs creationisme, palestina - israel, enz. Zijn allemaal van die typische discussies waarbij de strijdende partijen recht tegenover elkaar staan en nauwelijks willen inbinden. Leuke bezigheidstherapie, maar meer ook niet.
*is het hier mee eensch
Tis eigenlijk ook gewoon een soort van verslaving geworden, al dit soort discussies
pi_63496071
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef ToT het volgende:
En als men idd begint over dat Bush het gedaan heeft en als je dat niet gelooft zijn kont likt, dan haak ik al compleet af.

Lijkt wel n FB topic, maaruh... dat heb ik nou als mijn reacties als "gekanker" worden omschreven, alhoewel deze post (mits niet verwijderd) het bewijs is dat ik nog niet ben afgehaakt.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_63513686
Fijn te zien dat je er nog bent, en het lijkt idd een FB topic, dus zullen we maar weer back on topic gaan?
pi_63659031
Edited by ToT: zoek dan een topic op die je wel interesseert.

[ Bericht 85% gewijzigd door ToT op 01-12-2008 21:26:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')