Spellingsnaties? Zijn dat republieken of monarchieën?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef febster het volgende:
[..]
Kut dat start is idd beter. Alleen die groep kinderen (varierend in de leeftijd van 4 tot 12 maar dat heb ik geschrapt), en ze gaan naar een bos 'bij' Breda he. Dus dan zijn het wel natuurgebieden. Ik was er zelf ook redelijk tevreden over, maar je weet het nooit, bij ons zitten helemaal spellingsnaties, en je moet ook een journalistieke opbouw. Lead niet te lang, duidelijke indeling, goede zinsbouw enzo. Over een week weet ik meer
.
De volgende keer dat ik een persbericht verstuur zet ik je wel op de verzendlijst, maak er een interpretatie van en dan zeg ik je wel of die juist wasquote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef febster het volgende:
Sommigen hadden als nieuws dat Staatsbosbeheer delen van haar natuurgebieden gaat gebruiken als speelzones.
Krijg je na zo'n toets tientallen discussies over wat nu het nieuws was en hoe je indeling is enzo.
Een monarchie met als koning Wiel (ja de voornaam van onze directeur)quote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spellingsnaties? Zijn dat republieken of monarchieën?
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef febster het volgende:
[..]
Een monarchie met als koning Wiel (ja de voornaam van onze directeur).
grmbl, kut enzo
Tofquote:Op woensdag 19 november 2008 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een persbericht verstuur zet ik je wel op de verzendlijst, maak er een interpretatie van en dan zeg ik je wel of die juist was
Doe je dat nou expres?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuw muziekjes heb ontdekt.
checkquote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef febster het volgende:
[..]
Tof.
Wel mijn Gmail adres gebruiken aub.
Vertelquote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:18 schreef Debsterr het volgende:
Maar wel een die ook grapjes kan maken, zoals daarnetquote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
ohja debster, Juup is een autist. Is wel belangrijk om te begrijpen
Vertel mij watquote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Yeah, maar mensen kunnen niet autorijden
Ja, ik zit er klaar voorquote:Op woensdag 19 november 2008 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
stttt, dadelijk komt reaal weer!!!!!!!!!!!!!!!
Niet, dat is doodgemarteld worden. Levend verbranden, staat daarmee op gelijk level.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Okay, honger, da's het ergste wat er is.
Pijn kun je uitschakelen, honger niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, dat is doodgemarteld worden. Levend verbranden, staat daarmee op gelijk level.
Honger wel want soms eet ik de hele dag niet omdat ik het vergeet. En dan had ik aan het begin toch echt wel honger!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pijn kun je uitschakelen, honger niet.
Dat noem ik geen honger. Hou dat maar een week volquote:Op woensdag 19 november 2008 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honger wel want soms eet ik de hele dag niet omdat ik het vergeet. En dan had ik aan het begin toch echt wel honger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |