Ik heb al een jaar dezelfde!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ze ziet zoveel verschillende kerels langskomen dat ze ws. denkt dat je uitgeprostitueerd wordt door een loverboy.
En terecht dat ze zich zorgen maakt.
Door Ansswa?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ze ziet zoveel verschillende kerels langskomen dat ze ws. denkt dat je uitgeprostitueerd wordt door een loverboy.
En terecht dat ze zich zorgen maakt.
Loverboy?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar dezelfde!
hahahaaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh, die van mij vroeg laatst (ben 20) "zeg, ben jij al een keer klaargekomen"
Omdat ze anders vond dat ik maar eens naar de dokter moest omdat er dan iets mis was
Vergeet de Crocs niet ehquote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Laat me raden, jouw moeder draagt kleren die meiden van 20 dragen, heeft een kort en pittig vlot kapsel en een kekke bril, en probeert te doen alsof ze jou volkomen begrijpt en probeert zo het vertrouwen te winnen van haar labiele dochter?
Waarin ze hard faalt omdat dochterlief haar nu belachelijk maakt op fok
Neeeeee gelukkig niet! Vooral dat vlotte kapsel!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Laat me raden, jouw moeder draagt kleren die meiden van 20 dragen, heeft een kort en pittig vlot kapsel en een kekke bril, en probeert te doen alsof ze jou volkomen begrijpt en probeert zo het vertrouwen te winnen van haar labiele dochter?
Waarin ze hard faalt omdat dochterlief haar nu belachelijk maakt op fok
Dezelfde loverboy ?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar dezelfde!
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Omdat ze anders vond dat ik maar eens naar de dokter moest omdat er dan iets mis was
Aanrander zwembad moet zes maanden zittenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oeh jaieder plekje in zijn zwembad al gehad hoor!
Ga hersens kweken!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dezelfde loverboy ?![]()
Snap je niet
oh myquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Busted!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Aanrander zwembad moet zes maanden zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |