quote:My Chemical Romance's Gerard Way and his wife Lindsey 'Lyn-Z,' bass player for Mindless Self Indulgence, have announced that they are expecting their first child. Gerard, 31, and Lindsey -- who were married September 4th, 2007 -- will welcome their new arrival in early summer.
Het gezinnetjequote:Boris Titulaer wordt opnieuw vader. Zijn vriendin Irene is in februari uitgerekend, zo vertelde hij in RTL Boulevard. Het stel heeft al een zoontje, de 5-jarige Django.
De 28-jarige zanger, die vier jaar geleden Idols won, is niet bang dat een tweede kind zijn zangcarrière in de weg staat. "Een dag voordat Django werd geboren stond ik nog te spelen en was Irene aan het dansen in het publiek", vertelde hij. "Dat is onze stijl, zo leven wij."
Leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Boris van Idols wordt ook vader
[..]
Het gezinnetje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Maurice de Hond (61) wordt vader
AMSTERDAM - Opiniepeiler Maurice de Hond (61) wordt -vlak voor zijn pensioen- vader van een zesde kind.
'Deze baby is zeer gewenst, laat een zielsgelukkige Maurice aan weekblad Privé weten.' In mei verwachten Maurice en zijn 34 jaar jongere vriendin Mari hun kind.
Maurice kreeg twee zoons uit zijn huwelijk met Jasmin Busnach, die in 1980 aan borstkanker overleed. Hij hertrouwde kort daarna in 1982 met Caroline Wijnperle, met wie hij nog eens drie kinderen kreeg. In 1990 scheidde Maurice van Caroline. In 2003 trouwde hij met Mari Petell Rodiguez.
Of anders gezegd: het had zijn dochter kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Een vrouw van 27 dus. Dat is nog een kind vergeleken met zijn leeftijd
Dat had ik al gepostquote:Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens nu.nl is Mariah Carey misschien zwanger, dus die kan bij de geruchten.
Dat kind van haar gaat vast El Machino of Shalisqua heten ofzo
Ja, maar daar was ik vorig jaar ook al van overtuigd. Volgens mij is ze in de tussentijd niet bevallen, dus houd ik het op een speklaag.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Natalie het volgende:
Ik zit nu naar 'Ik hou van Holland' te kijken (ik weet het; het is vreselijk.. Ik schaam me diep) en je kan me veel vertellen, maar die Linda de Mol is toch echt zwanger, hoor.
Weet dat het ook al gezegd is in eerdere topics btw. Vreemd dat er nog niets bevestigd is..
Lol dat zegt mijn vriendin ook net.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Natalie het volgende:
Ik zit nu naar 'Ik hou van Holland' te kijken (ik weet het; het is vreselijk.. Ik schaam me diep) en je kan me veel vertellen, maar die Linda de Mol is toch echt zwanger, hoor.
Weet dat het ook al gezegd is in eerdere topics btw. Vreemd dat er nog niets bevestigd is..
Haha dat zei ik ook al gisteravond! Vorige week had ze ook al zo'n wijd ding aan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Natalie het volgende:
In datzelfde programma werd champagne geschonken, en volgens mij nam ze na het proosten een nep-slok. Het bleef ook bij één 'slok'. Kan natuurlijk ook andere redenen hebben, maar draagt bij aan het zwangerschaps-geruchtquote:Op zondag 30 november 2008 15:33 schreef Felixa het volgende:
Vanmorgen vroeg bij Paul de Leeuw zei ze dat ze "enorm was aangekomen".
Ze hadden het over een filmpremière waar ze allebei heengingen en Linda de Mol zei dat ze niks had om aan te trekken omdat alles nu te strak zit.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Natalie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |