abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63498647
Voor de emo's onder ons:
quote:
My Chemical Romance's Gerard Way and his wife Lindsey 'Lyn-Z,' bass player for Mindless Self Indulgence, have announced that they are expecting their first child. Gerard, 31, and Lindsey -- who were married September 4th, 2007 -- will welcome their new arrival in early summer.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63517555
Mark Owen opnieuw vader

LONDEN - Thake That-zanger Mark Owen is voor de tweede keer vader geworden. Dat meldde de Britse nieuwszender BBC dinsdag. Zijn dochter Willow Rose is dinsdagochtend geboren.

De moeder van het meisje is actrice Emma Ferguson. Het Britse paar heeft ook al een zoon van twee jaar oud, Elwood. „Mark, Emma en Elwood zijn dolgelukkig. Moeder en dochter zijn heel gezond en blij”, aldus een woordvoerder van Take That.

Het nieuwe album van Take That, The Circus, verschijnt volgende week.

bron telegraaf
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:36:01 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63522278
Oh! Helemaal gemist dit topic! Schaamtevolle TVP.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:53:23 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63522872
Boris van Idols wordt ook vader
quote:
Boris Titulaer wordt opnieuw vader. Zijn vriendin Irene is in februari uitgerekend, zo vertelde hij in RTL Boulevard. Het stel heeft al een zoontje, de 5-jarige Django.

De 28-jarige zanger, die vier jaar geleden Idols won, is niet bang dat een tweede kind zijn zangcarrière in de weg staat. "Een dag voordat Django werd geboren stond ik nog te spelen en was Irene aan het dansen in het publiek", vertelde hij. "Dat is onze stijl, zo leven wij."
Het gezinnetje

pi_63523463
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Boris van Idols wordt ook vader
[..]

Het gezinnetje

[ afbeelding ]
Leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63537407
quote:
Maurice de Hond (61) wordt vader

AMSTERDAM - Opiniepeiler Maurice de Hond (61) wordt -vlak voor zijn pensioen- vader van een zesde kind.

'Deze baby is zeer gewenst, laat een zielsgelukkige Maurice aan weekblad Privé weten.' In mei verwachten Maurice en zijn 34 jaar jongere vriendin Mari hun kind.

Maurice kreeg twee zoons uit zijn huwelijk met Jasmin Busnach, die in 1980 aan borstkanker overleed. Hij hertrouwde kort daarna in 1982 met Caroline Wijnperle, met wie hij nog eens drie kinderen kreeg. In 1990 scheidde Maurice van Caroline. In 2003 trouwde hij met Mari Petell Rodiguez.
Don't you love her madly?
pi_63539177
Een vrouw van 27 dus. Dat is nog een kind vergeleken met zijn leeftijd
pi_63540414
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Een vrouw van 27 dus. Dat is nog een kind vergeleken met zijn leeftijd
Of anders gezegd: het had zijn dochter kunnen zijn.
pi_63542062
Ik zou er niet aan moeten denken bij zo'n oude kerel in bed te liggen. Gatver. Je kan toch nooit een gelijkwaardige relatie hebben met zo'n leeftijdsverschil? Ik vind 10 jaar nog wel te doen, maar bijna 35 jaar??

Maar OK, fijn dat ze blij zijn met de gezinsuitbreiding
pi_63560238
Tjeezzzz 34 jaar jonger... Moet er niet aan denken...
live life
  donderdag 27 november 2008 @ 12:36:31 #61
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_63562529
Ik ben 27 moet niet denken aan een man van 61, getver. Mn eigen pa is pas 52........ het idee staat mij gewoonweg niet aan
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_63575000
Volgens nu.nl is Mariah Carey misschien zwanger, dus die kan bij de geruchten.

Dat kind van haar gaat vast El Machino of Shalisqua heten ofzo
pi_63575172
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens nu.nl is Mariah Carey misschien zwanger, dus die kan bij de geruchten.

Dat kind van haar gaat vast El Machino of Shalisqua heten ofzo
Dat had ik al gepost
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63580481
O snorry

Maar vast niet met zo'n treffende naamvoorspelling!
pi_63625922
Ik zit nu naar 'Ik hou van Holland' te kijken (ik weet het; het is vreselijk.. Ik schaam me diep) en je kan me veel vertellen, maar die Linda de Mol is toch echt zwanger, hoor.
Weet dat het ook al gezegd is in eerdere topics btw. Vreemd dat er nog niets bevestigd is..
(Un)masking for the greater good.
pi_63626003
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:42 schreef Natalie het volgende:
Ik zit nu naar 'Ik hou van Holland' te kijken (ik weet het; het is vreselijk.. Ik schaam me diep) en je kan me veel vertellen, maar die Linda de Mol is toch echt zwanger, hoor.
Weet dat het ook al gezegd is in eerdere topics btw. Vreemd dat er nog niets bevestigd is..
Ja, maar daar was ik vorig jaar ook al van overtuigd. Volgens mij is ze in de tussentijd niet bevallen, dus houd ik het op een speklaag.
pi_63626152
Nee, idd. Maar moet je eens kijken naar RTL 4 nu.
Het is echt bizar als daar geen kind in rond zwemt.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:23:57 #68
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_63626905
quote:
Lol dat zegt mijn vriendin ook net.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 30 november 2008 @ 12:28:48 #69
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_63641023
dat zei ik ook al.... Waarom zou je anders een vestje, dat veel te strak zit om je buik, vlak boven je buik dichtknopen en de rest openlaten? Dat doen toch alleen zwangere vrouwen?

En anders: wát een slechte stylist
pi_63643767
Ik werd nu toch wel erg nieuwsgierig, dus heb het even terug gekeken op rtlgemist, maar ze ziet er inderdaad enorm zwanger uit
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 30 november 2008 @ 14:59:15 #71
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_63644240
Was inderdaad het eerste wat ik zei gisteren, maar goed, dat zei ik vorig jaar ook
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_63644948
Vanmorgen vroeg bij Paul de Leeuw zei ze dat ze "enorm was aangekomen".
Ze hadden het over een filmpremière waar ze allebei heengingen en Linda de Mol zei dat ze niks had om aan te trekken omdat alles nu te strak zit.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63648408
quote:
Haha dat zei ik ook al gisteravond! Vorige week had ze ook al zo'n wijd ding aan.
pi_63648419
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:33 schreef Felixa het volgende:
Vanmorgen vroeg bij Paul de Leeuw zei ze dat ze "enorm was aangekomen".
Ze hadden het over een filmpremière waar ze allebei heengingen en Linda de Mol zei dat ze niks had om aan te trekken omdat alles nu te strak zit.

In datzelfde programma werd champagne geschonken, en volgens mij nam ze na het proosten een nep-slok. Het bleef ook bij één 'slok'. Kan natuurlijk ook andere redenen hebben, maar draagt bij aan het zwangerschaps-gerucht
Ik zoek niet, ik vind.
  † In Memoriam † zondag 30 november 2008 @ 18:56:37 #75
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_63649117
quote:
!
Dat zei ik gisteren ook 'Als die Linda niet zwanger is dan weet ik het niet meer, volle kop, oncharmante kleding waardoor ze dikker lijkt. Dat kan niet anders!' .
En mijn pa heel droog: 'Die is niet zwanger, dat is een botoxkop '

-edit- Half Fok zei het dus ook al .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')