Violet is juist uberschattig met die kuiltjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:35 schreef KRS het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ben benieuwd hoe ze heet.. En dat ze niet teveel op Violet lijkt, dat vind ik dus geen mooi kind. Maar ja, smaken verschillen.....
quote:Charlotte Finally Pops!
Filed under: Charlotte Church
achurch_henson_baby_boy_4_w.jpg
We bet she's relieved!
As we mentioned this past week, Charlotte Church was way overdue with her second child and trying everything possible to give birth naturally.
Well, the singer finally welcome a healthy baby boy - at her house! - on Sunday.
Church, with her hot rugby boyfriend, Gavin Henson, at her side, welcome the new baby just after midnight on Sunday at her farmhouse in Vale of Glamorgan, in her native Wales.
The baby, whose name has not been announced, weighed in at seven pounds, five ounces.
A statement says that "mum and baby are both doing just fine."
Church and Henson first became parents when daughter Ruby Megan Henson was born in September 2007.
They work quickly!
quote:Now THIS is some interesting news!
So, we spotted Kathy Hilton out lunching at The Ivy with daughter Paris on Friday, but afterward the elder Hilton headed over to the Boom Boom Room to attend a Hollywood gifting suite intended for, get this, parents and expecting parents...
A source tells X17 that Kathy's enthusiastic participation in the event was a tad, well, confusing. At different times Kathy asked her host to direct her toward newborn items related to "both boy and girl stuff" and later "twins."
Kathy also said she was "shopping for her sister" at first, but later changed her alibi to "shopping for my sister-in-law." Whoops!
The presence of Mrs. Hilton caused a lot of speculation, of course, with many concluding that Kathy really had something to hide. Hmm, but which daughter was she shopping for?
Paris has talked about wanting a lotta kids, but Nicky is the one with a serious boyfriend. If we had to choose between the two, we'd go with Nicky!
Ik wel, Paris heeft al vaker gezegd dat ze graag kinderen wil en als Nicky inderdaad al een 'serious boyfriend' heeft vind ik dat niet zo gek. Maarja eerst zien dan geloven uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmmm didn't see this one coming:
[..]
quote:Nance is moeder geworden van een zoon: Robin.
Het jongetje kwam met een keizersnee ter wereld vanwege een stuitligging. Hij weegt 2855 gram. Nance en haar vriend Pico laten weten dolgelukkig te zijn met de komst van hun eerste kindje.
De SBS-presentatrice werd maandagochtend opgenomen in het ziekenhuis.
quote:AMSTERDAM - Nance is moeder geworden van een zoon: Robin.
Het jongetje kwam met een keizersnee ter wereld vanwege een stuitligging. Hij weegt 2855 gram. Nance en haar vriend Pico laten weten dolgelukkig te zijn met de komst van hun eerste kindje.
De SBS-presentatrice werd maandagochtend opgenomen in het ziekenhuis
Je kickt op primeursquote:
quote:Comic Kevin James and his wife just had a baby girl, and like a number of celeb couples who preceded them, gave her an 'uncommon' name.
The littlest James will go by the name Shea.
Daddy is apparently a huge Mets fan and named the little girl after the recently demolished Shea Stadium.
Nance heeft ook de ziekte van Crohn, volgens mij kan dat ook risico's opleveren bij de zwangerschap.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen idee, bij Nance was het een stuitligging en ik weet niet of dat nou eenmaal 1x in de zoveel tijd gebeurt of dat je daar meer kans op hebt op latere leeftijd...
quote:Zoon voor Marc Dik
EO-presentator Marc Dik is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Merlin bracht een kerngezonde zoon ter wereld. Hier zie je de eerste foto.
De jongen heeft de de naam Tijn David gekregen, zo meldt RTL Boulevard. De roepnaam is Tijn.
Tijn is zondagmorgen om 11.22 uur geboren en hij weegt 3.750 gram. Moeder en kind maken het allebei prima.
Marc Dik en zijn vrouw hadden al een dochter: Lize. Zij wordt dinsdag vier jaar oud.
Hier zie je de eerste foto van Tijn!
Mijn zoontje heet ook Robin en is ook via een keizersnede geboren omdat hij in een stuit lag, grappig!!quote:
quote:Ugly Betty-acteur weer vader
AMSTERDAM - Christopher Gorham(34) is papa geworden van zijn derde kind.
Zijn vrouw Anel is zondagochtend bevallen van een dochtertje, Alondra Cecilia Lopez Gorham. "Ze is perfect", liet een trotse Chris weten aan tijdschrift People.
Het stel, dat elkaar op de universiteit leerde kennen, heeft al twee zoontjes Lucas en Ethan. Chris speelt in Ugly Betty Henry, het vriendje van Betty.
Wat een kutnaam. Omelet du fromage is mijn eerste gedachtequote:Op maandag 12 januari 2009 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
De nieuwe spruit van Charlotte Church heet trouwens Dexter Lloyd Henson!
Vind ik juist wel! Ok, die buik is HUGE maar ze is dan ook al 9 maanden, maar haar gezicht vind ik echt stralend en ze heeft niet zo'n zwangere vochtplofkop die je vaak ziet bij vrouwen die op het einde van hun zwangerschap zijn!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Jeetje, MelC ziet er niet zo florisant uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |