abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64719413
Tim Allen wordt vader.
quote:
There’s a baby on the way for actor Tim Allen and his wife Jane Hajduk — the couple is expecting their first child together this spring! The new arrival will join Tim’s daughter Katherine, 19, from his prior marriage to Laura Deibel.

Tim, 55, and Jane, 42, were married October 7th, 2006.

The former Home Improvement star can next be seen in Crazy on the Outside — which he also directs — later this year.
Leuk voor zijn eerste dochter, op je 19e nog grote zus worden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64719595
Van onze eigen frontpage:
quote:
Acteur Cas Jansen verwacht samen met zijn vriendin en ONM-actrice Annelieke Bouwers in juli hun eerste kindje. Het paar had plannen om in mei te trouwen, maar dat moet wijken voor het nageslacht.

Cas Jansen vertelt: "Mijn ouders hadden een zwangerschap helemaal niet verwacht. 'Oh… dus er komt een kind en geen huwelijk?' was hun eerste reactie. Maar ze vinden het geweldig. Mijn broer heeft onlangs een kindje gekregen en het opa- en omaschap bevalt hen prima." Cas vraagt zich af of zijn baby niet te lijden heeft onder zijn acteerwerk: "Wanneer ik in een film speel zijn de opnamen vooral overdag. In het theater sta ik vooral ’s avonds op de planken."

Annelieke Bouwers, die in ONM de rol van Sanne Klein speelt, heeft de eerste zwangerschapskwaaltjes al ontdekt: "Ik ben af en toe wel een beetje misselijk. Avondeten staat mij op dit moment erg tegen. Ik heb het idee dat je het ook al een beetje begint te zien. Maar niemand durft het nog te vragen, want ik kan ook gewoon een beetje te veel hebben gegeten met kerst.
Don't you love her madly?
pi_64719615
-edit- Lovechild was net even eerder.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_64758646
Ik vind Tulip en Rose wel leuk
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_64759333
Een dochter voor Ben en Jen:
quote:
Jennifer Garner bevalt van dochter
Uitgegeven: 7 januari 2009 08:51
Laatst gewijzigd: 7 januari 2009 08:51

LOS ANGELES - Actrice Jennifer Garner is dinsdag bevallen van een meisje. Dat hebben woordvoerders van het acteurskoppel dinsdag bekendgemaakt. De vader van de spruit is echtgenoot Ben Affleck.

Welke naam het meisje heeft meegekregen is onbekend. Ook andere details zijn nog niet bekendgemaakt.

De 36-jarige Affleck en de even oude Garner leerden elkaar in 2003 kennen tijdens opnamen van de film 'Daredevil'. Ook speelden ze samen in 'Pearl Harbour'.

De twee stapten in 2005 in het huwlijksbootje en kregen datzelfde jaar hun eerste dochter, Violet.
nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_64777471
Niet echt ontopic, maar wel heel schattig, die kleine babyvoetjes
And you know I might
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:35:27 #257
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_64785546
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:23 schreef Felixa het volgende:
[..]

nu.nl
Oh wat leuk, ben benieuwd hoe ze heet.. En dat ze niet teveel op Violet lijkt, dat vind ik dus geen mooi kind. Maar ja, smaken verschillen.....
pi_64787670
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:23 schreef Felixa het volgende:
[..]

nu.nl
Wat leuk, ben benieuwd of het nog zo'n leuk meisje wordt

En ik ben nóg meer benieuwd naar de tweeling van Rebecca Romijn
pi_64801615
quote:
Lisa Bonet and Jason Momoa Welcome Son Nakoa-Wolf

It’s a boy for Lisa Bonet and Jason Momoa! Son Nakoa-Wolf Manakauapo Namakaeha Momoa arrived in the first half of December, on “the stormiest, rainiest night,” Jason’s mother posts on his official forum. Nakoa-Wolf joins big sister Lola Iolani, 17 months, as well as Zoë Isabella, 20, Lisa’s daughter with Lenny Kravitz.

Explaining the name, Jason’s mother reveals that Nakoa means “warrior,” while Mana refers to “strength/spirit,” and Kaua — “rain” — and po — “dark” — refer to the conditions at the time of his birth. The second middle name, Namakaeha, is also Jason’s.

Although Lisa’s pregnancy because obvious over the summer, the Life on Mars star didn’t confirm she was expecting until October. “I’m seven months and I feel great,” the 40-year-old said at the time, revealing that she and Jason, 29, planned on a delivery surprise. “When my friends ask me, I say, ‘I really don’t know.’ I love the mystery and I trust the mystery about it. It adds a whole other component at the end.”
Bron: http://celebrity-babies.com
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_64801667
Oh ja, das wel een naam die je makkelijk onthoudt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64818712
zwangere Melanie c

pi_64821963
Aww, Mel C, met een jas die zo lekker nog de nadruk op de bol legt Lief
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef tessie het volgende:
Oh ja, das wel een naam die je makkelijk onthoudt
Ashlee Simpson's Mowgli is er niks bij
pi_64828544
De zus van Betty is zwanger
quote:
The Ugly Betty baby boom continues! Actress Ana Ortiz is pregnant with her first child, PEOPLE has learned. Ana, 37, and her husband Noah Lebenzon, the guitarist for the band Half Life, are expecting the baby at the end of July. “They are thrilled and ecstatic,” says a friend of the New York City-based couple. “They can’t wait to be parents.”

In October, Ana told Page Six Magazine that expectant co-star Rebecca Romijn — who delivered daughters Dolly and Charlie last week — were making her “think it’s baby time. It’s definitely something that my husband and I talk about all the time.”

Other recent Ugly Betty babies include executive producer Salma Hayek’s daughter Valentina Paloma, 15 months, Eric Mabius‘ second son Rylan Jaxson, 4 weeks, Rebeccca’s 10-day-old twins, as well as Christopher Gorham’s third child, due this month.
And you know I might
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:26:47 #264
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_64846921
Nou zij is inderdaad ook lekker bekend
pi_64849347
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef KRS het volgende:

de leukste sloerie op tv

pi_64849718
Ik ken haar niet... maar ik kijk dan ook niet naar Ugly Betty.
Wat staan er trouwens nog veel zwangeren in de OP die al lang bevallen zijn....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64855696
Voor de mensen die naar How I Met Your Mother kijken, was al bekend dat twee actrices uit die serie zwanger zijn? Zowel Cobie Smulders (Robin in de serie) als Alyson Hannigan (Lily in de serie, ook Willow in Buffy, meisjemetdefluit in American Pie) verwacht een kindje.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:11:06 #268
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_64860156
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef tessie het volgende:

Wat staan er trouwens nog veel zwangeren in de OP die al lang bevallen zijn....
Ik heb net de Wiki aangepast voor mensen die bevallen zijn.
Kan alleen echt geen informatie vinden over Jordy Breukhoven... dat is dan toch wel een olifantendracht.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:38:43 #269
12734 amaranta
Alles Dasty!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:42:31 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_64861144
of is dat niks, kan er geen datum ofzo in vinden
pi_64867152
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:42 schreef amaranta het volgende:
of is dat niks, kan er geen datum ofzo in vinden
Dat is hun eerste kindje

Dit is het enige wat ik over de nieuwe baby kan vinden: http://www.babybrabbel.net/messages.php?f=lsb&tp=19&th=19391&t=1225730918

Kortom, hij kan dus uit het lijstje
pi_64869622
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef KRS het volgende:
Ugly Betty is toch wel een van de bekendste series van Net5, dus het zal wel aan jou liggen
And you know I might
pi_64869929
Gael Garcia Bernal is vader geworden.
quote:
As we first told you last summer, sexy Mexican screen star Gael Garcia Bernal was expecting a baby with Argentinean actress Dolores Fonzi.

Now, we're happy to report that on Thursday, Gael and Dolores welcomed their first baby child - boy.

The baby was born in Madrid.

The Y Tu Mamá También hottie, who used to date Natalie Portman, and babymomma Dolores have yet to release the boy's name.

Felicidades to the happy couple!
And you know I might
pi_64917432
Voor mij onbekend, maar voor jullie wellicht niet:
quote:
AMSTERDAM - Zangeres en actrice Jill Scott verwacht haar eerste kindje met haar verloofde, drummer Lil' John Roberts.

Scott (36) vertelt aan het Amerikaanse tijdschrift People dat ze haar zwangerschap ontdekte vlak voordat ze voor de opnamen van de serie The no. 1 ladies' detective agency naar Botswana vertrok. "Het was een uitdaging! Elke ochtend misselijk, een tijdsverschil van zeven uur, lange werkdagen, hitte en niet te vergeten veel insecten!"

Scott bereikte het grote publiek met haar album Who is Jill Scott? Words en sounds vol. 1. Afgelopen zomer stond ze op het podium tijdens de 33e editie van North Sea Jazz.
Don't you love her madly?
pi_64917487
Jeetje, MelC ziet er niet zo florisant uit...
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')