Je bent nog een vrij man, dan mag dat.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik wel meteen ging zoeken eigenlijk?![]()
![]()
.
Dat is waar!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog een vrij man, dan mag dat.
Daar mis je niets aanquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Ik heb BBC, ik heb RAI Uno, ik heb een Griek, maar geen SBS6
Over een gast die heel snel heel rijk geworden is en terug ging naar de plaats waar hij als jochie op vakantie ging en waar het nu een en al armoe en ellende is. Hij is daar undercover gegaan als iemand die naar dat dorp wil verhuizen, heeft voor 12 pond per nacht in een krakkemik hotelletje gezeten, en met veel buurtwerkers gepraatquote:
Ik weet niet hoe het heet, maar het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, secret millionair toch? Dat is vaker geweest. Als ze vinden dat er mensen zijn die het verdienen geven ze hen geld. En anders barsten ze maar.
Hoiquote:
Een masker? Is het al carnaval dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo gezichtmaskertje en voeten in masket met aluminiumfolie eromLush
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar!
En Cali is vrij vrouw, zei ze net... dus dan mag het helemaal.
De supermarkt is weer door de Kitkat heen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
cali heeft de boodschappen voor komende dagen weer binnen
Welterusten Phenoquote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben echt te moe en daardoor voel ik alles nog eens x2.
Oyasuminasai
nee hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
De supermarkt is weer door de Kitkat heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |