Ik zou het inderdaad met een natte spons goed natmaken en met een plamuurmes afsteken...quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef TimberWolf het volgende:
Hm, geen witte vinger, dus ik ga voor latex. Tips hoe ik het afsteken makkelijker maak? Eroverheen latexen helpt met loslaten, maar echt praktisch is dat niet. Natmaken?
Naja, ik wil nog wel eens de afgebladderde stukjes met een klein kwastje bijwerken en de rest gewoon laten zitten. Ik weet niet hoe perfect je het wilquote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef TimberWolf het volgende:
[lelijk woord], da's best een giga klus. Nouja, houdt me van de straat. Ik was al bang dat het afsteken zou worden, hoop nog een beetje op de ultieme tip om het zo snel mogelijk te laten gaan
SPAMMERTJEquote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Mivadi het volgende:
Afsteken is niet de enige oplossing: mooiste en beste oplossing is Peel Away 1!
Opsmeren, folie eroverheen, even in laten werken een paar uurtjes en vervolgens komt het er zo ongeveer in 1 plakaat af!![]()
Eenvoudiger kan niet, maar bij een klein stukje kan afsteken natuurlijk ook. Kost wat extra energie, maar het kan.
Wij hebben echter latex over kalk hier in huis in meerdere lagen en die moeten er allemaal af. Nog ca 150 m2 te gaanSinds wij Peel Away gebruiken is het echter een stuk eenvoudiger geworden
Klinkt als wat ik wil, maar ik heb niet de indruk dat ik snel een Nederlandse leverancier kan vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Mivadi het volgende:
Opsmeren, folie eroverheen, even in laten werken een paar uurtjes en vervolgens komt het er zo ongeveer in 1 plakaat af!![]()
Dacht het niet! ZIjn druk bezig met een huisje uit 1906 waar nog niet eens verwarming, buiten 2 gaskachels, in zaten en alle overige shit die er nog wel resp niet in zat.quote:
Ow sorry, zag alleen dit topic in je posthistorie staan, dan lijkt het al gauw spam. Excusez!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef Mivadi het volgende:
[..]
Dacht het niet! ZIjn druk bezig met een huisje uit 1906 waar nog niet eens verwarming, buiten 2 gaskachels, in zaten en alle overige shit die er nog wel resp niet in zat.
Zijn nu al een anderhalf jaartje bezig... met voornamelijk dank aan de gemeente voor het traag zijn van het verlenen van de vergunningen![]()
Maar terug on-topic: als je het spul wilt hebben, dan kun je het beste even bellen met een locale restaurateur van stucplafond etc.
Bij ons hebben ze net de plafonds in de voor- en eetkamer gerestaureerd en zo zijn wij er ook aan gekomen.
Of het echter de moeite is om te gaan zoeken terwijl het zo'n klein stukje is vraag ik me wel een beetje af...
altijd vervelend zo'n klusdip!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef TimberWolf het volgende:
-Rebelle: Ik had gehoopt eruit te komen door even lekker dom te gaan witten, maar dat plannetje viel wat in het water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |