quote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die mensen denken:ik heb iets fout gedaan?
Ik denk dat ze denken: Wat een asociale kutvent achter me, met zn groot licht![]()
[..]
Ik wist wel dat je minstens net zo geweldig was als je al die tijd al roept!
Mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
toeteren + groot licht = rempedaal
Pas op met 30 jaar oude Volvo's, remmen uit die tijd zijn niet zo denderendquote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
toeteren + groot licht = rempedaal
alleen maar beter, dan leert ie het toeteren wel afquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Pas op met 30 jaar oude Volvo's, remmen uit die tijd zijn niet zo denderend
Maar ik heb wèl airbagsquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Bel even of het erg druk is en of het erg is dat je nog even met je stoeltjes speelt.quote:
Gelukkig kan ik goed afstand houden. In tegenstelling tot de file-veroorzakende medemens.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
nee gekkiequote:
Natuurlijk, mensen zullen hun fouten eens toegevenquote:Denk je echt dat die mensen denken: ik heb iets fout gedaan?
Ik denk dat ze denken: Wat een asociale kutvent achter me, met zn groot licht
Afgebeldquote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bel even of het erg druk is en of het erg is dat je nog even met je stoeltjes speelt.
Ik vraag het nog maar een keer: Kun jij het ook nog ergens anders over hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed afstand houden. In tegenstelling tot de file-veroorzakende medemens.
Kun je heerlijk nog de hele dag rondjes draaien in je stoeltjes.quote:
Idd. Als ik nou nog iets te doen had op m'n werk, maar nee. En ik kom niet aan projecten. Want ik ga toch weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je heerlijk nog de hele dag rondjes draaien in je stoeltjes.
Dan slaat heel je theorie dat je mensen dingen wil leren dus ook nergens op.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen zullen hun fouten eens toegeven.
Jemig, dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Als ik nou nog iets te doen had op m'n werk, maar nee. En ik kom niet aan projecten. Want ik ga toch weg.![]()
Ze zouden deze week bellen, dus ik heb voor mezelf ingezet op vrijdagmiddag, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jemig, dat schiet ook niet op.![]()
Heb je al iets meer gehoord van de design academy?
Niet als iedereen loopt te piepen dat ik niet kan rijden en asociaal benquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer: Kun jij het ook nog ergens anders over hebben?
Dan maar dwingend leren hequote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan slaat heel je theorie dat je mensen dingen wil leren dus ook nergens op.
Ze leren er nl niet van.
Dus je hele houding op de weg slaat nergens op, dus je bent uitgeluld.
officieel, volgens mijn internationale regels.
Mond dicht erover nu
Kun je niet gewoon zeggen van, geef me 2 maandsalarissen dan ga ik er per 1-12.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Als ik nou nog iets te doen had op m'n werk, maar nee. En ik kom niet aan projecten. Want ik ga toch weg.![]()
Dat kan ik zeggen, maar daar doen ze echt niks meequote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zeggen van, geef me 2 maandsalarissen dan ga ik er per 1-12.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet als iedereen loopt te piepen dat ik niet kan rijden en asociaal ben.
Je hebt het maar druk met tvp's plaatsen.quote:
scherm. koffie. dank jequote:
dasnie mijn koffert, das een bomquote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef remlof het volgende:
Eindhoven Centraal!
Denk aan uw bagage bij het uitstappen...
Ik ga denk ik de Diane pil vragenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
nadeel van met de pil stoppen: PIJNNNN
Jij had toch een spiraal?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik de Diane pil vragen
hey, hoe wazzut in venlo?quote:
Of je LEEST wat er staatquote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef FUFR het volgende:
als jullie nou gewoon stoppen met rondneuken heb je ook geen pil nodig
Ik neuk helemaal niet zelfs, maar die Dianepil schijnt te werken tegen puistjes enzo en daar heb ik helemaal genoeg van.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef FUFR het volgende:
als jullie nou gewoon stoppen met rondneuken heb je ook geen pil nodig
Leuk, maar koudquote:
wat?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoewel ik eigenlijk helemaal geen pil WIL
moeilijk, moeilijk. Vergeet niet dat hij al moeite heeft met het onderscheiden van de voorzijde van een varken van de achterzijde.quote:
Ik heb al een sjaal om, maar ben pas net thuis dus het is nog niet zo warm. Begint al te komenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Rokertsquote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk, maar koud. Het filiaal waar ik kom te werken heeft een bovenverdieping die niet gebruikt wordt en daar mag je roken
.
En ik wil salaris want ik kan NIKS kopen ergens!!
goed geregeld!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk, maar koud. Het filiaal waar ik kom te werken heeft een bovenverdieping die niet gebruikt wordt en daar mag je roken
.
En ik wil salaris want ik kan NIKS kopen ergens!!
SMOTSquote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
moeilijk, moeilijk. Vergeet niet dat hij al moeite heeft met het onderscheiden van de voorzijde van een varken van de achterzijde.
Ik lok waarschijnlijk exact dezelfde opmerking uit, maar hoezo stoppen? Kindjes maken?quote:
Nee, het heeft een andere reden, bepaalde bijwerkingen waar ik vanaf wildequote:Op woensdag 19 november 2008 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik lok waarschijnlijk exact dezelfde opmerking uit, maar hoezo stoppen? Kindjes maken?.
Pil helpt bij mij daar niet tegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik neuk helemaal niet zelfs, maar die Dianepil schijnt te werken tegen puistjes enzo en daar heb ik helemaal genoeg van.
dawizzikwel, maar wilde het toch kwijt.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het heeft een andere reden, bepaalde bijwerkingen waar ik vanaf wilde
Mijn moeder had last van hoge bloeddruk door pil-geneuzel. Daarop was mijn vader z'n zakie de lulquote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het heeft een andere reden, bepaalde bijwerkingen waar ik vanaf wilde
o ja joh?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pil helpt bij mij daar niet tegen.![]()
Geen varkensvlees eten helpt wel iets en verder gebruik ik Clearasil Ultra gezichtslotion.![]()
Ben nog niet helemaal vrij van plekjes, maar mijn huid is al zo enorm opgeknapt.
is jeugdigheid, gaat vanzelf overquote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik neuk helemaal niet zelfs, maar die Dianepil schijnt te werken tegen puistjes enzo en daar heb ik helemaal genoeg van.
Castratie is wel een hele extreme maatregel vandaag de dagquote:Op woensdag 19 november 2008 14:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn moeder had last van hoge bloeddruk door pil-geneuzel. Daarop was mijn vader z'n zakie de lul.
iets te laat ook dunkt mequote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Castratie is wel een hele extreme maatregel vandaag de dag
Nee hoor, het wordt steeds erger juist. Vind het niet meer leuk.quote:
Neehee, er ging een knubbel in de leiding. Desalwelteplus geen fijne ervaring, me dunktquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Castratie is wel een hele extreme maatregel vandaag de dag
En wat doe je betreft gezichtsverzorging?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt steeds erger juist. Vind het niet meer leuk.
Maar die Dianepil is daar dus ondermeer voor, bij mn zusje en mn tante werkt het kennelijk.
Ik durf alleen niet zo goed aan de pil, want tot nu toe kreeg ik er steeds haaruitval van
ik neem aan dat er wel iets van verdoving was toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neehee, er ging een knubbel in de leiding. Desalwelteplus geen fijne ervaring, me dunkt.
Ja duh. Denk niet dat dat fijn voelt, met een chirurgisch mes in je zak snijdenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan dat er wel iets van verdoving was toch?
swaffelenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wat doe je betreft gezichtsverzorging?
merk je niets van.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja duh. Denk niet dat dat fijn voelt, met een chirurgisch mes in je zak snijden.
Gewoon wassenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wat doe je betreft gezichtsverzorging?
Iemand die het verschil niet weet tussen de voor- en achterkant kan beter geen varkens gaan castrerenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
merk je niets van.
ik heb varkens gecastreerd, voel je ook nikx van.
Gebruik je zeep in je gezicht?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon wassen
Clearasil heeft nooit geholpen bij mij...
Ik wil het wel ff oefenen op je hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
merk je niets van.
ik heb varkens gecastreerd, voel je ook nikx van.
hmpf!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iemand die het verschil niet weet tussen de voor- en achterkant kan beter geen varkens gaan castreren
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
hmpf!
omdat ik ooit per ongeluk een vrouwtjesvarken heb proberen te castreren?
was vaudje!
minder schmink gebruiken dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon wassen
(je ziet het verschil op die leeftijd bijna niet...)quote:
Nee, nooit, gewoon water..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gebruik je zeep in je gezicht?
Kan ik dus écht niet tegen, dan krijg ik direct een kraterlandschap.
Ik maak me zelden op en ik eet gewoon gezond meestalquote:
Ik zag laatst in de bieb een De Boerderij (ja, ik werk voor een organisatie die veel met landbouw doetquote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
(je ziet het verschil op die leeftijd bijna niet...)
Sowieso 's ochtends & 's avonds met een milk en daarna een tonic, en dag en nachtcreme gebruiken. Gebruik nu zelf als dagcreme de nivea *checkt potje* sensitive balance. Is een heel fijne want zit geen zooi in.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon wassen
Kan ook hormonen / leeftijd zijn. Ik heb de laatste maanden ook een bobbelige bakkesquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me zelden op en ik eet gewoon gezond meestal
is erger geworden toen ik overspannen was, maar t gaat dus niet meer weg
Jezus, Windows installeren kost minder moeitequote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso 's ochtends & 's avonds met een milk en daarna een tonic, en dag en nachtcreme gebruiken. Gebruik nu zelf als dagcreme de nivea *checkt potje* sensitive balance. Is een heel fijne want zit geen zooi in.
En sinds ik m'n huid redelijk bijhou (schiet er wel 'ns bij in) gaat 't een stuk beter
wij deden het zonder verdovingquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de bieb een De Boerderij (ja, ik werk voor een organisatie die veel met landbouw doet) en tegenwoordig hebben ze gewoon castreermachines. Hang je de big in, big krijgt verdovinkje, balletjes worden geknipt, vist big weer uit machine en gooit big in krat om bij te komen.
Had ik al verteld dat ik zwanger ben geraakt omdat ik mn pil vergeten was?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso 's ochtends & 's avonds met een milk en daarna een tonic, en dag en nachtcreme gebruiken. Gebruik nu zelf als dagcreme de nivea *checkt potje* sensitive balance. Is een heel fijne want zit geen zooi in.
En sinds ik m'n huid redelijk bijhou (schiet er wel 'ns bij in) gaat 't een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
The Castrator. Coming in a theater near youquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de bieb een De Boerderij (ja, ik werk voor een organisatie die veel met landbouw doet) en tegenwoordig hebben ze gewoon castreermachines. Hang je de big in, big krijgt verdovinkje, balletjes worden geknipt, vist big weer uit machine en gooit big in krat om bij te komen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik zwanger ben geraakt omdat ik mn pil vergeten was?
Zo niet, dan lijkt me dit een goed moment!zeg moet ik je misschien iedere dag komen insmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
en terecht, al hoor je de big niet klagen, alleen bij het oppakken gillen ze.....als een speenvarken.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer
Abortus? Of was het toen al te laat?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SQBBabyquote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
edit: ohja, maar ik ben ook gestopt met de pil![]()
![]()
Ik ken een heel stel mensen die vrijwel puistvrij zijn sinds ze radicaal gestopt zijn met het eten van varkensvlees.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, nooit, gewoon water..
Iemand voorstellen dan voor iets dat WEL werkt zonder dat ik een recept of de pil nodig heb?
[..]
Zo niet, dan lijkt me dit een goed moment!Dan hoef je ook niet te rekenen op een mooi zacht puistjesvrij huidjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee maar echt, met al dat goor in de lucht ontkom je er niet aan je huid te moeten reinigen. Ik heb er een schurfthekel aan, 's avonds doe ik het dus ook niet vaak, maar merk wel verschil als ik een week lang 2x per dag m'n gezicht schoonmaak t.o.v. 1x per dag!Once in a while, I just wanna dance and feel good
Volk in BMW's zie je inderdaad net ietsje vaker aso rijden dan non-BMW volkquote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef maedel het volgende:
He, jammer dat het niet meer over asociaal rijden gaat...
Goh, wat origineelquote:
[..]
Zo niet, dan lijkt me dit een goed moment!Ik gebruik de nuvaring, hoef ik nog maar 1 keer in de paar weken aan te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
En en en! Audi'squote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volk in BMW's zie je inderdaad net ietsje vaker aso rijden dan non-BMW volk
die smeer je op je gezicht?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gebruik de nuvaring, hoef ik nog maar 1 keer in de paar weken aan te denken.
je weets!quote:
Voel je je nu thuis, Mindy?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef FUFR het volgende:
het lijkt hier gvd wel een of andere make-up club
Notice the rijms
smoesjes! Sam is al eerder oppasgeschikt dus begin maar te oefenen..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goh, wat origineel
Maar nee, daar wachten we even mee tot Eef oud genoeg is om op te passen
mijn alterego gebruikt geen make-upquote:
Lijkt me heel naar zittenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Abortus? Of was het toen al te laat?
Voel je echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar zitten. Ach, kan toch niet tegen welke vorm van hormonale anticonceptie dan ook behalve de minipil. Dus hoef ik me er ook niet druk om te maken
.
Waar is het?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alle Jezus'n in dat huis hadden geen armen?
Ik heb een koperspiraaltje, kan ik niet vergeten, zit er gewoon altijd en geen hormonenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar zitten. Ach, kan toch niet tegen welke vorm van hormonale anticonceptie dan ook behalve de minipil. Dus hoef ik me er ook niet druk om te maken
.
Zal morgen als er tijd over is eens informeren bij de dokter, wie weet komen m'n klachten nu ooik wel weer van de pilquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een koperspiraaltje, kan ik niet vergeten, zit er gewoon altijd en geen hormonen
ik dacht , ok plaatje, maar wtf, tis idd Eefkequote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar is het?
Eva lijkt het paard niet erg eng te vinden
Was [ img] ipv [ url]quote:
die is gewoon kleiner of.... ?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
zeven blikken groente voor 32 mensen. Da's een hapje per persoonquote:Reignier woont met drie vrouwen, waarvan er twee zussen van elkaar zijn, samen. Zijn oudste kind viert vandaag zijn 23ste verjaardag. Iedere maand ontvangt Reignier een werkloosheidsuitkering van 1000 euro en daarnaast 5000 euro aan kinderbijslag en overige uitkeringen. "Ik weet wel dat men zegt dat ik profiteer van het systeem. Ik krijg via internet vaak verwijten omdat ik met drie vrouwen samenleef en zoveel kinderen heb. Maar zij die kritiek hebben zijn gewoon jaloers. Men vergeet daarbij vaak dat ik als jongeling hard gewerkt heb, vanaf mijn 15 jaar", aldus Reignier.
Voor wie zich afvraagt wat er nu in een groot gezin als dat van Reignier gegeten wordt: iedere dag zes of zeven broden, zeker tien kilogram aardappelen en zeven of acht blikken groente. Ook draaien de vrouwen per dag acht wasmachines vol met was.
ook kruisjequote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten er een aantal bij die er erg simpel uitzien
http://www.geuldal.com/?pid=teuven7aquote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar is het?
Eva lijkt het paard niet erg eng te vinden
Blikken groente, iedere dag.quote:Voor wie zich afvraagt wat er nu in een groot gezin als dat van Reignier gegeten wordt: iedere dag zes of zeven broden, zeker tien kilogram aardappelen en zeven of acht blikken groente. Ook draaien de vrouwen per dag acht wasmachines vol met was.
Jahquote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Levitation het volgende:
Zijn ook lekker gezond bezig, die Walen.
[..]
Blikken groente, iedere dag.
Ze draaien in ieder geval geen lege wasmachinesquote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Levitation het volgende:
Zijn ook lekker gezond bezig, die Walen.
[..]
Blikken groente, iedere dag.
oh das geen geld, alleen, wat moet ik in limburg?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
http://www.geuldal.com/?pid=teuven7a
De kerel die haar vast heeft vond het beest inderdaad enger
Mn huisarts had het zelf over een hormoonspiraal, maar ik heb het daar niet zo op (ook omdat ik dus steeds haaruitval kreeg van welke pil tot nu toe dan ookquote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, want slikken doet zo'n zeer!
Jij bent wel de laatste die hierop mag reageren met je maandelijkse Center Parcs bezoekjesquote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh das geen geld, alleen, wat moet ik in limburg?
fukkit, das niet in limb....quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die hierop mag reageren met je maandelijkse Center Parcs bezoekjes
Dat huisje van ons was net over de grensquote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
fukkit, das niet in limb....
![]()
Kud, die van eind december is wel in Limburg
je vergeet de gratuit fritzl controle in de kelderquote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat huisje van ons was net over de grensMooi huis, mooie omgeving, gave haard, geen hout voorraad meer op zondag
Als je die paardenfoto goed bekijkt dan zie je dat het hele huis 1 grote kelder isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vergeet de gratuit fritzl controle in de kelder
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gebruik de nuvaring, hoef ik nog maar 1 keer in de paar weken aan te denken.
Waarom moet ik al-tijd als ik iets aaibaars zie (paard/kitten/puppie/schattig kind) als een bezetene gaan piepen en aaaaaah wat schattig zeggen en dan heel hoopvol naar m'n vriend kijken en zeggen dat ik dat hebben wil? Hij is er nu niet eens en ik doe het nogquote:
Misschien mag je wel een keer oppassen van amarantaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom moet ik al-tijd als ik iets aaibaars zie (paard/kitten/puppie/schattig kind) als een bezetene gaan piepen en aaaaaah wat schattig zeggen en dan heel hoopvol naar m'n vriend kijken en zeggen dat ik dat hebben wil? Hij is er nu niet eens en ik doe het nog.
gebruik jij m ook?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
en je krijgt er nog stickertjes bij om in je agenda te plakken ook!!
oh en hier ook welquote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien mag je wel een keer oppassen van amaranta
Michelinnequote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
random foto's op tinypic
[ afbeelding ]![]()
ik ben een taart?quote:
ik is goedkoperquote:
Ja hey, we hebben 1 set vrienden met kind/over een paar maanden 2. Dat is al burgerlijk genoeg in de omgevingquote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh en hier ook wel![]()
kan ik met de woeman naar de FFnaar!
mijne is 6, no worries.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hey, we hebben 1 set vrienden met kind/over een paar maanden 2. Dat is al burgerlijk genoeg in de omgeving.
Maarrem, ik vind kinderen die niet huilen gewoon heel schattig!
In dit geval was het echt een genuine bootvirusquote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weet dat 99% van die cracks gewoon virusvrij zijn en dat die melding fake is?
ik kan het me niet voorstellen, heb je hier voorbeelden van?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, als je eens random foto's gaat kijken op tinypic is het best eng om te zien hoeveel meisjes van 14 zichzelf als een halve porno-actrice op internet te kijk zetten
Inclusief het alles eruit flappen wat in hem/haar (wat is hetquote:
dat vind ik ook heel ergquote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, als je eens random foto's gaat kijken op tinypic is het best eng om te zien hoeveel meisjes van 14 zichzelf als een halve porno-actrice op internet te kijk zetten
Het is een kind van FUFR, ergo, het is nog erger dan datquote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inclusief het alles eruit flappen wat in hem/haar (wat is het?) opkomt
?
ja, is mijn kind, dus mijn genen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
?
Mijne zijn 6 en 7quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
en je krijgt er nog stickertjes bij om in je agenda te plakken ook!!
Meisje, Samantha...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
?
Ze huilt zeldenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hey, we hebben 1 set vrienden met kind/over een paar maanden 2. Dat is al burgerlijk genoeg in de omgeving.
Maarrem, ik vind kinderen die niet huilen gewoon heel schattig!
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
random foto's op tinypic
[ afbeelding ]![]()
Meisjes van die leeftijd willen altijd lippenstift op enzo, das dan wel weer tofquote:
Is inderdaad een aardige benadering.quote:
oh my fukking godquote:
een dag? dat hou jij niet volquote:Op woensdag 19 november 2008 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd willen altijd lippenstift op enzo, das dan wel weer tof.
En wil iedereen hier soms graag een dag van z'n kinderen af of wat?
Ikke niet heur!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd willen altijd lippenstift op enzo, das dan wel weer tof.
En wil iedereen hier soms graag een dag van z'n kinderen af of wat?
SELECT pilquote:
je bent net als ik ook nooit thuis.quote:
Waar denk je dat ik al de hele dag benquote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent net als ik ook nooit thuis.
gut hij is ook eens een dag thuisquote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik al de hele dag ben
haha, het zou inderdaad wel mooi zijn als ze ook digitale stickertjes hadden!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn hele HTC touch diamond zit al volgeplakt!
Ik heb 2 jaar voor de klas staan ervaring, een neefje van 8 en een nichtje van 10quote:
maar meisje, waarom dan nu kleding winkel? een juf verdient toch beterder?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar voor de klas staan ervaring, een neefje van 8 en een nichtje van 10, en 2 jaar lang opgepast op leeftijdscategorie 0,5 / 4 en ontzettend verwend / 7 en nog verwender, en ik woon samen. Ik hou genoeg vol
.
Hahahaha ¤3,50? Wat een schattig voorstelquote:Op woensdag 19 november 2008 15:37 schreef FUFR het volgende:
Maar ik stel voor dat we Eef en Sam zaterdagmorgen eens effekes bij Debje droppen, kunnen we boodschapkes doen en kan Debje even 3,50 bijverdienen!
was per kind heur!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha ¤3,50? Wat een schattig voorstel.
Maar nee.
Omdat ik te jong aan die opleiding was begonnen (onderwijsassistent op 15jarige leeftijd), de stages onzettend zwaar waren (omgeving Rotterdam dus raad de scholen maar) en het vaste schema geen ruimte bood echt contact te kunnen maken met kinderen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar meisje, waarom dan nu kleding winkel? een juf verdient toch beterder?
zó fout!quote:
ik doe dat ook welles, maar daar merken jullie niets vanquote:
wips ik vrijdag even aan voor de cds, mits klaar met kopierenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe dat ook welles, maar daar merken jullie niets van
Ligt dan aan jouw FF, hier werkt het welquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
Vreemd. in FF werken de emoticons niet als ik er op klik, in IE wel
Ik had JavaScript nog uitstaan na het bezoek aan een andere sitequote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt dan aan jouw FF, hier werkt het wel.
je hoeft ook niet perse emoties te tonen, jhuupskequote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
Vreemd. in FF werken de emoticons niet als ik er op klik, in IE wel
ah, pron!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had JavaScript nog uitstaan na het bezoek aan een andere site
Juup de crackertquote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee de pi site waar men de rechtermuisknop dinges uitgeschakeld had
Nou ja, sterker nog, sinds ik BMW rijd heb ik nooit meer last van grootlichtgevers en gaat iedereen netjes voor mij aan de kant.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volk in BMW's zie je inderdaad net ietsje vaker aso rijden dan non-BMW volk
je hebt de term renewbie overgenomenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, sterker nog, sinds ik BMW rijd heb ik nooit meer last van grootlichtgevers en gaat iedereen netjes voor mij aan de kant.
jij hebt echt teveul tiet tijdquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Glitters aan foto's toevoegen
Ik wil er ook eenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ link | afbeelding ]
I haz burning feetquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ link | afbeelding ]
say NA NA NA!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Juup© het volgende:
CD + DVD besteld![]()
Ultimate Collection (+DVD) - CD
[ afbeelding ]
da ginnie, ze hep het druk met picca;squote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef febster het volgende:
Als je je verveelt heb ik nog wel een eigen geschreven nieuwsbericht waar je je taalnazi praktijken op los mag laten SQ
Ja, en midbie vonnik ook gaaf en toen viel me dit inquote:Op woensdag 19 november 2008 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt de term renewbie overgenomen
Ik heb de muziek al via torrents binnengehaald, maar ik wil gewoon de cd + dvd hebben.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
say NA NA NA!
(Say also newsgroups....)
Dan ben jij mij nog niet tegen gekomen denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, sterker nog, sinds ik BMW rijd heb ik nooit meer last van grootlichtgevers en gaat iedereen netjes voor mij aan de kant.
you hazn't burning skillz?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb de muziek al via torrents binnengehaald, maar ik wil gewoon de cd + dvd hebben.
ik is kewlquote:Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Let vooral op het Playboy knijntje
het lukt gewoon niet...kutbui weer...ga maar ff liggen ofzo...dan is het straks vast weer voorbij.quote:
Ga spijbelenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:24 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik zit er helemaal doorheen voor vandaag. En ik moet zo nog naar school.![]()
neh, eerste les nieuwe periode. Tentamen wordt besproken en de gang van zaken enzo voor de komende periode.quote:
SQ, pak hem!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Doodslag Zaamslag: twee jaar jeugddetentie:-twee-jaar-jeugddetentie.html
2 jaar cel voor het met je zatte kop inraggen van iemand anders hooft.
In de US krijg je daar in sommige staten doodstraf voor. Hier 2 jaar.
Mag lijen dat ie een levenslang alcoholverbod krijgt. Wacko.
Het is idd te triest voor woorden.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:32 schreef bleiblei het volgende:
2 jaar cel voor het met je zatte kop inraggen van iemand anders hooft.
quote:De Zeeuw sloeg 29 april zijn dorpsgenoot Peter Herwegh dood met een klauwhamer. De man overleed later in het ziekenhuis.
Oeps!quote:
Jahquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Debsterr het volgende:
Thee en chocolade!
Ben jij zo'n taalpurist SQ?
over de knie vanavondquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeps!.
*Laf excuus: Komt doordat ik vanmiddag een collega moest hebben die Hooft van achteren heet!*
Kruidnootjesquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe noem jij dit dan?
[ afbeelding ]
Er zit geen peper in dus pepernoten klopt niet. Of er kruiden inzitten weet ik ook niet, dus ook geen kruidnoten. Hmmm bruine smakelijke dingetjes dan maar?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe noem jij dit dan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een Brabander die het goed benoemd!
zwangere gangster, toen zat Eef nog in de buik.quote:
Waarquote:
ah graties, stuur maar langsquote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
zwangere gangster, toen zat Eef nog in de buik.
@Fufr, www.fotogeluk.nl ies gratis, is van mijn schoonzus
http://uwstopia.nl/photo/blog/2005/11/kruidnoten.jpgquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe noem jij dit dan?
[ afbeelding ]
Moet je in Helmond gaan wonen, dan mag hetquote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar? Ik doe te weinig aan mijn Nederlands de laatste tijd
.
schuddebuikjesquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoe noem jij dit dan?
[ afbeelding ]
Helmondquote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je in Helmond gaan wonen, dan mag het
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:32 schreef bleiblei het volgende:
2 jaar cel voor het met je zatte kop inraggen van iemand anders hoofd.
2 jaar terug op Lowlands was er iemand bij met een Helmond trui en ook nog een Helmond petje/hoed/ding. Die was heel engquote:
Derde persoon enkelvoud, TT. De Brabander benoemt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar? Ik doe te weinig aan mijn Nederlands de laatste tijd
.
Ik heb een petje van 't muziekcafe in Helmond...daar staat ook Hellmond achteropquote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 jaar terug op Lowlands was er iemand bij met een Helmond trui en ook nog een Helmond petje/hoed/ding. Die was heel eng.
Dank je voor je toelichtingquote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Derde persoon enkelvoud, TT. De Brabander benoemt.
Ik ben wel 'ns in het muziekcafe geweest. Was best leukquote:Op woensdag 19 november 2008 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een petje van 't muziekcafe in Helmond...daar staat ook Hellmond achterop
Jij ergert je er aan, of de spelfouten irriteren jou. Je kan je niet aan iets irriterenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je voor je toelichting. Ik irriteer me ook altijd aan spelfouten, al zijn dat vaak wat opvallendere.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 jaar terug op Lowlands was er iemand bij met een Helmond trui en ook nog een Helmond petje/hoed/ding. Die was heel eng.
nu ben je weer een beetje liev...klein beetje maarquote:Op woensdag 19 november 2008 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben wel 'ns in het muziekcafe geweest. Was best leuk. Ondanks Helmond
.
Zie je, ik doe te weinig aan m'n beheersing van de Nederlandsche taalquote:Op woensdag 19 november 2008 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij ergert je er aan, of de spelfouten irriteren jou. Je kan je niet aan iets irriteren![]()
[/spellingnazi]
Niet per definitie slim, ik heb gewoon een aangeboren spellingscorrectorquote:Op woensdag 19 november 2008 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zie je, ik doe te weinig aan m'n beheersing van de Nederlandsche taal. Oh, en jij bent gewoon te slim
.
Was een toets vandaag, maar ik ben wel benieuwd naar je meningquote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
maareh feb, moest ik nou een nieuwsbericht redigeren voor je?
Ich bin dabeiquote:
Paar puntjes:quote:Op woensdag 19 november 2008 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
Was een toets vandaag, maar ik ben wel benieuwd naar je mening.
Staatsbosbeheer, NISB en Jantje Beton lanceren beweegprogramma voor kinderen
TILBURG – Staatsbosbeheer, het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) en Jantje Beton gaan een beweegprogramma uitvoeren dat kinderen in de natuur aan het bewegen zet, genaamd Natuursprong. Een groep van vijftig kinderen uit een stadswijk van Breda starten volgende week met een pilot van het project in het Mastbos bij Breda. Onder begeleiding van sportinstructeurs van ‘Breda Actief’ gaan ze daar twee uur aan de slag.
Het doel van Natuursprong is om deze groep kinderen in aanraking te laten komen met de natuur en ze meer te laten bewegen. De pilot loopt door tot eind 2009. Indien de pilot succesvol verloopt is het de bedoeling om in steeds meer steden een aanbod van spelen en bewegen in de natuurgebieden te ontwikkelen. Het uiteindelijke doel is om een beweegprogramma te ontwikkelen dat toe te passen is in verschillende soorten natuur, en dat jeugdwerkers en sportinstructeurs kunnen gebruiken.
De drie betrokken organisaties verlenen hun medewerking aan dit project om verschillende redenen. Volgens de NISB voldoet maar dertig procent van de jeugd aan de beweegnorm van een uur per dag. Zij wil daar verandering in brengen. Staatsbosbeheer wil veel meer kinderen actief in de natuur bezig laten zijn en richt daarom een deel van het door haar beheerde natuurgebied in als speelzone. Ook Jantje Beton onderschrijft het belang van spelen in de natuur.
Kut dat start is idd beter. Alleen die groep kinderen (varierend in de leeftijd van 4 tot 12 maar dat heb ik geschrapt), en ze gaan naar een bos 'bij' Breda he. Dus dan zijn het wel natuurgebiedenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Paar puntjes:een groep start (enkelvoud) Deze groep kinderen: alleen deze groep? Of doel je op een bepaald sociaal-geografisch bevolkingssegment? In steden heb je geen natuurgebieden, hoogstens parken Waarom onderschrijft Jantje Beton het belang van spelen in de natuur?
Verder netjes![]()
In de natuur is minder tot geen beton te vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
\Waarom onderschrijft Jantje Beton het belang van spelen in de natuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |