quote:
Op zondag 23 november 2008 11:18 schreef Kersjes het volgende:Wat fijn trouwens dat je melkproductie niet onder de stress te lijden heeft en dat je kan kolven! Voed je helemaal niet meer live?
Nee dat is onmogelijk. Ten eerste omdat thijmen natuurlijk aan de borst veel harder moet werken dan aan de fles en daar heeft ie simpelweg geen energie voor. En er moet natuurlijk in de gaten gehouden worden wat hij binnenkrijgt en alles wat hij eventueel laat staan in het flesje gaat via de sondevoeding. Dus ik blijf gewoon kolven zolang het gaat. Teruggaan naar echt live voeden zal ik niet meer gaan doen. Het is na de operatie al de vraag of ie weer snel goed kan drinken aan de fles, laat staan de borst. En daarbij wil ik voorlopig natuurlijk goed in de gaten houden wat hij binnen krijgt.
Dank je wel voor alle lieve reacties op mijn laatste post.
Wij zijn nu weer even in het huis en gaan met een half uurtje weer richting het z'huis. Doordat het in het ziekenhuis zo heerlijk rustig is (weekend he), heeft Thijmen het ook rustig. Hij drinkt heerlijk zn flesjes op en wordt daarna weer ingebakerd in zn bedje (dit vindt hij heerlijk hebben de verpleegsters gemerkt, wij deden dit thuis ook al)
Hij ligt dan altijd nog een paar minuutjes nieuwschierig om zich heen te kijken en valt uiteindelijk in slaap.
Hopelijk treffen we hem straks ook weer tevreden aan.
Morgen wordt voor ons en Thijmen een hele drukke dag. Er wordt bloed geprikt bij thijmen en bij mij (thijmen heeft gelukkig nog zijn infuusje, dus eigenlijk hoeft er bij hem niet meer geprikt te worden) We krijgen een rondleiding op de IC. Dit om de schok wat minder te maken als wij dinsdag na de operatie naar thijmen gaan kijken. En het belangrijkste morgen; het gesprek met de chirurg die de operatie gaat doen. Oh ja... en de pedagoog komt nog met ons praten en Thijmen mogen we morgen in badje doen. Kortom.... overdag genoeg afleiding.
Ze laten hier ons ook niet vergeten in welke tijd van het jaar we leven. Gisteren was de Sint hier in het huis en had een groot kado voor Thijmen achtergelaten bij het open haard. Deze gaan wij open maken als Thijmen weer thuis is. En vanochtend lag er in het z'huis bij een zelfgemaakt openhaard bij de balie van de afdeling een klein kadootje in thijmen zijn sokje. Deze krijgt thijmen na de operatie, laten we ook nog even ingepakt.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.