abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63353277
Miffy en je man ook, heel veel sterkte! Dat is zeker even schrikken! Maar wat een lief mannetje heb je, ik ga heel erg duimen dat het goed komt met je kleine vent...
  woensdag 19 november 2008 @ 19:32:26 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63353737
Miffy + fam.

Heel veel sterkte de komende tijd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:34:30 #103
108648 cattie
lieve moeder
pi_63353812
Wat een schrik! Ik duim voor jullie.
pi_63354290
He bah wat een rot bericht Heel, heel, heel veel sterkte de komende tijd!
  woensdag 19 november 2008 @ 20:04:22 #105
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63354732
Jee wat moeten jullie geschrokken zjn. Heel veel sterkte voor jullie
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 20:05:27 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_63354771
Wat een vreselijk bericht... heel veel sterkte de komende tijd!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63355740
Wat wisselt vreugde en verdriet zich soms toch snel af... veel sterkte
pi_63355901
Miffy wat een vreselijk bericht Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie en voor jullie kleine mannetje
pi_63357125
Miffy, wat een schok... Veel sterkte!
  woensdag 19 november 2008 @ 21:35:16 #110
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_63357717
Miffy .. heel veel sterkte voor jou, je man, Jesper en iedereen om jullie heen !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_63358070
Miffy wat een klap. Dat dit de verklaring is van het slecht groeien. Daar kan geen lactatiekundige tegenop. Ik wens jullie alle kracht toe die jullie de komende tijd en jaren nodig hebben.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63358261
Ontzettend veel sterkte gewenst Miffy, wat een shock zeg, ik hoop dat jullie mannetje zich heel goed door de operatie heen komt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63358467
Heel veel sterkte Miffy. Ik kom net uit het LUMC aangezien mijn schoonvader daar net (succesvol) een hartoperatie heeft ondergaan en kan niet anders zeggen dat ik erg positief ben over de artsen en verplegend personeel.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:00:49 #114
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63358676
Och jee Miffy! Wat een schrik zeg! Bah wat rot!
Heel veel sterkte, succes en geluk gewenst!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63359853
Miffy en man, en Thijmen.. heel veel sterkte! Wat zullen jullie geschrokken zijn
  woensdag 19 november 2008 @ 23:04:14 #116
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_63360923
Miffy en gezinnetje.. we leven met je mee! Kan me niet anders voorstellen dat het helemaal goed moet gaan komen, zoveel liefde.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_63361261
Wat erg
ik wens jullie heel veel sterkte en voor dinsdag heel veel succes. Zo'n klein mannetje en dan zo'n zware operatie moeten ondergaan
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 19 november 2008 @ 23:18:14 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63361369
Miffy, heel veel sterkte gewenst voor de komende periode. Voor jullie en natuurlijk ook voor Thijmen. Thijmen kereltje...zet hem op!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:29:58 #119
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63361682
Miffy, wat een schrik zeg!!
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, dikke
No more games, no more drama...
pi_63365781
Ach nee.... wat een verschrikking...
Ik zal duimendraaien voor een geslaagde operatie
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 20 november 2008 @ 08:40:41 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63365812
Wat een nachtmerrie Heel veel sterkte samen. We duimen voor een geslaagde operatie en snel herstel.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63366104
Onze gedachten en gebeden zijn voor jullie ...
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 09:09:04 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63366208
ik heb er geen woorden voor
veel kracht en sterkte voor jullie allemaal
pi_63370399
jeetje wat erg!

Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd
pi_63370479
Hoe val je van een roze wolk af.
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en kracht, ik zal meeduimen voor een geslaagde operatie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63371012
jeetje Miffy, wat een verschrikkelijk nieuws.

heel veel sterkte en kracht toegewenst!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_63371878
Fam heel veel sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 20 november 2008 @ 13:19:26 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63372057
Miffy heel veel sterkte de komende tijd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63376182
Miffy...*geeft je een dikke knuffel* sterkte! Ik denk aan jullie en vooral aan Thijmen, en hoop op een geslaagde operatie dinsdag! Wat moet het moeilijk zijn voor jullie.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 20 november 2008 @ 16:52:41 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63378361
Sterkte
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 20 november 2008 @ 19:22:58 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63381968
Ontzettend veel sterkte gewenst, wat een moeilijke en spannende dagen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63383182
Oh Miffy toch. Wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte.
Variety is the spice of life
  donderdag 20 november 2008 @ 21:42:25 #133
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63386718
Jee Miffy, wat een schrik... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 21 november 2008 @ 08:44:44 #134
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63395584
Miffy, ik denk zoveel aan jullie de afgelopen dagen. Hoe gaat het nu? Wanneer gaan jullie naar Leiden? Kan iemand hier iets voor jullie betekenen of hebben jullie genoeg mensen om je heen om alles te regelen?
Als je verhalen met goede afloop wil lezen, er staan wel mooie om internet. Deze bijvoorbeeld.
Lekker douchen!
pi_63400231
Heel veel sterkte gewenst!!! Ik schrok er erg van toen ik het las! Ik hoop dat alles snel goed komt!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:20:43 #136
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63401094
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef sjak het volgende:
Miffy, ik denk zoveel aan jullie de afgelopen dagen. Hoe gaat het nu? Wanneer gaan jullie naar Leiden? Kan iemand hier iets voor jullie betekenen of hebben jullie genoeg mensen om je heen om alles te regelen?
Als je verhalen met goede afloop wil lezen, er staan wel mooie om internet. Deze bijvoorbeeld.
Dank je wel. Deze site hadden wij toevallig gister al gevonden. Mijn schoonzusje heeft het hele verhaal voor me uitgeprint en neemt het vanavond mee. Dan kan ik het overal rustig gaan lezen. Ik ga ook kijken of ik nog in contact kan komen met deze ouders.

Op dit moment gaat het allemaal 'goed'. Thijmen is gister vanuit de VU overgeplaatst naar het LUMC. De reis is allemaal goed verlopen. Ik en Arjan (de papa) gingen erheen met onze eigen auto. Wij verblijven nu in het Rmcdonald huis in Leiden. Gelukkig ook heel dichtbij het z'huis.
Thijmen heeft vandaag een drukke ochtend gehad. Als eerste kreeg hij een ECG (hartfilmpje) Daarna zijn er rontgenfoto's gemaakt van de longen en daarna kreeg hij nogmaals een lange echo van het hart. Gelukkig heeft hij alle onderzoeken vrij rustig doorstaan en tijdens de echo viel hij lekker in slaap. De afwijking ziet er voor de operatie gunstig uit om het zo maar te zeggen. Er kunnen natuurlijk allemaal verschillende dingen meespelen bij deze afwijking waarbij de operatie nog moeilijker wordt, maar dit lijkt mee te vallen. De uitslag of thijmen ook een chromosoom afwijking heeft krijgen we helaas pas donderdag, dit kon niet sneller. Echter gaan wij er niet vanuit dat hij dit heeft.

De operatie gaat (tenzij er onverwachte dingen gebeuren) dinsdag plaatvinden en hij wordt geopereerd door chirurg Hazekamp. Daar ben ik blij mee, ik heb er veel goede verhalen over gehoord. De operatie begint in de ochtend, rond 08.00 uur. En zal heel wat uren gaan duren. Ik weet nog niet wat wij gaan doen om die uren door te komen. We zullen in ieder geval allebei 50 jaar ouder worden

We krijgen veel steun van familie en vrienden. Dat heb je ook echt nodig. Al lees je 100 x dezelfde zin: 'heel veel sterkte' je hebt het ook echt nodig.

Vanmiddag komen mijn ouders met Jesper naar het mcDonald huis en hoop ik me vanmiddag even te kunnen richten op Jesper. Los van Thijmen heb ik er natuurlijk ook heel veel verdriet van dat ik de komende tijd niet voor Jesper kan zorgen. Ik hoop dat hij er niet veel last van gaat krijgen, hij is ten slot te klein om alles uit te leggen. Aangezien jesper heel erg verkouden is kan hij niet bij Thijmen kijken. Gelukkig roept ie nog de hele dag zijn naam. En hij heeft het erg naar zijn zin bij opa en oma.

straks gaan wij nog even praten met de kindercardioloog voor onze vragen en er schijnt ook nog een pedagoog langs te komen die ons kan vertellen hoe we met alles om kunnen gaan.

Dat was het even voor nu.
Bedankt voor alle steun berichtjes.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_63401224
Miffy, over dr. Hazekamp heb ik ook veel goeds gehoord, wat fijn dat Thijmen geopereerd gaat worden door zo'n bekwame arts!

Heel veel sterkte met alles, hier in huis wordt veel aan jullie allemaal gedacht.
pi_63401237
Ik kan nog wel de tip geven om voor Thijmen ook een kinderpedagoog te laten komen ter voorbereiding wat komen gaat. Hoe klein ze ook nog zijn, en hoe weinig ze lijken te beseffen, voor zo'n uk is het ook allemaal spannend en nieuw, dus beter een beetje begeleiding (kennismaking met het mondkapje zodat het vertrouwd is bijvoorbeeld) dan een kind dat in paniek schiet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:32:35 #139
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63401338
Miffy, wat spannend! Heel veel sterkte!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_63401424
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:27 schreef Spooky4u het volgende:
Ik kan nog wel de tip geven om voor Thijmen ook een kinderpedagoog te laten komen ter voorbereiding wat komen gaat. Hoe klein ze ook nog zijn, en hoe weinig ze lijken te beseffen, voor zo'n uk is het ook allemaal spannend en nieuw, dus beter een beetje begeleiding (kennismaking met het mondkapje zodat het vertrouwd is bijvoorbeeld) dan een kind dat in paniek schiet.
hij is net 1 maand!
pi_63401438
spooky, Thijmen is pas 7 weken oud.. ik betwijfel of hij beseft wat er allemaal aan de hand is..
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:37:19 #142
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63401466
Miffy, fijn dat je ons op de hoogte houdt. Blij om te lezen dat het allemaal goed lijkt te gaan en op de rit staat voor dinsdag. Een beetje quality-time met Jesper vanmiddag zal je ook goed doen. Hopelijk kom je de tijd dinsdag een beetje fatsoenlijk door en doen er zich geen complicaties op. Ik zal voor jullie duimen en extra bidden. Heel veel sterkte en liefs.
pi_63401579
lieve Miffy, ik ben er heel blij om te lezen dat de uitgangssituatie voor de operatie gunstig lijkt .. hoe zwaar het ook zal zijn.
Het lijkt me ook zo moeilijk om nu naar je oudste toe minder beschikbaar te kunnen zijn

omdat je het zo nodig hebt; nogmaals héél veel sterkte
pi_63402219
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:35 schreef bixister het volgende:

[..]

hij is net 1 maand!
So?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:20:39 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63402665
Ik vind het wel heel lief gezegd van Spooky, maar ik betwijfel ook of je zo'n kleintje uberhaupt ergens op voor kan bereiden.

Miffy, ik moet helemaal slikken van je post. Wat een achtbaan zitten jullie toch in, ineens...
Ik moest idd ook denken aan al die oplossingen voor het niet zo goed drinken enzo. Het arme ventje had gewoon niet genoeg kracht. Hoe gaat het nu met voeden? Kolf je? Of mag/kan je ook nog life voeden?
pi_63403024
Toen Jordy geopereerd werd (ok die was toen reeds 1) heeft ie ook vooraf een consultje gehad met een kinderpedagoog. Of er op die leeftijd een bepaalde voorbereidingsmethode is weet ik niet, maar het vragen erna kan nooit kwaad denk ik.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_63403800
Miffy en Arjan heel veel sterkte de komende dagen en natuurlijk vooral dinsdag
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 21 november 2008 @ 14:25:38 #148
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63404592
Ik vind dat je het heel rustig verteld hier Miffy. Maar ik heb zo met jullie te doen. En dan straks de operatie van een paar uur. Wat zou je dan graag de klok vooruit willen kijken, nu al!
Als ik zeg dat ik voor jullie ga duimen, klinkt dat heel nuffig. Maar ik wens jullie echt van harte heel veel sterkte en kracht toe.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:51:08 #149
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_63410283
Pff Miffy, wat een enorme schok.

Ik ken niet veel verhalen dus ik kan je niet oppeppen. Ik betwijfels of je wat hebt aan mijn ervaring, want die is van veel minder ernstige aard, maar ik wil hem toch met je delen. Ik heb zelf een 'gaatje in mijn hart' (in mijn geval een lekkende hartklep) gehad, maar niet XL zoals jij omschrijft, ik denk eerder M. Mijn moeder merkte het bij mij doordat ik niet dronk. Een operatie was in die tijd nog te risicovol, dus mijn moeder moest wachten tot ik iets ouder was. Tot die tijd voerde ze me om het uur met een theelepeltje, ik was te zwak om uit een flesje te drinken.
Toen ik ouder was zag het er allemaal gunstiger uit, waardoor ik niet direct geopereerd hoefde te worden. Wel moest ik iedere maand naar het ziekenhuis voor controle.

Ik was mijn hele jeugd altijd vreselijk moe en moest peniciline als ik ziek was. Maar ik kon verder gewoon naar school etc. Ook bij de bevalling moest ik peniciline uit voorzorg. Een operatie werd echter steeds uitgesteld omdat ik redelijk goed functioneerde en een operatie uiteraard ook risico's had.
Na de eerste bevalling bleek de lekkende hartklep onvindbaar. Waarschijnlijk door de bevalling, al snapt de cardioloog die ik nu heb daar niets van (de andere cardioloog had het overigens vaker gehoord. Maar goed, deze informatie heb jij allemaal niets aan natuurlijk).

Ik schrijf het eigenlijk alleen omdat ik me een voorstelling kan maken waar jij allemaal doorheen moet. En dan met name de onderzoeken en onzekerheid. Ik weet dat het voor een kind niet leuk is als het straks altijd afhankelijk zal blijven van een ziekenhuis, controles, onderzoeken etc. maar ik weet uit ervaring dat het went. Ik heb het nooit als vreselijk ervaren, zelfs de bloedonderzoeken was ik zo aan gewend, want ik kreeg altijd iets leuks van de verpleegster

Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed loopt. Als het leven van je kind in handen is van medici is iedere minuut te lang, al weet je als ouder dat hij daar op zijn plaats is en het moet doorstaan.
Ook vanaf hier heel erg veel sterkte gewenst.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:11:38 #150
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63415460
Veel sterkte Miffy, Arjan en natuurlijk de kleine Thijmen. Gelukkig is de kleine in goede handen zo te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')